•
••
•••لە شەوێکی باراناوی درەنگ دا پیاوێکی کەمێک بەتەمەن داچوو لە سەرە مەرگیدایە بۆیە بڕیاری داوە کە وەسێت بکات بۆ ئەو خێزانە بچووکەی کە چەندە یەکتریان خۆشدەوێ وە پێکهاتووە لە باوکێک و دایکێک و کچێک!
بـاوک:وەکو خۆتان دەزانن من وا لەسەرە مەرگدام بۆیە من تەنها وەسێتێکم هەیە ئەویش ئەوەیە کە کچەکەمان ئێلینا بدەن بەشوو بۆ محەمەدی ئامۆزای خۆی.
(بە ئەستەم وشەکانی دەردەبڕی چونکە نەی دەتوانی قسە بکات)دایک:باشه باشە ئازیزم تۆ خۆت ئەزیەت مەدە بەڵام کێ ناڵێ کوڕە ڕازی نییە؟
(بۆیە وای وت چونکە دەیزانی کچەکەی لەگەڵ ئەوان ژیانی خۆش نابێت وە دەیویست ئەمە بۆ مەهانە بهێنێتەوە)باوک:خەمت نەبێت گیانەکەم پێش ئەوەی زۆر نەخۆش بم خۆم چووم بە هەمووانم وت ئەوانیش وتیان ئێمە ڕازین.
(وای وت و بەڵام دوای ئەو قسەیە گیانی لەدەست دا)دوای لەدەست دانی گیانی کچ و دایکەکە کردیانە کریان و لە خۆدان و دراوسێکان کۆبوونەوەو بانگی خزمەکانیان کرد و تا حەفتەیەک ئیتر تازیە تەواو بوو وە وا بڕیارە کە هەینی ماڵی مامی ئێلینا بێن بۆ داوای ئێلینا لەسەر داواکاری باوکی خۆی چونکە ئەوە وەسێتی بوو هەرچەنە کەسیان حەزیان لەکەسیان نییە وە تائێستاش یەکیان نەبینیوە چونکە ئامۆزاکەی ئێلینا زۆر لەماڵی خۆیان نەئەمایەوە وە نەشئەهات بۆ سەردانی خزم..
•
••
•••
هێڵۆ گایس ئینجا ئەمە چیرۆکی نوێیە نازانم بۆ ئەو خەڵکە چیرۆک تەواو ئەکا ئینجا هی تر دائەنێ کەچی منیش چی ئەکەم بەس گایس ئەم چیرۆکەیان زۆر خۆشە جا ڕاستیشە ها
ئینجا با سپۆیلێک بەم پێتان وەکو سپۆیلیش نییە ها بەس قەینا ئەڵێم کۆتاییەکەی زۆر خۆشە🤓😩😎😂💞🥺!!ئینجا گوڵێک وتبووی ناوی کەسەکان بنووسە منیش لەبەر دڵی ئەو نووسیومە لەم چیرۆکەیان هیهی🙂😂🥺💋<<
گایس ئەکتیڤ بن دەی ئینجا کێ ئەیەوێ ڤۆتی بۆ بکەم و فۆڵۆی وەرگرم با لەچاتا پێم بڵێ ئۆکەی دڵەکانی من💋🤍؟
جا جەماعەت ئەمە دڵی منە ڕێک کاکە یەکێ ناوی پڕۆفایلێ شتێکی نازانێ پێم بدا وەڵاهی مەمنونتان دەبم بەڕاستی😩🙂😂؟!!
شوشە♥️.
YOU ARE READING
•زانینی ڕاستییەکان•❪ᴍᴜʜᴀᴍᴀᴅ❫
Short Storyلەسەر کەیپۆپ نییە، بـەڵام لەڕاستییەوە وەرگیراوە~ بـەڵام بـەڕای من زۆر خۆشه∞ بـۆیە هیوادارم بەدڵتان بێت♡