S01E33 - Meglepetés

400 18 0
                                    

Nem csupán szeretlek: szeretem, ahogy te szeretsz engem.

Született feleségek c. film

A csapatnak igaza volt, az épületnek valóban csak két bejárata van, viszont azzal nem számoltak, hogy belül kész labirintus rendszer húzódik eredeti és új építésű falakkal. Mivel az épület régi és elhagyatott Garcia akarata ellenére sem tudott alaprajzokkal szolgálni nekik, s később kiderült, ha az eredetiekkel tudott volna sem lett volna nagy segítség.

Katherine eredetileg JJ-vel, Rossival két rendőrrel és minimum öt SWAT-ossal hatolt be a hátsó ajtón, de a kanyargó útvonal végett útjaik különváltak. A fiatal rendőrrel oldalán, két különleges osztagos mögött osontak egyre csak befelé. Rádión általában folyamatosan tartják egymással a kapcsolatot, de most mégis síri csend honolt az épületben és a fülesekben is egyaránt.

Az események nem várt fordulatot fettek. Persze relatív ki mit vár egy olyan rajtaütésen, ahol valószínűleg több fegyveres bandatag is tartózkodik, de a erre senki nem számít, elvére pontosan ennek az elkerülésére alkalmazzák a SWAT-ot.

Kat valami Isteni sugallat vagy a több éves rutin hatására pillantott hátra, pont az előtt, hogy az egyik bandatag meghúzta volna a ravaszt. A fegyver háromszor is eldörrent, Bundy pedig reflexszerűen húzta ki a fiatal rendőrt a golyó nyomvonalából, s került ő helyette a tűzkeresztbe. Negyedik, sőt ötödik lövés is dördült, immáron a különleges alakulat tagjainak fegyveréből, akik egy lövéssel leszedték a fickót. A nő szerencsésnek mondhatta magát, hisz a háromból két töltényt megfogott mellénye, viszont a harmadik egyenesen átfúródott bal vállán. A lövések okozta lendülettől földet ért, s az azok okozta fájdalomtól egy pillanatra mozdulni sem tudott. A mellény valóban megfogja a töltényt, de attól még elég rendeset odavág.

-Egy ügynököt meglőttek! Ismétlem egy ügynököt meglőttek! -Katherine fülében egyszerre visszhangzanak a férfi szavai a rádión keresztül és maga mellől is. A mellkasát és oldalát beborító égő érzés még mindig nem kezdett el apadni, ahogy a vállából származó lüktetés sem. Egyre nagyobb lett a vértócsa alatta, s bár kényelmesebb volt feküdni, muszáj volt felállnia. A rendőr, aki történetesen Katnek köszönhette életét azonnal mellé termett és segített neki felállni.

-Katherine jelentkezz! -Hallotta meg fülében nagybátyja aggódó hangját. Valószínűleg összes kollégája jelzett már, hogy léte felől csak ez elkerülte a lány figyelmét.

-Kettőt megfogott a mellény egyet a vállam, jól vagyok. -Válaszolt tetetett lazasággal, de egy pillanatra mindenkiben megfagyott a vér. Derek kétségbeesetten kapta tekintetét a mellette álló Emilyre.

-Jól van. -Biccentett felé a fekete hajú, de ez a férfit egy kicsit sem nyugtatta meg. Kat mindig azt mondja, hogy jól van, aztán újból a kórházban találják magukat. Nem akarta, megint ott látni, azt lehet nem bírná ki.

Kat végül a fiatal rendőr srácra támaszkodva bicegett ki a biztosításhoz és minden kifogása ellenére is beültették az egyik mentőbe, hogy ellássák. A nőnek hatalmas szerencséje volt, a golyó nem ért csontot, csak egyszerűen áthaladt az izmokon. Persze ez a fájdalmat nem vigasztalta, elvégre így is piszkosul fájt a karja, de így még sem kell műteni, csak kapott pár szép varratot.

Az épület szívében nem csupán azt az egy lányt találták meg, aki a videón szerepelt, hanem további tizenötöt is, akik között voltak olyanok is, akinek eltűnését nem is jelentették. Az órási házban elfogtak további nyolc bandatagot és egyéb hatásos megoldás hiányában Leonard Strange-t Aaron lelőtte. Az újdonsült bandavezér fegyvert fogott Jenniferre, s ha Hotch nem lép időben még egy ügynök is társult volna unokahúgához a mentőben.

