94°

231 12 0
                                    

,, Uži si poslednú cigaretu!" uškrnul som sa provokatívne na fajčiacu Ruby pred budovou letiska. O hodinku nám letí lietadlo na Havaj. Obaja sme sa neuveriteľne tešili. Bola to síce vysnená destinácia Ruby, no aj ja som bol nadšený. Kto by nebol?

Nedávno som Ruby navrhol, nech skúsi prestať fajčiť aspoň po dobu našej dovolenky a keď to pôjde, tak by mohla prestať úplne. Na moje prekvapenie s tým súhlasila skôr, než by som si pomyslel. Povedala, že by bol hriech znečistiť taký raj cigaretovými špakmi. Zároveň však nezabudla poznamenať, že si nemyslí, že prestane nadobro.

,, Si až príliš škodoradostný. Asi si ešte rozmyslím, či s tebou niekam pôjdem!" zaksichtila sa a ja som sa zasmial.

,, Stále máš čas sa otočiť. Ja kľudne pôjdem oddychovať aj sám." zaškeril som sa a ukázal na cestu za mnou. Bol som si istý, že by to v žiadnom prípade neurobila. Obaja potrebujeme zmiznúť z reality. Navyše, naše výlety vždy stoja za to.

,, Ešte by som ti chýbala!" vyslovila a chytila ma okolo pása.

,, To môžem len potvrdiť. " pousmial som sa, pritiahol ju natesno k sebe a pobozkal vášnivo na pery.

,, Som zvedavý, či to vydržíš bez fajčenia." šepol som jej do pier.

,, Toto je moja posledná cigareta. Nezobrala som si ani jednu krabičku. Uvidíme, ako to zvládnem. Možno ti odhryznem hlavu, keď to bude najhoršie." odpovedala mi s úsmevom.

,, Postarám sa, aby si bola zamestnaná po celý čas dovolenky. Ani na to nepomyslíš. " prešiel som jej nosom po krku a šepkal jej dané slová do pokožky. Stále mala zimomriavky, keď som to urobil.

,, Spolieham sa na teba. " šepla mi tiež priamo do krku a dala mi naň bozk.

+++++++++++++++++++++

Priletieť na Havaj v noci bolo naše najlepšie rozhodnutie. Nebolo také teplo a navyše sme sa mohli pokojne vyspať. Spoločne sme v hoteli našli našu izbu a hneď sa zvalili mŕtvi od únavy do postele. Ani som sa nestihol poobzerať po našej izbe.

Ráno som sa zobudil skôr než Ruby. Bolo ledva desať hodín. Po niekoľkominútovom prebúdzaní som sa prinútil vstať z postele. To, čo som uvidel, mi úplne rozlepilo oči. Výhľad z tejto izby bol jednoducho neuveriteľný. Oceán ožiarený slnkom nachádzajúcim sa len kúsok nad obzorom. To nebeské divadlo bolo úžasné. Musel som sa usmiať na tú krásu. Nohy ma samé zaviedli na balkón. Jeho vybavenie mi vyčarovalo ešte väčší úsmev na tvári. Ak by sme chceli, mohli by sme tu bez vychádzania stráviť celé dva týždne.

V rohu pri zábradlí balkóna stál menší, ale aj tak dosť priestranný súkromný bazén. V rohu šikmo od bazéna sa nachádzala vírivka a v druhom rohu bol stôl s dvomi stoličkami. Moju myseľ naplnili veľmi pestré predstavy toho, ako túto dovolenku prežijeme a využijeme tento priestor. Ešte si rozmyslím, či Ruby z tejto izby vôbec pustím.

Prešiel som k zábradliu a sledoval ten nádherný výhľad. Nič vonku nekazilo tú prírodnú scenériu - to som si vážil. Navyše balkón poskytoval naozaj veľa súkromia. Ostatné apartmány a izby boli vzdialené.

Pôvodný plán pre túto dovolenku bol nízkonákladový. Chceli sme minúť čo najmenej, aby sme mohli čo najviac vraziť do telocvične, ktorá by sa mala o pár mesiacov otvoriť. Nakoniec som to bol ja, kto Ruby presvedčil, aby sme si užili zarobené peniaze vo veľkom. Čo sa týkalo fitka, vďaka peniazom od Leony a Bruna sme toho navyše veľa nepotrebovali. O všetko už bolo postarané.

Chcel som, aby sme zažili trošku luxusu, keď si to môžeme dovoliť. Ani jeden z nás na tom nebol finančne zle. Ruby navyše nikdy neopustila Floridu na dovolenku v teple. Aj kvôli tomu som svoj názor nakoniec zmenil. Presvedčil som ju, a preto teraz stojím v päťhviezdičkovom hoteli na tomto nádhernom balkóne.

BojovnýWhere stories live. Discover now