◾▪ Novus Casus ▪◾
Adél másnap Rossival együtt tartott dupla edzést a fiúknak. Reggeli után és délután a két étkezés között három órával. Vacsora után pedig Dominikkel együtt egy közös kád vízben ült. A fiú először láthatta a hegeit, takarás nélkül. A felső testén lévőket gyengéden simogatta.
-Tudod..-Kezdte Adél.-A sérülésemet egészen eddig egyedül éltem túl. Senki nem segített, gyógytornászhoz a mai napig túl makacs vagyok. Senki nem volt ott velem.-Hátra nézett a fiatal férfira.-Egészen idáig.-Hajtott fejét Dominik vállára és ajkaira húzta a fiúét.
-Melletted leszek és leszünk.-Puszilta végig a lány arcát.
-Köszönöm.-Mondta gyenge mosollyal.-Viszont lassan indulnom kell.-A fiúnak nem kellett több, felállt a kádból. Derekára kötött egy törölközőt és felsegítette a lányt és ráadta a köntösét is.
Adél bent öltözött a fürdőbe és mire kilépett Dominik a haját csinálta. Hátulról átölelte a fiút. