2.bölüm

142 6 4
                                    

Sabah jk nin bağırışıyla kalktım. ne olmuştu? Neden bağırıyordu? Kalkıp ona bakmalıydım ne kadar ondan nefret etsemde oda bir insandı . Yanına gittim sinirden kızarmış duruyordu. İlk başta ne olduğunu sormaya korktum. Banada aynı şekilde bağırırsa gerçi niye bağırsınki bana? Sonuçta ben birşey yapmadım..

  -Şey bağırışlarını duydum da ne oldu yardımcı olabilir miyim?

Jk konuşmamla bana döndü ve beni süzdü . Kızarması ve kızgınlığı yavaşça azalmış gibiydi beni görünce.

Jk: önemli birşey yok işimle alakalı sadece .

Acaba işi neydi ? Sormalı mıydım?

- jk senin işin ne ki?
Jk: NEDEN BUNU MERAK EDİYORSUNKİ SEN SADECE BENİM KÖLEMSİN!!!!! BEN SENİ İLGİLENDİRMEYEN İŞİME GİDİYORUM OLDU MU KÖLEM???

        (Ve jk kapıyı sertçe vurarak çıkıp gider.)

Evet ben neden merak ediyorum ki seni.. soranda kabahat.
Salona bir göz gezdirdim televizyon masasının üstünde fotoğraflar vardı. Gidip bir baktım jk nin fotolarıydı . İtiraf etmeliyim ki gerçekten çok yakışıklı . Onun hakkında kesinlikle daha çok şey bilmek istiyorum. Sanırım kendime bile itiraf edemediğim o gerçek  ONDAN HOŞLANIYORUM. Bu olmamalıydı . İş bulunca buradan gidicektim . evet iş bulup gitmeliyim hazırlanıp iş aramaya gidicem .

(Hazırlanıp kapının önüne gelirsin)

Off kapı açılmıyor bu kitledi mi nasıl kitler resmen beni buraya hapsetti . Telefon numarasıda yok .kafayı yiyicem.şimdi düşünüyorumda bu kölelik bedava ev var bedava yemek sadece dediklerini yapıcam bunun yerine para karşılığında yemeklerini yapsam ayrı eve taşınsam ne de olsa jk de bir iş veren . Bu ev çok lüks yada bana şirketten iş ayarlar mıydı??Ne diyorum ben adam beni eve hapsetti . Yinede ümidimi yitirmiyeceğim.

                                        ~Lavin

JUNGKOOK'UN KÖLESİ Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin