Del 10

424 30 6
                                    

Til dere lesere som ikke forsto forgje del, det med at Ogge sa til Dn at han likte henne osv, var en drøm Dn hadde. Henne og Felix sov i badekaret, og når Felix våknet, berte han Dn til rommet sitt.
~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg gikk med raske steg mot Omar's hus. Han ville snakke med meg, tydeligvis. Det er sommerferie nå, og det har gått tre måndter siden jeg og Felix ble over. Det er litt kleint når vi møtes på gata, når han hadde praksis, og nå med gutta. "Hei, Dn." smiler Omar. Han har sitt hvite fantastiske smil om munnen. Omar hadde den tane huden, hudfargen hans var drit fin. Og om jeg kunne velge om å bli født av samme mor som han for å få slik hudfarge, så gjør jeg det.

Jeg nikket et kort nikk, og smilte. "Du trenger ikke ta av skoa," smiler han. "Vi skal ut igjen likevel." fortsetter han. "Åja, okey." sier jeg fjernt. Jeg føler meg så dum, og tom. Har jeg fortalt at Felix og Amanda er blitt sammen? Vel, nå fikk dere vite det. Jeg så på han ta på seg denim jakka hans, og knyte en rød og svart rutete skjorte rundt om livet.

"Nå fortel." sier han og ser på meg mens vi går. "Fortelle hva?" spør jeg og ser rart på han. "Hvorfor kutter du?" spør han. "Hæ?!" jeg er sjokkert. "Jeg gjør ikke det!" sier jeg igjen, bare fornærmet. "Dn, du trenger ikke skjule det, alle vet det." sier han rolig. "Hva faen? Se selv!" sier jeg surt og drar opp armene på genseren. Han ser rart på meg.

"Men Amanda sa jo at du gjør det?" spør han nesten. "Flott, alle tror hun er så uskyldig og grei. Men det er ikke hennes skyld, det er deres siden dere er så blinde." sier jeg irritert. "Beklager, vi bare.. Vet du hva? Bare glem det, jeg tok deg med ut for å ha det gøy!" smiler han. Jeg nikker, dette føles rart. Situasjonen gikk plutselig fra negativ, til positiv.

"Vi skal på tivoli." sier Omar plutselig da vi går inn i bussen. Et gledes hyl fyrer seg opp i bussen, og både pasasjerene og buss-sjåføren ser stygt på oss.

Føler jeg må dele dette med dere; Fransk karakterene mine øker, og har økt opp til 5'ere og 6'ere! Dere husker da jeg skrev hvor hardt jeg må jobbe med dem, og at jeg ikke kan skrive så ofte? Vell, de har steget, men oftere er jeg ikke sikker på om jeg skal skrive.

A good girl, can be a bad one too #2Where stories live. Discover now