◾▪ Novus Casus ▪◾
Vasárnap reggel Adél kelt korábban. Dominik mellkasát birizgálva nézett a semmibe. Nem sok idő telhetett el amikor azt érezte, hogy a haját birizgálja. Halványan elmosolyodva nézett fel. Dominik csukott szemekkel birizgálta a haját. Ő feljebb hajolva apró puszit nyomott az ajkaira.
-Jó reggelt, Szép fiú..-Suttogta neki Adél.
-Jó reggelt, Szépségem.-Húzta közelebb magához közelebb.-Fáj a fejem..-Motyogta a lány nyakába. Erre ő csak elmosolyodott és az éjjeli szekrényre helyezett gyógyszert és vizet átadta a fiúnak miközben mindketten felültek.-Istennő vagy.-Vette át.
Az egész napot együtt töltötték és csak ebéd után mentek a Telkibe. Ott Adél tartott nekik edzést majd pedig minden fiú vizsgálatra ment. Adél addig az étkezőben papírokat intézett Rossival együtt. Egymásnak adták át az aláírni valókat, közben Adél a fiúk érkező jelentését nézte át. Egészen vacsoráig ült ott a fiatal nő a papírok közt. Végül mappájába helyezve tette a táskájába. Éppen letette táskáját amikor a fiúk köré ültek.
-Üdv, Szép fiúk.-Nézett körbe Adél majd helyéről felkelve szerzett magának vacsorát és visszaült.
Végig beszélték az egész vacsorát. Mindenki elmesélt valami régi vagy új történetet amin nevettek. Adél elmondta nekik a holnapot, miszerint elmegy pár órára. Egészen addig beszélgettek, míg a lány telefonja nem csörgött. Ismeretlen szám..
-Igen, tessék? Dr. Bolleai Adél.-Szólt bele, mire a fiúk mind csendbe lettek.
-Üdv, Lexi.-Szólt bele egy ismerős hang angolul.-Nersey Katherina vagyok.-Folytatta ugyan azon a nyelven.
-Katherina doktor!-Ismerte fel régi orvosát.-Miben segíthetek?
-Megkaptam az eredményeket a legutóbbi vizsgálatodról, Lexi. Rossz hírekkel szolgálok...-A lány arcáról egyből lefagyott a mosoly.
-Mi történt, Katherina? Kat!-Szólította a nála hat évvel idősebb orvost, aki Spanyolországban lett barátnője.
-Ismét meg kell műteni a bordáidat..-Mondta ki végül halkan.
-M Mi? Miért? Azt mondták rendbe jött!-Állt fel a helyéről.
-A jobb oldali törött bordád rosszul forrt össze és egy darab kiesett belőle..-Magyarázta egyszerűen.
-Azt hittem ilyen lehetetlen!-Túrt a hajába dühösen.-Mikor?
-Ott Magyarországon lesz. Még nem tudunk pontos időpontot. Minél hamarabb és addig...
-Hordjak fűzőt.-Fejezte be a nő mondatát.-Szia Kat.-Azzal letette.-A rohadt életbe!-Kapta fel táskáját és elindult a szobájába.
-Adi. Adi!-Rohantak utána a fiúk.
-Hé, mi a baj?-Kérdezte tőle elsőnek Séfi.
-Az egyik volt törött bordámból kitörött egy darab és műtétem lesz.-Fordult a fiúk felé.-Akármikor kettétörhet a bordám az a része.-Magyarázta a fiúknak. Mind oda siettek és egyből megölelték.
-Gyere.-Mosolygott rá Dominik azzal a lány szobájába mentek és ágyba dőltek. Csak nézték egymást.-Ott leszek veled, mindenben.
-Köszönöm.-Nézett hálásan majd apró fájdalmas grimasszal párosítva levette a csizmáját.-Itt alszol velem?-Kérdezte miközben közelebb bújt.
-Hülye kérdés.-Adott puszit a hajába majd a hátát kezdte simogatni.
*********************
ESTÁS LEYENDO
Novus casus
Novela JuvenilEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...