3.geleceğimizi geçmişimiz kurar.

66 6 5
                                    

Evet arkadaşlar bölumlerim biraz kısa oluyor farkındayım ama elimden geldiğince uzun yazıyorum ve lütfen oy verip yorum yapınca hiç bir şey kaybetmiyceksiniz saniyelerinizi alır lütfen multimedya Berker,Yosun,İkizler,Caner,Emre bazı teknik sorunlardan dolayı tam düzenliyemedim umarım karakterleri tahmin edersiniz bölümleri en çok yorum yazana ithaf ediceğim hepinizi çok seviyorum

Eliff...

:):):):):):):):)

Yatmadan önce neyi düşünüyorsanız onunla alakalı rüya görürmüşsünüz.Ama benim gördüğüm rüyanın yatmadan önce düşündüğüm şeyle uzaktan yakımdan alakası yoktu.

Uyandığımda saat yediye geliyordu.Yataktan kalkıp her bir tutamı farklı bir diyarda olan saçımı düzeltip aşağıya indim.Selim amca kitap okuyordu.Büyük ihtimalle Berkerde odasında olmalıydı.

''Ah, Yosuncum kahvaltıdan sonra ünüversite tercihlerini yapman gerekiyor.''hafifçe başımı salladım ve mutfağa gittim.

O an içime doğan hisle çayı koydum ve kahvaltıyı hazırladım.Elimden geldiği şekilde kahvaltıyı hazırladıktan sonra oturma odasına gittim.''Şey Selim amca ben kahvaltı hazırladımda...''ben daha lafımı bitirmeden Selim amca ayaklandı ve benimle birlikte mutfağa geldi.

''Ben Berkeri çağırayım'' şimdi aklıma gelince ben Berkerin odasını bilmiyordumki.Karşıma çıkan ilk odaya daldım ve şansıma berkerin odası çıktı.Odaya girdiğimde berkerin hala uyuyor olması gerekirken ben odaya öküz gibi daldığım için çocuğu uyandırmıştım.haliyle oda yerinden sıçramış ve kim olduğumu anlayana kadar baya bi sövmüştü.ben olduğumu anladığında hiç bozuntuya vermeyerek ki mosmor olmuştu kahvaltıya indi.

''Allah razı olsun Yosun şu ana kadar yediğim en güzel kahvaltıda daha yeni alınmış kahvaltılık çikolata vardı.''Ben gülerken Selim amca Berkere öldürücü bakışlar atıyordu.

''Hayır kime çektin anlamıyorum ki sistem hatası falan oldu her halde seni aldığım fabrikayı mahkemeye vericem''Selim amca vurdu gol olduuuu.

''İyide babacım sen beni kendi ellerinle dokumadınmı?''berker iki elinide birleştirerek yalakalık yaparken berker e bir bakış atıp ''Selim amca gibi birinden yalakalıkta master yapmış bir çocuk nasıl çıktı bende şaşkınım doğrusu''Selim amca tatmin olmuş bir gülümseme gönderirken berkere yalakalık öyle değil böyle olur bakışımı atmakla meşguldüm.Gerçi o bakışın nasıl atıldığını bende bilmiyorum.

Yemeğimizi yedikten sonra Selim amcanında yardımiyla tercihleri girmiştim.İlk olarak boğaziçi yazmış gerisini kafama göre sallamıştım.Şimdi ise odamda yatağıma uzanmış kulağımda kulaklıkla hem şarkıyı dinliyor hemde şarkının sözlerine eşlik ediyordum.

Birinin kolumu dürtmesiyle kulaklığı çıkardım ve berkere döndüm''Ben dışarı çıkacaktımda iki gündür evde canın sıkılmıştır istersen sende gel'' iki gün neki ben tam bir ay evden çıkmadığım olmuştu.

''Aslında gelirim canım sıkıldı.''dudakları hafifçe yukarı kıvrılır gibi oldu''ben aşağıda bekliyorum '' dedi ve çıktı.Bende kot şortla üstüme salaş bir tshirt giydim ve saçımı örüp çıktım.

Telefonda konuşan berkerin yanına gittim.Telefonu kapattï ve bana döndü ''Hazır mısın ?" kolunu omzuma attı ve yürümeye başladı.Ben bi koluna bi ona bakarak ''Ne ayak ''derken oda benim ciddiyetimi tınmadan gevşek gevşek cevap verdi.

''Bacıma yan gözle bakanın anlını deşerim.'' o kahkahalarla gülerken bende göz devirmekle yetindim. ''Bütün kızların yaptığı gibi kıromusun sen yaa demiyorum bana o gözle bakan adama adam denir ben gay bile demem kesin lezdir.''

MUTLU OL:kelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin