Bir avuç boyu sadakat&Keşke burda olsaydın

112 9 11
                                    

İlk önce iki bölümü paylaşayım dedim .Vicdan sızladı.Maç falan yazmada iyi olmadığım için susmak daha iyidir diyorum.
Soru:Bazen oyuncuların gözünden yazabiliyorum.Siz olsanız hangilerinin gözünden yazardınız.
<3 <3 <]
Yazardan

Cat Shawn 'dan duyduğu red ile yıkılırken Kafası doluydu.
Shawn ona Ne diyeceğini bilemiyordu.
Suzy ise arkadaydı ,nefesini tutmuştu.Duyduklarına inanamamıştı.

Shawn bir şeyler söylemek için ağzını aralamışken Cat ağır adımlarla ordan gitmeye başlamıştı bile...
Cat buraya geldiğinde sağanak yağmur başlamıştı ve oradaki herkes sırılsıklamdı.
Shawn bir şeyler söylese de duyulmuyordu yağmur sesinden.
Cat ona dönüp son kez bakarcasına bakıyordu.Sonra kapıyı kapatıp gitti.Merdivenleri koşar adımlarla inip odasına girdi.

***

Shawn da odasından çıkmıştı .Akşam yemeği yiyeceklerdi.O sırada Karl arkasına uçak motoru takmış gibi koşuyordu.Ak doktor önlüğü ise koşarken dalgalanıyordu bayrak Misali.

Karl nefes nefese kaldığında herkes toplanmış,meraklı gözlerle ona bakıyordu.

Isaac:Karl ne oldu ,neden bu haldesin?
Shawn:Neler olduğunu kısaca açıklar mısın ?
Timmy:Karl gerçekten merak ettim.
Oscar :Karl ben de öyle
Karl:Ay ,tamam YETER !ÇATLATMAYA MI ÇALIŞIYONUZ BENİ OLUM !LAN AZICIK BİR MÜSAADE ETSENİZ !?

Cat :Açılın ,şöyle açılın ,açıl ...Ona göre şimdi kaşınma raconu yiyeceğiz.
Koluyla yanındakileri geriye çektirdi.

Odasına doğru koşarken
Karl:Nicholas bizimle maç atmak istiyormuş.
Herkes :Neee!?

Karl geldiğinde herkes düşünceliydi.

Tyrant:Nicholas neden burda ?Ne amaçla geldi acep ?
Shawn:Onunla ilk ve son kez maç yaptığımızı sanıyordum.
Timmy:Bu çok tuhaf ,evinde olması gerekmiyor mu ?
Cat:Kim bilir ne fitnelikler çıkaracak?

Isaac:Her ne kadar bu durum iç açıcı olmasa da onunla maç yapacağız ve Carmen'e verdiğimiz sözü tutacağız.İlkelerimize uymalıyız .
Shawn : Isaac
Isaac:Efendim?
Shawn:Siz ne ara böyle bir söz vermiştiniz?
Isaac:Kıtalararası turnuvalarda senin yerine birisini ararken oldu işte ...Prensiplerimiz
1-Asla pes etmemek
2-Sözümüzü tutmak
Onu mafya usülü de olsa ablasına teslim etmeliyiz.
Tyrant:Bu durumda gitmelisiniz.

***

Nucleus
Maç yarısı bitmişti.Ara vermeye gidiyorduk.Sonunda Nicholas ve adıağzınaalınmasıgereksiz Clone ile karşılaştık.
Myth 'in eskisi gibi olmadığını farketti ,ona alaylı gözlerle bakmıştı.Onun ne yaşadığını bilmiyordu ki.

Myth benim en iyi arkadaşım ve ona olanlar beni derinden yaraladı.Cesurca savaştı,kahraman olmayı çok hakediyor.Hafızasını kaybederek oldukça ağır bir bedel ödemişti.Bana imkansız olmadığını göstermişti.Onun için bir şeyler yapamamak beni üzüyordu.

Ggo Futbol SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin