1. bölüm

2.5K 67 4
                                    

Umarım beğenirsiniz

İyi okumalar 💞

Şuan nerde olduğuma dair bir fikrim yok ama eski püskü şeylerin olduğu bir depo gibiydi. Bir sürü büyük iş adamları. Ve birçoğu kirli işlere bulaşmış adamlardı.

Benim burda olduğuma gelirsek vücudum satılıyor evet bu iş adamlarına birbirinden yaşlı olan adamlara.

Babam eşcinsel olduğumu öğrendikten sonra uzun süre evde tuttu okuldan aldı ve hiç bişey yapmama izin vermedi bir süre sonra seni görmek istemiyorum diyip beni bir adama sattı. O adam ise beni satacağını söyledi.

Babam beni bırakıp gitti. bir hafta boyunca bir odada kaldım hiç bişey yapmadan. Beni sattığı adam ise az az yemekler getirip gidiyordu ama korktuğum zaman yediğim yemekleri kusuyordum yada hiç yiyemiyordum o yüzden bir hafta aç kaldım nerdeyse. Sonra ise o adam beni satacağını söyledi. Günlerdir o kadar halsizdim ki hiç bişe yapacak gücüm yoktu. Zaten elimden de bişey gelmiyordu şuanlık.

Ama bunları anlatmak ne kadar kolay ya. Hayatımı karartan bir babam vardı. O kadar kötüyüm ki şuan anlatamam ayakta duracak halim yok. Gözüm uykusuzluktan ve ağlamaktan şişmiş bir haldeydi acı çekiyordum deli gibi. Kalbim acıyor. Burda kurtulmak istiyorum bu adamlardan korkuyorum. Bana ne yapacak bile belli değildi. Hepsi birbirinden iğrenç kişilerdi.

Daha küçüktüm ben çok küçüktüm. Okulumdan alınıp eve kapatıldım daha sonra günlerce bir odada kapalı kaldım. günlerce ağladim, yalvarıp yakardım beni bırakması için o adama ama duygusuzca ağlamamı izledi.

Şuan elimden hiç bişi gelmiyordu.
Bu kadar adam beni inceliyordu bende kendimi olabildigince onlardan uzak tutuyordum ama babamın beni sattığı adam beni engelliyordu.

Maalesef ki elimden sadece deli gibi ağlamak geliyordu şuan hiç bir çıkış yolu yoktu.

Tek bir mucize olsun istiyorum biri veya bişey beni kurtarsın burdan.
Biri beni görsün çeksin alsın istiyorum.
1 haftadır doğru düzgün bişey yememistim yediklerimi bile kusuyordum o yüzden çok güçsüzdüm.

Bir adam geldi ve herkes başına toplandı. Ben ise bir kenarda durmuş bir mucize olmasını bekliyordum ama biliyordum ki asla kurtulamayacaktım. Sonra ise beni iki adam o kalabalığın arasına soktu.

"Evet beyler hoşgeldiniz. Bunun için ne kadar ödersiniz acaba. 100 bin?" dedi bir adam pis pis gülerken. Ben hala deli gibi ağlıyordum.

Arkadan bir ses yükseldi "neyi alacağımızı görmeliyiz" demişti biri. herkes onaylayan mırıltılar çıkardı o adam bana dönüp ne bekliyorsun üstünü çıkar der gibi baktı. "lütfen üstümü çıkarmıyım nolur" dedim son bir umut. Ama adam beni dinlemedi birini el hareketi ile çağırdı ve o adam benim üstümü cıkardı. direndim ama adam benden oldukca uzun ve yapılıydı.

Maalesef tişörtümü çıkardı kimse ağlamama bakmıyordu. Hayatım bitmişti...ben bitmiştim.

"200 bin"

"Evet 200 bin geldi var mı attıran?"

"300 bin"

"Var mı attıran?"

"500 bin"

Baktığım da bunu söyleyen yaşlı bir adamdı baya yaşlı dedem yasinda çıkardı daha fazla ağlamaya başladım çünkü 500 binden kimse daha fazla vermezdi ve ben o adama kalmistim...

"2 milyon veriyorum"

Ne!

İki milyon... kim verirdi hemde benim için. Herkes kesti sesini bu kadar büyük bir mebladan daha fazlasını veremezdi kimse.

"Evet 2 milyona satıyorum... satıyorum,
Sattım." Evet şuan tam anlamı ile birine satıldım.adam yaşlı mı genç mi göremedim ama eminim yaşlıdir. Artık bittim. Ölmek istiyorum.

Hayatım bitti

Birden iki adam yanıma geldi beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.
Beni alan adama götürmeye çalıştıklarını anladım.

Dışarı çıkarıp bir arabaya bindirdiler.
Artık ağlayamiyordum gözümde yaş kalmamıştı. Bu olanlara bir tepki veremiyordum.

Yaklaşık 40 dakika sonra bir yerde durduk bir eve gelmiştik 3 katlı bir ev.O adamlar beni kolumdan tutarak içeri getirdiler. Büyük bir salona geldik. Beni koltuğa oturttular birisi "burda bekle birazdan patron gelicek sakın bir şey yapmaya kalkma" kafamı sallamakla kaldım.

5 dakika sonra içeri bir adam girdi. Beklemediğim şekilde genç duruyordu. fazla yaşlı değildi.Aksine oldukca genç görünüyordu.1.90 boylarin da ben 1.65 boyumla yanında çok küçük kalırdım. esmer, mavi gözlü, oldukça yapılı bir vücudu vardı.

Yavaş adımlarla yanıma geldi karşımdaki tekli koltuğa oturdu.
"Üstüne neden tişörtünü giymedin"
Cevap vermedim, veremedim. tekrar ağlamaya başladım kafamı eğmiştim deli gibi ağlıyordum gene.

Korkuyordum, birazdan bu adam bana...

Ayağa kalktı ceketini çıkardığını gördüm azımdan bir hıçkırık kaçtı.
Adam yanıma gelip ceketini sırtıma koydu "yeter ağlama artık bişey yapmayacağım" kendimi tutamıyordum.

Kafam hala eğikti elini uzattığında kafamı ondan uzaklastirdim.
Ama o yanıma oturup eli tekrar çeneme uzandı bu sefer uzaklasmadım. çenemi hafif yukarı kaldırdı ona bakmamı sağladı

"Bana bak ağlama artık bişey yapmayacağım dedim" dedi umarım dediği gibi yapardı.

"Ben doğuş Ateş" dedi sadece baktım ona bişey diyemiyordum şuan tek merak ettiğim benim için neden bu kadar para verdiğiydı.

"B-benim için neden o kadar para verdiniz" dedim zar zor çıkan sesimle.
"Şimdilik bunu bilmesen de olur zamanı gelince anlatırım" dedi baya ciddi söyledi asla söylemeyecek gibiydi.

"P-peki kaç yaşındasınız?" Sesimden nefret ediyorum şimdi o kadar güçsüz çıkıyordu ki daha da nefret etmeye basladim.

"Öncelikle bana siz demen gerekmiyor ve 28 yaşındayım" dediğinde gözüm istemsizce şokla açıldı ben daha reşit değilken onun yaşı...

'''

Şimdiden yaşları diyim ben

Doğuş dediğim gibi 28 yaşında yağız ise 17 yaşında. Spoi vermek istemezdim fakat fic de kısa bir süre sonra yağızın doğum günü.
Rahatsız olanlar çıksın şimdiden.

Kalanlar ise oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Masum Vücut | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin