3.Bölüm aşk yasağı

197 12 1
                                    

Kesinlikle o çocukla görüşmiyceksin dediler ben gizli gizli görüşürdüm hep.Abime sürekli yakalanırdım telefonla konuşurken felan sürekli dayak yiyordum.
Sevgilimle buluştuğumuzda kollarımı gördüğünde düştüm derdim yinede vazgeçmedim.maddi durumumda iyi değildi onunda iyi değildi ama elime para geçse ona ufacık da olsa süprizler yapardım
genç kızdım özeniyodum gördüğüm

kıyafetlere ben hep onunla harcamak ona bir şeyler almak isterdim öylede yapıyordum.kendime bakmıyorudm hiç.O kadar durumu iyi olan beni isteyen kişi vardı ki! kimseyi gözüm görmüyordu.Gerçekten güzel kızdım isteyen çoktu beni ama hep

"Allah'a bir tane eşim olsun sonsuz olsun ilk herşeyi onda yaşıyım istedim ilk onun elini tutup ilk ona sarılmak ilk onu öpmek bunları kocamda yaşamak istedim ileride belkide evlendiğimde kocama geçmişimde şu kişiyle şunları şunları yaşadım diyipte onu üzmemek içindi"

belkide ona o kadar sadıktım ki
hayatımı sadece ona adamıştım herşeyim olarak bildim aile sevgisi tatmadığım için ona sığındım bir baba bir abi bir arkadaş dost herşeyim bildim.
Askere gitti yanına gittim ailemin haberi yokken 1 kac saattde olabilse görebileyim diye uzak yere çalısmaya gitti onu görebilmek için saatlerce yolculuk yaptım.
O burda yokken ailesiyle sorun yaşadım çok büyük hem de ipler tamamen koptu annesi de cocuğua o kızla görüşürsen hakkımı helal etmem demiş sevgilimde uzak durdu benden arıyorum açmıyor bir gün abisi aradı bir daha onu arama seni sildi dedi bayılmışım ondan sonra zaten psikiyatri hapları kullanmaya başladım bitmişti tamamen.

Aradan zaman geçti annesi evimi aradı kızım sen bize hakkını helal et sadece dedi helal olsun dedim kapattık ve öğrendim ki hayatında başka biri varmış yaz bitti sezon kapandı tabı geldi kendi memleketine beni görmek istedi bende çok seviyorum ya gururuma yenik düştüm.

EVVET BUGÜNLÜK BU KADAR SİZİ ÖPÜYORUM VOTE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMMM......

Yasak Aşk (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin