Ziua decisivă

117 4 0
                                    

- Tyler!! Trezirea!! striga mama plictisită!
- Aaa!? Ce? E dimineață deja!? spun eu ca si cum nu as avea nici un chef sa mă ridic din patul meu calduros.
-Da, haide.
-Ok...

Neavând alta alternativa plus ca i-am spus chiar eu să mă trezească...intr-un sfârșit m-am trezit ,apoi prima data m-am dus la dulapul cu haine, sa vad ce port azi!

Mi-am gasit, le-am îmbrăcat apoi mi-am facut un pic părul, si mă trezesc" din nou" ca mă striga Kara și Adam, prietenii mei de care v-am spus!

Am pornit spre scoala cu "inima în dinți" si multe emotii! Acolo au fost festivitățile de inceput de an si alte chestii plictisitoare...

Ne-am cunoscut colegii, pareau de treabă, dar parcă nu imi plăceau toți si mai exact, era un grup de copii cu părinți de bani gata și multe fițe!

Nu i-am băgat in seama, am trecut cu vederea indiferența ce ne-o purta.

Au trecut doua săptămâni în ritmul acesta, devenind familiar cu toți colegii mai puțin acel grup.

Stateam, dupa ora de biologie, pe banca din parcul scolii , si am vazut dintr-o data ca Dereck un băiat din acel grup nesuportat de mine venea către banca unde stăteam, ajuns la mine mi-a spus:
- Carăte fraierule, aceasta e banca noastră!!
- Pardon , dar unde scrie asta? am intrebat cu inima cat un purice de frica să nu înceapă bătaie!
Apoi el a ridicat pumnul și mi-a spus:
- Pe fața ta fraierule, așa ca, carate daca nu vrei să ma enervezi si mai tare!
De frica am plecat, direct acasa in camera mea și de furie am spart geamul usei!

Mulțumesc ca încă sunteti cu mine, in următoarele capitole va fi ceva mult mai interesant ce va schimba absolut tot! Următorul capitol il voi pune maine! Lăsați-mi comentariile voastre! :-D

A Crazy LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum