◾▪Hetedik rész▪◾

426 18 1
                                    

◾▪ Novus Casus ▪◾



    Reggel elérkeztével egy napsugár ébresztette Adélt. Megérezve maga körül a kér kart, elmosolyodott. Megfordulva a nyugodtan alvó Szoboszlai Dominikkel találta szembe magával. Göndör fürtjei össze-vissza ágaskodtak. Elmosolyodott és rendezni kezdte őket. Apró morgást kapott válaszul.

-Igen? Morogsz?-Kérdezte.-Hát..-Közelebb hajolt, de nem csókolta meg.

    Elképesztően közel volt. A fiatal fiú viszont nem bírta. Lecsapott a lány ajkaira. Ő viszont egyből elszakadt tőle. Pár pillanat múlva Dominik két oldalt megtámasztva magát nézett le a lányra.

-Ideje készülnöd, szép fiú.-Mondta ravasz mosollyal a lány.

-Te is jössz, Doki?-Kérdezte Dominik miközben egy óvatos csók után leszállt a lányról.

-Ma Rossi tartja.-Ült fel nyújtózkodva.

    Csizmája felvétele után szekrénye elé állt. Pár ruhát kivéve indult a fürdőbe. Miután végzett a zuhannyal és felöltözve kilépett a fiú már nem volt odabent. Egy hosszított Marilyn Monroes póló volt felül, alulra pedig fekete nejlon harisnya felé vett egy fekete rövidnadrágot. Magasított sarkú térdcsizmája felvétele után szorosan bekötötte majd táskájával együtt lépett ki a szobájából. Az étkezőbe beérve már mindenki reggelijét fogyasztotta. Ő belépve csak egy almát vett ki a gyümölcsös kosárból. Minden fiú felé pillantott. 

-Hová?-Kérdezte halvány vigyorral Böde.

-Kórházba kell mennem ellenőrzésre.-Kezdett bele.-Utána a keresztfiammal töltöm a napomat majd pedig fodrászhoz megyek.-Vázolta fel a fiúknak.-Illetve haza is el kell mennem mert megérkeztek amiket rendeltem és össze kéne szerelnem.-Harapott az almájába.

-Nem csak Doki néne hanem szerelő is?-Kérdezte felnevetve Némó.

-Úgy értette..-Kezdte Lang.

-Hogy ne segítsünk?-Fejezte be Dominik.

-Ha van kedvetek.-Vont vállat.

-Persze, hogy!-Vágták rá nevetve.

-Akkor...-Táskájából egy kis cetlit és egy tollat vett elő. Az egyik asztalra lehelyezve ráfirkantotta a címét majd ott hagyta. -Hat körül gyertek.-Mondta majd kilépett.

    Minden úgy lett ahogy mondta. Az ellenőrzésnél pár gyógyszer receptet kapott amit ki is váltott majd e indult juniorért. Miután felvette a kisfiút együtt járták a várost. Taxiba szállva mentek ebédelni majd fodrászhoz. Adélnak csak a rózsaszín hajvégég erősítették, Crisnek pedig belőtték. Nem sokkal később ismét taxiba szállva mentek a fiatal nő házába. Kér emeletes ház előtti kapunk benyitva együtt sétáltak az ajtóig. Ott megpillantották a dobozokat. Becipelés után mindketten átöltöztek. Adél a házában uralkodó meleg miatt egy kicsit magasított derekú rövidnadrágot vett át és egy croptopra hasonlító sport melltartót. Lapos talpú csizmája felvétele után a nappaliba ment ahol keresztfia az ő egyik régebbi WWE-s versenyét nézte.

-Mikor jönnek már? Szerelni szeretnék!-Mondta angolul a keresztanyjának.

-Bármikor itt lehetnek.-Ekkor szólalt meg a csengő.-Beengedem őket, maradj itt.-Adott apró puszit a fejére majd apró szenvedés árán, de felállt a kanapéról. 

   Kulcsaival a kezében sétált ki a kapuhoz ahol az egész magyar válogatott csapattal találta szembe magát. Beszélgetve nézték egymást észre sem véve a lányt. Csak akkor figyeltek fel rá amikor a kapu kinyílt. Mind rákapták a tekintetüket.

-Hoztunk ilyentet!-Mutatta fel Böde a szerszámos ládáját ahogy Gera és Gulácsi is.

-Király, de nekem is van.-Nevetett majd beengedte a fiúkat. Kapu zárás után előre ment.-Gyertek, erre.-Mutatta.-Ott hátra a kert és a medence van.-Mutatott a ház mögé. Beléptek és a fiúk letették a ládájukat.-Arra van a nappali, menjetek csak. Hozom a hangszórómat.-Indult fel a lépcsőn.

    A fiúk cipőjüket, bőrkabátjukat és pulóverük levétele után indultak be az említett helyre. Ott meglepetésükre egy számukra ismerős fiút láttak aki a keresztanyja meccsét nézte, ahogy éppen ráugrik a nőre és megnyeri az első kört. 

-Sziasztok!-Szólt angolul és integetett.

-Szevasz!-Szólalt meg elsőnek Dominik, szintén angolul. Mind leültek a kanapékra és együtt nézték a meccset. 

-Ezt már ezerszer láttam!-Kapcsolt be egy újat a kisfiú. 

-Alexa Bliss nyert!-Kiabálták angolul a tévében. Pont amikor a lány leérkezett. 

-Azt..-Fogta meg a távirányított és a youtubéra kapcsolt. Hangszóróját rácsatlakoztatta majd elindította az első zenét amit bedobott.-Zongora először!-Szólalt meg angolul ismét majd a másik szobába átlépve húzta be a hatalmas dobozt. 

   Az egész magyar válogatott döbbenten nézett a fiatal lányra ahogy kinyitja a dobozt keresztfiával együtt...

********************



Novus casusOnde histórias criam vida. Descubra agora