A lányokat bár fizikailag nem bántották, mentálisan biztosan megtörtek. Kat a hordágyon ülve figyelte árgus szemekkel, ahogy szinte minden ügynökre és rendőrre jut egy lány, s ettől a szíve megszakadt, de szerencsére ennek a történetnek jó vége lett. Morgan amint ez egyik orvoshoz kísérte a kitámogatott kislányt, mint őrült törte át magát a rendőrök között, hogy a nő mellett lehessen. Katherine szemeivel végigkövette a férfi útját, s amint elég közel ért hozzá halványan elmosolyodott. Derek szíve eszeveszett kalimpálásba kezdett, de meg is könnyebbült, amint látta a lány mosolyát. Szerette őt és az ilyen pillanatokban jött rá, hogy nagyon is belezúgott. Menthetetlenül és fülig. Szíve szerint nyakába ugrott volna, de az ágy mellett mégis megtorpant. Nem akart még több fájdalmat okozni a nőnek, elvégre így is elég szarul festett. Válla bekötve, inge véres, s bár felsőjétől testét nem látni biztos az is tele van zúzódásokkal. Morgan szemei akarata ellenére is fátyolossá váltak, miközben tenyerét óvatosan Kat combjára simította. Bundy nem szerette így látni a férfit, elvégre mindig sokkal jobban aggódik érte, mint kellene. A körülményekhez képest jól volt és bár minden porcikája sajgott, ha nem lépi ezt meg, egy fiatal rendőr hullazsákja felett állnának és azzal nem tudna leszámolni magában. Kat szó nélkül csúsztatta apró tenyerét a férfiéra, majd kicsit megszorította azt. Derek azonnal felkapta fejét, s a nő halvány vigyorára végre ő is elmosolyodott. Meg akarta csókolni, s mindenki előtt kifejezni mennyire oda van érte, de az a belső gát, ami eddig is megakadályozta most is ott ékeskedett benne, Katherineben azonban teljesen leoldódtak a kérdőjelek, óvatosan kiegyenesedve adott puszit a férfi ajkaira, amivel teljesen meglepte őt, de aztán kapva az alaklomon újra felé hajolt és lágyan megcsókolta. Nem sietett, inkább hajazott az első tudatlankodó szájra puszira, mint azokra a heves csókokra, amiket ez idáig váltottak.

-Szeretlek. -Csúszott ki Morgan száján, s ezúttal ő okozott meglepetést a nőnek. Hitetlenül pislogott rá nagyokat, mielőtt őszintén elvigyorodott. Nagyon szerette volna már hallani ezt a férfitől és az igazat megvallva neki is forgott már ez a fejében elég régóta. Egyszer majdnem ki is mondta, de aztán rájött arra, hogy lehet a szex utáni összebújás nem a legjobb alaklom az ilyesmire.

-Szeretlek. -Mosolyodott el Kat újonnan, mielőtt nyomott volna még egy puszit a srác ajkaira. Nem érdekelte senki és semmi, egyszerűen csak Derekre akart és tudott koncentrálni.

Aaron a kormányzati kocsinak dőlve, kezében golyóálló mellényével figyelte a mentő előtt történő eseményeket. A férfi mindig is jó volt szájról olvasásban, így pontosan leolvasta mindkettőjük ajkáról azt a bizonyos szót. Ez a kilenc betű kellett ahhoz, hogy teljesen megbékélhessen kettejük viszonyával, elvégre most már nem csak holmi alkalmi dologról volt szó, s attól, hogy Morgan mondta ki először teljes biztonságban érezte unokahúgát.

Jennifer egy másik jármű mellett álldogált figyelve a Kat és Derek szerelmi szál kibontakozását. Ő már nagyon várta ezt a pillanatot, lopva Emilyre pillantott, aki Hotch mellett szintén a történteket figyelte. Prentiss eltátotta száját, így JJ is újra rájuk kapta tekintetét, s rutinszerűen bökte oldalba a mellette lévő Spencert.

-Au, mi az? -Szisszent fel a pontot szorítva, majd a szöszi biccentése felé vezette szemeit és ő is elvigyorodott. -Na végre! Mióta is? -Döntötte oldalra kobakját úgy mérte végig barátait.

-A kezdetek óta kölyök! -Tette kezét az említett vállára Rossi, majd gonosz vigyort villantva lépett Morgan mögé és lökte meg annak fejét, aki a lendülettől lefejelte Katherinet. Kat felszisszenve kapott homlokához, de mikor észrevette idősödő kollégáját kuncogni a férfi mögött, ő is felnevetett, aztán persze fájdalmasan kapta tenyerét oldalára.

-Semmi hirtelen mozdulat. -Ingatta meg fejét rosszallóan, de mégis mosolyogva Aaron, miután Prentissel az oldalán közelebb sétáltak a lányhoz. Spence és JJ is így tettek, így már a csapat összes tagja Kat, na meg persze Morgan köré összpontosult.


2022.07.15.


behind closed doors // Derek MorganWhere stories live. Discover now