Aradan tam bir yil gecti ve bu gun benle Ross'un dogum gunu dogru evet 29 Aralik bu gun. Kizimizin dogum gununu kutlamistik eve gecti dogum gun artik 1 yasinda ve yuruyor. Neyse bu gun Lynch'lere gittik ailecek hep beraber kahvalti yaptik herkes vardi. Bu arada Dilos'u oglu oldu ve tam 10 aylik ismide Ross Mark Lynch koydular evet Ross'un ve Rocky'nin adasi super ya. Konumuza gelelim biz dogu gunu partisi istemyoruz o yuzden sakinim ben. Neyse bu gun (Stormie) anneme Rachel'i birakicam çünkü Ross ile yalniz gezmek istedik annem de tamam dedi ve aldi Mary'i. Biz eve gittik ustumuzu degistirdik. Spor giyindik ikimizde montlarimizi giyip ciktik malum Sonbahar. Rydel'larinda isi varmis o yuzden evde kaldilar. El ele tutustuk v sahile gittik. Ross sessizligi bozdu.
Ross- Askim sana suprizim var.
Ben- Ne... Lutfen soyle!!
Ross- Hayir solemicem birazdan gorucen.
Ben- tmm
10 dakika sonra ucak gecti ve soyle yaziyodu arkasinda "DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN ASKİM" yaziyordu. Ben hemen Ross'un boynuna atladim.
Ben- benimde sana var.
Ross- Tmm israr etmiyorum (hahah)
30 dakika gectikten sonra gelmistik wampicamping (Yanlis YAZMİSSAM OZURDİLERİM) yapicaz. Yerlerimize gectik ve tum onlemlerimizi aldik.
Ben- Askim seni olumune seviyorum tmm mi!?
Ross- bende seni askim guzel karicigim. Dedi ve ellerimizi tuttuk atladik. Hoca yardimiyla geri ciktik ustlerimizi degistirdik ve arabaya bindik.
Ross- Askim senin guzelliginden yola bakamiyorum. Seni cok seviyorum. Hersey isin tesekkur ederim su 2 sene icinde bana verdigin hersey icin.
Ben- Askim bende sna hersey icin tesekkur ederim.
dedim ve Ross arabayi bir kenara cekip opustuk. Bir sure sonra ikimiz ayni anda " NİCE BENLİ VE BİZLİ SENELERE" dedik birbirimize ve tekrar opustuk. Rydel'lara gittik ustlerimizi degistirdikten sonra. Tam kapiyi calicaktik ki Riker birden kapiyi acti ve herkez " İYİKİ DOGDUNUZ" dediler. Ben hemen aglamaya basladim ve galiba kriz geciriyorum. Cunku hem aglayip hem guluyordum. (Stormie) annem beni alip koltuga oturttu ve Rydel su getirdi. Ross'da anlamamis gibi bakiyordu yani saskin saskin. Suyu ictikten sonra birazdaha sakinlemistim.
Ross- Ne oldu bebegim ?
Ben- İki uc sene oncesine kadar hep Ross ve R5 diye sayikliyordum hep sen hep sen hep sen kendimi gercekten sana kaptirmistim. Sen benim herseyimsin R5'da oyle. Seni hergun takip ediyordum her gun ne yaptigina bakiyordum twitter instagram vb. her saat her dakika er saniye kontrol ediyordum yeni birseyler paylasmismisin diye ve heryerden mesaj gonderiyordum ma hicbirine cevao vermeyince hayal kirikligina ugruyodum. Ama bir gun Rydel fotograflarimi begemisti o zamani iyi hatirliyorum 14 yasindaydim ve evde sesim kisilana kadar ciglik atmistim ve aglamistim. Siz ve se beni herseylerimsiniz bunu unutmayin sizi tanidigim icin cok mutluyum R5famiy Everything.
Dedim ve sarildim hepsine gidip Ross'u optum ve sarildim. O benim herseyim 1 hafta sonra Turkiyeye gidiyoruz konser vericekler