◾▪Nyolcadik rész▪◾

380 12 0
                                    

◾▪ Novus Casus ▪◾



    A zongora kétórás szerelése után Cris elaludt a kanapén így Adél kicsit halkította a zenét. Beállítások után következett a következő doboz. Adél ismét szikét ragadott és elvágta a ragasztó csíkot. 

-Mi a következő?-Kérdezte Séfi. 

-Két éjjeli szekrény.-Vette ki az utasítást. 

     Két csapatra osztodva a fiúk elkezdték a kis szekrényeket. Adél addig a hátsó kertébe húzta ki a kerti bútor dobozait. Mire a fiúk végeztek ő is összetette az új napernyőt. Míg a fiúk körbe néztek ő kicsit nehézkesé után felállt a földről. 

-Nem hiszem, hogy magyaráznom kell.-Állt a fiúk elé nekik háttal.-Ott a medence, itt a teraszon lehet grillezni. Ott pedig két kapu ahol pedig focizni lehet.-Mutogatott mindent.-Miután ezt megcsináltuk ha akarjátok csinálok valami vacsorát.-Vont vállat az alacsony lány majd neki láttak.

-Adi néni.-Jelent meg kettő órával később Cris.

-Mond.-Nézett fel a fiúra egyből angolra váltva. 

-Medencézhetek?-Kérdezte aranyos szemekkel.

-Hát.. Nem tudom milyen a víz..-Fúrta be az utolsó csavart amivel készen lettek mindennel.

-Nézzük meg! Kérlek! Kérlek!-Ugrált elé a kisfiú.

-Cris.-Tette karba a kezeit a lány.

-Ugyan Doki néni.-Állt mellé Séfi és Dominik, szintén angolra váltva.

-Nézd meg, Törpe.-A fiúnak nem kellett több. Egyből rohanni kezdett.

-28!-Kiabálta.

-Az tökéletes!-Néztek a focisták Adélra.

-Jó.-Sóhajtott.-Bementek vele míg csinálom a...-Nem tudta befejezni mivel a fiúk elkezdtek futni a medence felé.

    Ő nagy levegőt véve indult konyhájába. Mindent körbe kutatva tanácstalanul hangosította fel a zenét ismét, majd beütött az ihlet. Pénztárcáját és telefonját felkapva vett magára egy pólót majd indult a mindössze két percre lévő boltba. Onnét több kiló csirkemellel tért vissza amit egyből darabolni és fűszerezni kezdett. Két tepsibe elosztva tette be a sütőbe. Közben krumplit kezdett pucolni majd főni tett fel. Mire a csirke készen lett a krumpli is megfőtt. Abból krumpli pürét készített. Miután megterített kiindult a fiúkhoz. Mindenkit a medencében látott, rövidnadrágban póló nélkül szórakoztak. Crisre pedig nagyon figyeltek. Lassan sétált közelebb. 

-Ki éhes?-Nézett körbe. Böde egyből kipattant és magára kapta a pólóját.-Gyere Cris.-Nézett a fiúra.

   Tíz perc múlva már az összes fiú az asztalnál ült és falatozott. Adél spanyolul vitatkozott valakivel a telefonban. Mikor visszaért a fiúk hangosan nevettek, Crissel együtt. Mosolyogva készített egy képet, úgy, hogy nem is figyeltek. Miután zsebre tette a telefonját közelebb sétált. 

-Baj van?-Kérdezte Fiola.

-Tetováltatni mentem volna holnap, viszont egy hete lemondtam. Aztán csodálkozik ez a pasi, hogy lemondom. Ennyi idő alatt nem, hogy nem jutok el odáig, de időm se lenne. Aztán most felhívott.-Hadarta dühösen, de egy mély levegő után elmosolyodott.-Neked lassan menni kell aludni.-Nézett keresztfiára.

-Elmeséled amikor...-Kezdett bele viszont hatalmasat ásított.

-Majd holnap. Irány zuhanyozni aztán aludni. Mindjárt betakarlak.-Mosolygott mire a fiú fel is futott.

-Egyébként, mióta zongorázol?-Tette fel kérdését Gera.

-Jó kérdés.-Nevetett fel miközben pakolni kezdett a mosogató gépbe.-Azt hiszem kilenc éve vagy tíz. Valahogy így.-Felelte miközben felkontyolta a szőke haját.-Nézünk valamit?-Fordult vissza hirtelen.

-Benne vagyok!-Vágta rá mindenki mire felnevettek.

-Akkor gyertek.-Intett a nappali felé. U alakú kanapéra és két fotelen helyet foglaltak és Adél kezébe vette a távirányitot. -Mit nézzünk?

********************


Novus casusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora