*la scoala
Eu ma plimbam singura pe coridor cand deodata vad o fata foarte timida pe hol care este luata in ras de niste baieti.M-am gandit ca are nevoie de ajutor asa ca am fugit la ea si am aparat-o de baietii aia.Unul dintre ei a vrut sa imi dea o palma,dar cum am simturile mai ascutite,mi-am scoso pe Sally,foarfeca mea,si i-am retezat mana.
Sangele a tasnit din el ca la furtun ,iar eu radeam ca o pshihopata,mai aveam putin si o speriam si pe fetita din spatele meu,dar i-am spus ca totul v-a fi bine si am calmat-o.Ceilalti doi baieti vazand ce s-a intamplat au fugit pe coridor atat de repede incat nu am mai apucat sa-i prind.
Am inceput incet,incet sa vorbesc cu fetita timida pana cand mi-a raspuns
Ren(Renatta,eu):-Buna,eu sunt Renatta,pe tine cum te cheama?
Del(Delia)-Pe mine ma cheama Delia...ammm...multumesc....pentru ca m-ai ajutat.
Ren:-Nu ai pentru ce.
Del:-Ammm...ai vrea...sa fim prietene? Imi spune ea pe un ton timid
Ren:-Da,chiar mi-ar placea sa fiu prietena ta.
POV' Renatta
Wow chiar am o prietena,nu am avut niciodata o prietena si chiar ma simt bine avand-o pe ea.
Am vazut pe fata ei cu cata timiditate m-a intrebat,dar chiar daca sunt un demon asta nu inseamna ca nu pot avea prieteni.Si eu pot fi normala.
*dupa scoala
Del:-Renatta ,asteapta-ma!
Ren:-A... buna,ce faci?
Del:-Uite bine,auzi daca tot suntem prietene as vrea sa te intreb ceva
Ren:-Sune,te ascult.
Del:-Pai peste doua zile este ziua mea si as vrea sa te invit,dau o mica petrecere si chiar mi-as dorii sa vi si tu.
Ren:-Chiar vrei sa vin si eu?
Del:-Da ,mult,pentru ca tu esti singura mea prietena si care chiar tin la tine.
POV' Renatta
Chiar mai era putin si imi dadeau lacrimile,nimeni niciodata nu mi-a spus asemenea cuvinte si nu credeam ca o sa le aud vreodata,asa ca m-am grabit si i-am spus un DA.
Ren:-Da,chiar imi doresc tare!
Iar i-a ,de fericita ce era m-a luat imediat in brate.
*urmatoarea zi
Este Sambata,iar eu cu mama mergem la magazin sa ii cumparam lui Delia un cadou.Nu prea stiu ce sa ii iau,deoarece de abia ne imprietenisem,dar sunt sigura ca voi sti cand voi vedea cadoul ideal.
Am mers prin aproape tot mall-ul si tot nu am gasit nimic.Am cautat si tot am cautat pana cand am dat peste un magazin de accesorii,iar acolo am vazut un colier cu BEST FRIENDS.Imediat mi-a sarit in ochi si l-am luat.
Acum eram atat de fericita ca in sfarsit gasisem un cadou special,acum trebuia doar sa astept urmatoarea zi cand o voi vedea pe Delia.
*ziua petrecerii
In sfarsit a venit ziua in care voi merge pentru prima oara la o petrecere.Azi m-am trezit foarte devreme ca sa ma aranjez si sa ma pregatesc,eram asa de nerabdatoare incat am inceput sa tip de bucurie.Era entuziastmata,eram pur si simplu fericita,nu credeam ca voi simti asa ceva.
Intr-o ora am ajuns eu si cu mama acolo iar cand am vazut casa ei am crezut ca este un hotel.Avea o casa mare,unde puteai sa dai chiar doua petreceri.Dar sa uitam de asta ,cand am vazut-o pe Delia am fugit direct la ea in brate.
Si ea era la fel de incantata ca si mine sa ma vada,incat am inceput amandoua sa plangem de fericire,numai ca eu plangeam cu lacrimi de sange.Toti din jurul nostru s-au speriat,insa Delia nu.Ea a inceput sa ma stearga cu manutele ei mici si caldute si sa-mi spuna sa nu mai plang.Imediat m-am linistit,iar Delia m-a dus la ea in cameara si a inceput distractia.
Am petrecut cateva ore bune la ea distrandu-ma si razand de mama focului.Chiar ma facea sa ma simt bine si era o persoana foarte buna,care nu vroiam sa o pierd niciodata.
Delia m-a condus pana la usa dupa care am plecat inapoi spre casa.
*ziua urmatoare
Delia era asa de fericita de cadoul pe care i l-am dat incat a inceput sa spuna la toti necunoscutii ca suntem cele mai bune prietene.Sper ca prietenia noastra sa nu dispara.SCUZE CA NU AM MAI SCRIS DAR NU AM MAI AVUT TIMP,INCERC SA FAC URMATORUL CAPITOL CEVA MAI HORROR,SPER CA V-A PLACUT SI SCUZE PENTRU GRESELI.VA PUP
CITEȘTI
Latura ascunsa
HororAjungi sa cunosti oameni cu doua fete care niciodata nu poti avea incredere in ei ceea ce ma enerveaza si ma face sa le scot oraganele.