Capitolul 11

364 19 1
                                    

-Serios?
-Dap.
Am mers la etaj ca un fulger si m-am pregatit...stiam exact ce trebuie sa aleg. Evident rochia rosie si costumul de baie negru.
Rochia era superba din dantela la spate si pe margini, nu foarte lunga, defapt foarte scurta.
M-am imbracat si mi-am lasat parul liber pe spate.
Am coborat si toti ma asteptau. Cand am ajuns in fata lor , toti facura niste ochi mari.
-Uau , Diana...arati minunat! spuse David cu un zambet strengar pe fata.
Ma luase in brate si ma saruta.
-Urato! spuse Chris dandu-mi un pupic pe obraz.
Denis , Andi si Luis stateau nemiscati cu gura deschisa.
-Ce? Nu ati mai vazut o fata frumoasa? spun eu sarcastica.
-Sincer , asa ca tine ...nu! zise Denis
Toti incepem sa râdem.Apoi ne urcam in masina si plecam la piscina.
-Mai avem mult? spun eu bosumflata cu capul in bratele lui Andi.
-Nu papusa mica...
Ajungem. O multime de oameni se ingramadeau , se impingeau si tipau.
-Sper ca nu stam aici!
-Nu..stai linistita.
David ma luase de mana si ma duse intr-o incapere mare cu fotolii , masute si scaune .
In mijlocul acestei incaperi imense se afla o piscina mare .
-Uau! spun cu gura pana la urechi
-Pai...hai ne balacim? spuse David aruncadu- l pe Denis in apa.
-Maaai! se revolta Denis.
David isi scoase tricoul si se scufunda in apa printr-o saritura. Patratele lui se vedeau acum...
-Hai Diana! Tu nu te bagi? spuse Luis
-Ma duc sa ma schimb.
Intru intr-o canbina micuta si stramta. Hainele mele atingeau una cate una gresia rece. Mi-am pus costumul de baie si vroiam sa ies.
In fata cabinei statea David, cu acel zambet micut si strengar pe fata.
Ma cuprinse deodata de solduri sarutandu-ma pasional. Ii atingeam patratelele memorand locul fiecareia. El ma mangaia pe talie si imi soptise dulce "Esti a mea"...

Iesim din cabina si ne indreptam spre piscina. Toti se simteau foarte bine. David ma lua in brate si o data cu el ne scufundam incet in apa.
O doamna draguta ne aduse la fiecare niste sucuri si niste biscuiti.

Dupa ce pleca . David ma lua de talie si ma trase cu tot cu el in apa sarutandu-ne. Ii mangaiam spatele , iar el soldurile cu atata tandrete. Iesim la suprafata si respiram.
-Mai porumbeilor...spuse Andi.

~***~

Mergem cu totii spre masina sa ne indreptam spre casa. Iarasi stau cu capul in bratele lui Andi , dar si cu picioarele pe Denis.
Deodata David opreste brusc.
-Am ajuns? spun eu nedumerita.
Nimeni nu scoase nici un cuvant. Toti iesira din masina.
-Sa nu indraznesti sa iesi! spuse Denis si Luis in cor.

Am observat ca mai multe masini luxoase ne-au inconjurat. Am vazut o fața familiara... Era Collin.
Stiam ca ceva nu e inregula.
Il vedeam pe David cum ii dadu un pumn unuia dintre ciudatii lui Collin.
Apoi cum aliatii lui se revolta sarind toti asupra lor. Stiam ca nu mai au nici o sansa .. Dar ce puteam sa fac?

David, Luis, Andi, Denis si Chris impotriva la
cincisprezece ciudati plus Collin.
Ii vad cum se indreapta de buna voie in masina lor. Trebuie sa ripostez.

Sar ca arsa din masina si habar nu am ce vreau sa fac.

Am pus si nextu ...greu ...stiu asta. Dar...atmosfera se incinge ce credeti? ^^

Un singur mesaj spre fericireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum