^Hatırlatma^
Akşam saat 6'ya geldiği zaman kulenin yolunu tuttum. Kuleye gelir gelmez ilk işim laboratuarıma gitmek oldu. Zaten dün sabah hazırladığım zehirlenmeyi engelleyen serumu önce kanımda test ettim daha sonrada damarıma enjekte ettim.
Serumun yan etkilerini bilmediğim için yatak odama gittim ve önce Marco'yu uyardım daha sonrada sakin bir şekilde yatağa uzandım ve uyku haplarından içtim. Ama yine kabuslar peşimi bırakmayacağa benziyorlardı...-----------------------------------------------------------
●○○
Sabah çalan alarmım ile uyandım. Aslında sabah demek ne kadar doğru bilemem çünkü güneş daha doğmamıştı. Saat 4:00'dü. Banyoya gidip kısa bir duş aldım. Bugünün güzel geçmesini istiyordum. Duştan çıkınca üzerime kıyafetimi giydim.
Kedim Bronte'ye yemeğini verdim. Bu aralar onunla pek ilgilenemediğimin farkındayım ama zamanım olmuyor.
Ama en kısa zamanda bu durumu düzelteceğim. Bronte ile oyun oynadıktan sonra mutfağa indim.
Kendime bol köpüklü bir kahve yaptım ve laboratuarıma gittim.Dün vücuduma enjekte ettiğim serumun etkilerine bakacağım. Ama hala vücudumda görünen bir yan etki olmadı. Öncelikle bir kan testi yaptım.
Emy : Marco test sonuçlarını açıkla.
Marco : Patron testlerde zehirlenme oranı 0,01 oranında yani serum işe yaramışa benziyor.
Emy : Herhangi bir yan etki fark ettin mi?
Marco : Hayır Patron ama halsizlik, güç kullanımında zorlanma gibi bir kaç etki yapabilir. Ama kısa süreli olucaktır.
Emy : Peki Marco bir de ellerimdeki yara oranına bakalım.
Marco : Nasıl istersen Patron.
Dedi ve mavi bir ışık ellerini taradı ve yaklaşık 20sn sonra cevap geldi.Marco : Patron yaralar hala çok derin ve iltihap kapmaya müsait bir konumda bu yüzden krem sürmenizi aksatmamanız gerekiyor.
Emy : Pekala Marco.
Marco : Başka bir şey var mı Patron?
Emy : Evet Marco saatime güncellemeler yapmak istiyorum bu sayede daha kullanışlı olabilir.
Marco : Hemen Patron yapmamız gerekenleri listeliyorum.
○●○
Emery yaklaşık 3 saat boyunca laboratuarda çalıştı. Marco'yu geliştirdi. Saate baktığı zaman saatin 7:28 olduğunu gördü. Laboratuarını topladı ve odasına çıktı. Gardroptan antrenman kıyafetini giydi ve saçını at kuyruğu topladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutant Kız Ve Loki💚
FanfictionBir anlaşma ile insanlar ve mutantlar arası barış ortamı oluşması sağlanıyor. Mutantlar ve Avengers birleşiyor. Sizce bu iyi mi , yoksa kötü mü olucak ? Afedersiniz kendimi tanıtmadım ben EMERY SASHA YALÇINKAYA. Soyadım ile isminin hiç alakası yo...