~İyi okumalar xx ~
Ders saatinde kızlar tekrar sınıfa yöneldiler. Tasha pis pis sırıtmaya baslayınca kızlar ona döndü. Ellin tek kasını kaldırdı.
"-Tasha yine aklından ne geciyor?"
Tasha omuz silkti.
"-Canım sıkılıyor. Biraz sunlara satasıcagım."
Eliyle 2Pm'i isaret edince Tia da sırıttı.
"-Seninleyim arkadasım."
~
Nichkun ve Taecyeon haric digerleri oturdugu icin kızlar onlarla ugrasmaya karar verdiler. Tia yerine gecerken Taecyeon'a omuz attı. O sırada Tasha da Nichkun'a sertçe çarptı. Nichkun'un bir anlık dalgınlıgına geldigi icin afalladı. Taecyeon ona kimin carptıgını gormek icin arkasını döndügünde Tia kollarını birbirine dolamıs sırıtıyordu. Taecyeon kaslarını cattı ve tek elini yumruk yaptı. Gözünün morlugu yavas yavas geciyordu. Kolu ise hala sargılıydı. Tesadufe bakın ki Tia, Taecyeon'un sargili koluna carpmıstı.
"-Önüne bak biraz. Kör müsün kızım?!"
Taecyeon öldürücü bakıslarını Tia'ya yöneltti. Tia ise hala alay edercesine sırıtıyordu.
"-Ayy pardon ya. Görmemisim. Eziksiniz ya o yuzden buyuk ihtimal."
Taecyeon sinirden guldu. Sonra yine ciddilesti.
"-İlkokul cocugu falan mısın? Espri seviyeni yukselt biraz. Alcaklarda gezme."
Taecyeon son sozunu soylerken eliyle Tia'nın boyunu isaret etti. Tia'nın kasları catılmıstı.
"-Cidden sinir bozucu salagın tekisin. Uzaklastırmadan da yırttınız lanet olsun ki. Ama bu is burda bitmedi bunu bilin."
Tia son sozunden sonra isaret parmagını, Taecyeon'un alnına bastırıp ittirdi ve hısımla yerine gecti. Taecyeon sinirle dislerini sıktı ve ayagını yere vurdu. Tasha, Tia'dan once yerine gecmisti bile. Somurtuyordu. Kızlar Tasha'ya dondu.
"-Tasha her sey yolunda mı? Ne oldu birdenbire suratın dustu?"
Bunu Yuna sormustu. Tasha yine omuz silkti. Nötr bi surat ifadesiyle konustu.
"-Nichkun. Eglencenin icine etti."
Tia tek kasını kaldırdı.
"-Ne yaptı yine?"
"-Bu sefer hicbir sey."
Kızlar sasırmıstı. Nichkun'a kısa bir bakıs attılar. Nichkun oturmus dısarıyı seyrediyordu. Kızlar yine Tasha'ya döndü. Ellin dusunuyormus gibi yaptı. Ardından sırasına yaslandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP ÇETE // 2pm
Fiksi Penggemar4 guzel kız ve 6 yakısıklı erkegin birbirine düsmanlıgını konu alıyor. Okula sonradan gelen grubun takma adı 2 Pm. Ve kızlar onlardan nefret ediyor. Tabi zamanla her sey degisebilir o ayrı. ~ ~ Aşk, zamanla düşmanlığa dönüşebilir. Ya düşmanlık...