◾▪Kilencedik Rész▪◾

357 14 0
                                    

◾▪ Novus Casus ▪◾



Egy hónappal később


-GYERÜNK FIÚK!-Kiabálta Adél.

    Meccsük volt az angolok ellen. Utolsó tíz percben jártak és 1:1 volt az eredmény. Az elmúlt hónapban a fiúk eléggé jóban lettek a másod edzőjükkel. Hát még Szoboszlai Dominik! Hivatalosan is együtt lettek. Az utolsó percben hatalmas öröm, bár Séfi és Dominik összefejeltek, de bejutatták a labdát a kapuba. Lefújták a meccset miközben a csapat ölelkezett. Az egész csapat a két edzőjükhöz rohantak. Rossi hátrébb lépett így a lányt kapták fel. Hangosan énekeltek miközben vitték a fiatal lányt.

-Fiúk, ez már fáj..-Szólt halkabban a lábára utalva. A fiúk egyből letették, mind megölelték őt.-Ügyes voltál..-Suttogta Dominiknek és egy apró puszit nyomott az arcára.

    Míg a fiúk az öltözőben voltak,(Legalább egy óráig) Adél kint várakozott. Rengeteg fiatal kért tőle képet a pálya szélén. Végül a telefonja megcsörrent. Nem volt ismerős számára a telefon szám, de felvette.

-Igen, tessék?-Szólt bele először angolul.

-Dr. Bolleai Adél?-Kérdezte egy férfi hang.

-Igen.

-Róbert vagyok. Szeretném megkérdezni, hogy ráérne e a hétfői napon?

-Eddig úgy áll igen. Miért?-Kérdezte miközben leült a kispadra.

-Az IstenEst című podcastra szeretnénk meghívni.-A lány elvigyorodott.

-Ezer örömmel. Hallottam már róla. A részleteket átküldik majd?-Tette fel a kérdését.

-Holnapi napon mindent átküldök.-Kapott választ.

-Köszönöm.-Azzal kinyomta a telefonját.

    Szombat este lévén rengetegen voltak a szórakozó helyen ahová a fiúk látogattak. Adél saját lakásában adta be magának a gyógyszereit egy hosszú fürdő után. Pizsamája felvétele és csizmája bekötése után kopogtattak. Órájára nézett, hajnal egy múlt pár perccel. Köntösét magára helyezve ment az ajtóhoz.

-Domi.-Döbbent le.-Hát te?-Vonta fel a szemöldökét. A fiú viszont csak megcsókolta.-Ittál.-Mosolyodott el miközben becsukta az ajtót.

-Szeretlek. Szeretlek. Szeretlek!-Vigyorgott a lányra aki elkezdte felfelé húzni a fürdőbe.

-Irány fürdeni.-Belökte a fürdőszoba ajtón és megvárta míg elkezd folyni a víz.

    Akkor ment a szobájába ahol Dominik ruhái voltak egy kis komódba. Megkérte barátját, hogy hozzon át pár ruhát magának. Alighogy kiválasztott egy alsót és egy rövidnadrágot amikor ajtónyitódást hallott. A fiú lépett be, derekán törölközővel. 

-Vedd fel, addig keresek fájdalom csillapítót a fejedre reggelre.-Adta át a ruhákat.

    Fürdőszobába lépve összehajtotta a ruhákat amiket a fiú ledobott majd a szekrénybe kezdett fájdalom csillapítót keresni. Csak a sajátjait találta, de végül megtalálta és egy pohár vízzel ment vissza. Barátja már az ágyában feküdt. Adél leült az ágyra majd levette köntösét és csizmáját. Térdzokniját megigazította és befeküdt a fiú mellé.

-Én is szeretlek..-Suttogta vissza és egy apró csókot hintett az ajkaira. Végül a fiú mellkasára feküst és szemeikre rá is szállt az álom...

*******************


Novus casusWhere stories live. Discover now