⦮ ⦯
********Yaman
Yattığım yerde oturmuş hale geldiğim zaman yere oturmuş halde elinde telefon ile uğraşan sevdiceğime bakmıştım.
Gündüz yine gün boyu yanıma uğramamıştı anca evine gideceği zaman yanıma uğramıştı ve gelir gelmez de yatağımın yanına kadar gelip yere yayılmıştı.
Odada sandalye vs falan vardı ama o benim yanıma gelmeyi seçmişti, yatağa oturabileceğini söylesem de biri gelir anlamında istememişti ve yere oturmayı seçmişti.
Kayra'mın yaptığı işleri fazla sorgulamıyordum ve dünden bu yana onu fazlası ile yoruyorlardı ve o diğer komutanlar gibi sinirini erlerden çıkarmıyordu.
Yorgun olmasına rağmen benim yanıma geliyordu ve bu da kalbimi yumuş yumuş ediyordu. Benim ondan etkilenmem yeni bir olay değildi ama hiç böyle bir olaya ihtimal vermemiştim çünkü benim o zamanlar bir kız arkadaşım vardı bir de ben ona olan sevgimi hep yoklukta olduğumu düşündüğüm için arka plana atmıştım ama onu ne zaman görsem ya da onun öylesine yaptığı şeyler benim dikelmeme sebebiyet verdiği zaman işlerin boyutu değişmiştim.
Abaza ya da sapık biri değildim, kendimi kolaylıkla dizginleyebilirdim ama konu Kayra olunca bende hiçbiri kalmıyordu.
Azgın biti gibi sürekli ona dikeliyordum ve onun yanımda kendimi kontrol ettiğim pek söylenemezdi.
Çoğu insanlara göre bu oldukça yanlış bir şeydi ama ben Kayra'dan it gibi hoşlanmaya başlamıştım ve sözde onu yatağa atmaya uğraşıyordum...
Aynen kanka bak attın şu an.
İç sesimi görmezden gelerek telefon ile uğraşan Kayra'ma bakıp iç çektim, olaylar felaket hızlı gelişiyor ve bundan pek şikayetçi değildim.
Benim canımı sıkan başa konular vardı.
Kayra'mın saçlarına uzanıp okşamaya başladığım zaman Kayra kafasını yukarıya kaldırıp mayışmış gözleri ile bana bakmaya başlamıştı.
Yeni yeni çıkmaya başlayan kirli sakalları benim ona daha çok dikelmemi sağlıyordu ve onları sabah keseceğini bilmek hüzün dolmama sebebiyet vermişti.
Bazı komutanlar saçlarını uzatıp sakal bırakabiliyordu ama Kayra bunları inatla yapmıyordu. Ona aşırı derecede uzun saç nasıl giderdi pek hayal edemesem de hafif kirli sakal güzel giderdi.
"Evli misin? Ya da onun gibi bir şey?" İçimi kemiren soru ile başladığım zaman Kayra gözlerini açıp oturduğu yerde toparlanarak bana doğru dönmüştü.
Sabahtan bu yana konuşmaya nasıl başlayacağımı düşünüyordum ve bu yüzden odada ölüm sessizliği hakim olmuştu.
Eğer evliyse büyük bir çıkmaza girecektim çünkü resmen onu ayartmaya çalışmıştım ve sanırım başarılı olmuştum. Evet bu övünülecek bir olay değildi ama o aralar pek sağlıklı düşüncelere hakim değildim.
Eh şimdi de pek hakim olduğum söylenemezdi çünkü olaylar fazlası ile üst üste gelmişti ve Hamza benim yüzümden gitmişti...
Tekrar aynı şeyleri düşünüp üzülmemin bir anlamı yoktu çünkü düşündükçe bataklığa girdiğimi hissediyordum.
"Ben sana olayları en başından anlatacağım sen de ben anlattıklarımı bitirince aklında bir şey kalırsa sorarsın olur mu?" Kayra'nın o güzel sesini işittiğim zaman başımı olumlu anlamda salladım.
