Bölüm 1

1.9K 44 26
                                    

Oturmuş boş boş televizyona bakıyordum. Birden haberlerde Yoongi'nin fotoğrafını gördüm noluyo?


- Evet sayın seyirciler son dakika haberi ile dünyaca ünlü katil Min Yoongi hapisaneden kaçtı. Polisler her yerde onu arıyor. Lütfen kapılarınızı kilitleyin.

Nasıl yani o hapisaneden mi kaçtı? Hemen ayağa kalkıp kapıyı kilitledim. Beni bulursa kötü olurdu. Onu kendi ellerimle ben vermiştim..

1 yıl önce

" BENDEN BUNU NASIL SAKLARSIN YOONGİ?! "

" Bana bağırma Min Ji sana zarar verecek asla birşey yapmam. Seni ölümüne seviyorum! "

" Ayrılalım Yoongi."

" Ne saçmalıyorsun sen!? Seni seviyorum dedim ben! Senin için nelerden vaz geçtim "

" Sen bir katilsin Yoongi! Bundan istesen bile vaz geçemezsin. Bana her gün kanlı ellerinle mi sarılıyordun sen!? Senden tiksiniyorum Yoongi "

" Seni ölsemde bırakmam Min Ji! Daha dün bana aşkla bakıyordun "

" Ama şimdi senin bir katil olduğunu öğrendim "

" BEN SANA AŞIK OLUNCA ANNEN SÜRTÜK BABAN BİR PİÇ DEMEDİM AMA! SENDEN YİNE DE VAZ GEÇMEDİM ŞİMDİ İŞİM YÜZÜNDEN Mİ BENDEN AYRILIYORSUN!? "

Öyle demesiyle gözlerim dolmuştu. Ailemi ben seçmemiştim. Şimdi niye öyle demişti? Bu işi bitirmeliydim. Yoksa Yoongi peşimi bırakmazdı.

" Bak sana diyorum. Yarın toplan gidelim başka ülkeye rahat yaşarız. Bak söz veriyorum senin için işimi bile bırakırım. Yeter ki, benden ayrılma.. "

Beni gerçekten seviyordu. Ama bana zarar vermeyeceği ne malum? Aklıma gelen fikirle sırıttım.

" Tamam "

" Aferin uslu kız ol:) "

" Ama bu işlerden uzak olacaksın "

Yoongi öyle dememle bana sarıldı. Önceden ona aşkla sarılan ben şimdi tiksinerek sarılıyordum. Buna mecburdum. İstemeden bile olsam ona sarıldım. Yarın tüm dertlerim bitecekti.

Ondan ayrıldım ve valiz toplama bahanesiyle yukarı çıktım. Hemen polisi aradım ve herşeyi anlattım. Sora Yoongi geldi ve uyuduk. Bu gün son olarak onunla uyuyordum.

Yoongi 26 yaşında ben ise 23 yaşındaydım. 5 yıldır birlikteydik. İlk defa ben 17 yaşında olunca tanışmıştık. Ben lisede zorbalık görürken beni kurtarmıştı. O zamanlar üniversite öğrencisiydi. Yani ben öyle sanıyormuşum. 18 yaşıma girince de sevgili olmuştuk. Ama keşke olmasaydık.

Onunla yaşadığım her an çok güzel ve pahabiçilemezdi. Ama bir katil ile aynı çatıda olmak doğru değildi. Babasını öldüren beni de öldürürdü.

Sabah

" Hadi güzelim uçağımız kalkacak "

" Geldim hadi gidelim "

Hava alanına gelmiştik. Birden Yoongi'nin etrafını polisler basdı.

- Min Yoongi bizimle geliyorsun

" Min Ji..? "

" Üzgünüm Yoongi... Üzgünüm "

" Seni sevmiştim... "

....

Son sözü bu olmuştu. Şimdi geri mi dönüyor? Birden ışıklar kesildi ve o sesi duydum. Bütün bedenim kasılmıştı..

" Güzelim? Beni özledin mi..? :)" 

İnşallah beğenirsiniz<3
Oy vermeyi unutmayın:)
Sizi seviyorum..

My Killer |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin