SORULAR VE CEVAPLAR

19 4 1
                                    

Gece yarısı üç gibi uyandım. kafamı sağa çevirmemle beraber David'in bana bakan gözlerini gördüm. uyanıktı ve bana çok tuhaf bir şekilde bakıyordu. Yaklaşık otuz saniye boyunca bana sadece baktı sonrasında "bir şey mi oldu?" diye sordum. bana dediği tek şey "Hayır her şey yolunda" dedi ve tekrar uykuya daldı. sonra sabah oldu ve her sabah olduğu gibi menekşelerimi sulamak için bahçeye çıktım. David'i gördüm. öylece oturmuş sadece Menekşelerime bakıyordu. sanki baktığı şey bir bir çiçek değil di David tamamen farklı bir insan olmuştu. o benim kocam değildi! ve ben bundan oldukça eminim aynı evin içinde iki yabancı gibiyiz. Ve olaylar böyle böyle devam etti. her şey çok karışıktı. Ve ben bunu çözemiyordum David son altı ay hakkında hiçbir şey hatırlamadığını söyledi. Acaba neredeydi? bu sorular kafamda yankılanırken david'in Annesi bizi ziyarete geldi. sanırım David hakkında değişmeyen tek şey buydu annesine her zaman olduğu gibi şefkatli bir şekilde sarıldı annesi Bizde birkaç gün kaldı ve daha sonra gitti. Şimdi size David de fark ettiğim ve size söylemem gereken çok önemli bir şey söyleyeceğim. bunu yeni fark ediyorum. ve ne yapacağımı bilmiyorum. çünkü david'in yüzünde bir yara yok. yüzünün sağ tarafında çenesinin olduğu hizada bir yara izi olması gerekiyordu. oraya golf sopası ile vurmuştum bunu fark ettikten hemen sonra menekşelerimin yanına gittim. onları kazdım. en dibine en derine kadar kazdım. ve oradaydı David hala oradaydı Peki evimdeki  adam kimdi? bütün bu soruları bir kenara bırakalım asıl soru şu, Şimdi ne yapacağım?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖZLERDEN IRAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin