KADERİN OYUNU

19 0 0
                                    

Merhaba! ben Mary. şimdi size anlatacağım şeyler oldukça garip hatta inanılması güç olan şeyler olucak. Sizden sadece bana inanmanızı ve sorularıma yanıtlar bulmanızı istiyorum.
Şimdi herşeye en başından başlıyacağım. Ben ve kocam David küçük bir sahil kasabasında yaşıyoruz. Adeta cennet kadar güzel olan bu yerde çok az insanın yaşaması size garip gelebilir kim bilir? belkide gerçekten gariptir. David ile 9 yıldır evliyiz. Onunla ilk tanıştığımız gün daha dünmüşcesine hafızamda. Ben her zamanki gibi günlük alışverişimi yapmak için markete gitmiştim. süt, yumurta,peynir vb. Şeyler almıştım. Tam kasada ödeme yaparken sağ tarafımdan David'in sesini duydum. Tuvalet kağıtlarının neden bu kadar pahalı olduğu hakkında şikayet ediyordu. elimdeki poşetleri yere koydum ve ödeme yapıp marketten Ayrıldım. Eve geldiğimde ise bir şeyin eksik olduğunu hissettim ve markete gitmeden önce uğradığım giyim mağazasından aldığım saten elbisenin  olduğu poşetin olmadığını fark ettim. Benim için önemliydi çünki onu 2 hafta sonra olucak olan mezuniyet partisinde giyecektim. Poşetleri karıştırmaya başladım. içinde motor yağı ve motorsiklet kaskı olan bir poşet buldum. Evet! Bu poşet David'e ayitti. Benim elbisemde onda olmalıydı. koşarak onun eşyalarının olduğu poşetle markete gittim. Ve kasiyere onun nereye gittiğini bilip bilmediğini sordum. Ve bana "çok fazla içki aldı. ne yapacağını sorduğumda yalnız başıma evimde olacağım!her zamanki gibi istersen sende gelebilirsin dostum diyip adresini verdi" adresin olduğu eve gittim kapıyı çaldım kapıyı açan Daviddi bana bakarak "hey sen bu günki süpermarketteki kızsın" dedi bende poşetlerimizin karıştığını söyledim. sonrasında beni içeri davet etti. tüm gece sohbet ettik ve adeta rüya gibiydi. Sonra çıkmaya başladık ve bu 2 sene sürdü sonrasında evlendik. Ve bu yere taşındık.

GÖZLERDEN IRAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin