*^Hatırlatma^*
Achlys : Aynada değil senin içindeyim aptal.{aklıma venomun sahnesi geldi.}
Emy : Sen nesin?.
Achlys : Ben senim Emery artık hep beraber olacağız. Benden kurtulamayacaksın Emery hep kulaklarında olan bir çınlama olacağım. dedi ve sonrası sonsuz karanlık...-----------------------------------------------------------
Vücudum titriyor, kalbim sıkışıyordu.
Göz kapaklarımın üstüne yorgunluk çökmüştü. Ellerim sızlıyordu. Sanki tüm vücuduma uyuşturucu verilmiş gibi hissediyordum. En sonunda tüm bu acılara dayanamayarak büyük bir güçlükle gözlerimi açtım.Gördüklerimin sadece acı bir kabus olmasını istiyordum. Etrafa göz gezdirdiğim zaman karşımda bulunan aynanın kırılmış olduğunu fark ettim.
Ama garip olan şey yanımda bulunan mama kabıydı. Aynayı mama kabı ile kırmadıysam ne ile kırmıştım?Yerdeki cam parçalarına baktığımda cam parçalarının kenarlarının kan olduğunu gördüm. Kanı gördüğümde önce telaşla vücuduma baktım. Vücudum hırpalanmış, yıpranmış ve zarar görmüş bir haldeydi.
Daha sonra ise ellerimi fark ettim. Neredeyse parçalanmıştı ve içinde minik cam parçaları vardı. Elimi gördüğümde canımın yandığını hatırladım ve içim titredi. "Aynayı ellerim ile mi parçalamıştım?" Hayır bu yanlış soru asıl soru "Ellerimi ayna ile mi parçalamıştım?" Sorumun cevabı ise büyük bir ihtimalle evetdi.
Odaya tekrar baktığımda bu seferde duvarda asılı saati fark ettim. Saat Thor ve diğerleri ile yaptığımız kavgadan 1 saat sonraydı. Bu kadar zaman gerçekten geçmiş miydi?
Vücudum hala acı içinde yanıyordu bu duruma daha fazla dayanamadım ve zor bela yataktan destek ayağa kalkmaya çalıştım. Duvarlardan tutunarak banyoya ilerledim. Önce rahat içi sıcak su ile dolu küvete girdim ve biraz sakinleşmeye çalıştım ne kadar mümkünse...
Sıcak su zaten bana hep iyi gelirdi yada ben kendimi böyle avutuyordum emin değilim. Duştan çıktım ve üzerime rahat bir takım giydim.Banyodan çıkıp gardrobumun yanında bulunan ilk yardım yantasını aldım. Önce elime pansuman yaptım daha sonra ise sargı bezi ile sarmaya başladım. Canım yok yanıyordu bunu inkar edemezdim. Ellerimi çok kötü parçalamıştım. Bu yüzden Marco'ya seslendim.
Emy : Marco ellerimi tara ve ne zaman iyileşeceğini söyle.
Marco : Patron kremlerini aksatmadan sürersen en az 1 ay kalmaz iyileşir.
Emy : Peki Marco diğerleri ne durumda?
Marco : Patron onlarda kavgada yaralandı. Silver Boy'un [Arkadaşlar bu Peter maximoff ama karışmasın diye böyle yazıcam. S.B. Diyede yazarım.] dudağı patladı, Bay Erik'in burnu kanadı. Diğerler x-men üyeleri fazla zarar almadı. Patron ama Bayan Raven'ın kolu kırıldı ama kimseyi yanına yaklaştırmıyor. Ayrıca Profesör ne kadar ikna etmeye çalışsa da revire gitmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanficBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...