-İlk önce Mari ile ben evli değilim ya da başka biri ile evlenip boşanmadım. İsis benim değil, ablamın kızı. Ablam ve eniştem trafik kazasında öldüğü zaman İsis çok küçüktü ve ona annemler bakmaya başlamıştı. İsis'de bana bir zaman sonra baba demeye başladı ve ona gerçeği söyleyemedik. Mari'ye gelirse o İsis'in halası ve benim lisede kız arkadaşımdı, onu çok fazla sevdiğimi düşünürdüm ama o beni öz kuzenim Deniz denen adamla aldattı. Adını duydun ve dün sorduğun adam oluyor. Hâlâ birlikteler ve bu benim umrumda değil. Benim sinirlendiğim noktayı soracak olursan da Deniz itinin hâlâ benim işlerime burnunu sokması. Yoksa o ikisi ölse umrumda olmaz. Mari, Deniz ile hâlâ birlikte ama bana yanaşmaktan da geri kalmıyor bunu fark etmişsindir. Uzun lafın kısası hayatımın tüm özeti bu şekilde. Ayrıntılara fazla takılmaya gerek duymadığım için sana olayı bu şekilde özetledim. Bu arada madem her şeyi konuşacağız şu olaya da açıklık getireyim.
Kayra ayağa kalkıp yatağımın kenarına oturduğu zaman kenara doğru kaymıştım. Bütün hayatını beş dakikada anlattığı zaman ben hâlâ sindirememiştim.
Ona soracak soru kalmamıştı ve bütün her şeyi cevaplamıştı. Eh asıl mesele sanırım bundan sonra başlıyordu ve ben biraz çevrim dışı takılacaktım.
"Sana olan duygularıma gelirsek... Ben daha önce böyle bir ilişki yaşamadım, hayatım boyunca sadece bir ilişkim oldu o da dediğim gibi Mari ile olandı ve onda da boynuzlandım. Her gün çıkma teklifi ya da ona benzer bir şey yaşamıyorum ve ilk defa hemcinsimden aşk itirafı aldım Yaman. Sen bana böyle yanaştıkça benim kaçmamın sebebi, senden nefret etmem ya da iğrendiğimden değil. Ben sadece... " Kayra gözlerini kaçırmaya başladığı zaman ilk defa benimle böyle açık konuşuyordu ve ben dikelmiştim...
Uff şu yüksek libido beni ciddi anlamda bitiriyordu.
" Ben sadece, korkuyorum. Ben seninle bir ilişkiye girersem, tekrar aldatılma olaylarını yaşarsam kaldırabilrceğimi düşünmüyorum. Sen garip bir tipsin Yaman ve belki de bana karşı bir şey hissetmiyorsun sadece yokluktasındır ve hayatımda bir kere bile saf sevgiyle sevilmemiş olduğum gerçeği her konuda kolumu kanadımı kırıyor. " Kayra'nın ellerini tutup ona doğru eğildiğim zaman dudaklarımı dudaklarına sürtmüştüm.
Kalbim ona karşı deli gibi atarken nasıl ona karşı bir şey hissetmezdim ki?
Ona karşı yaşadığım tek şey L vitaminiydi.
L vitamini eksikliği yaşıyorum... Love.
" Kayra ben seni anlıyorum ama sana yemin ederim ki kafandaki tüm korkuların yersiz ve izin verirsen sana bunları ispatlarım. aşık olunca gözü sevdiğinden başkasını görmeyen ve güzellik algısı sevdiği kişiden ibaret olan bir insanım. benim ilgi alanım yalnızca sevdiğim kişidir yani sensin. birini çok sevince nerede olursam olayım aklımın bir köşesinde taşıyorum onu parçam gibi ve sen benim bütün beynimi, vücudumu ele geçiren birisin, az laf çok love lütfen. Ayrıca, herkese elimden gelen ama sana bir fazlası. Sana güzel şeyler anlatmak istiyorum eğer kendini dinlemekten sıkılmazsan. " Ensesiden tutup dudaklarımızı birleştirdiğim zaman Kayra yenilmiş gibi omuzlarını düşürmüştü.
konu sevgiye gelince aza kanaat etmek mizacıma uymuyor üzgünüm kocaman sevgilerin insanıyım ve Kayra ile mükemmel bir çift olacağımız kesindi.
*********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
General FictionYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.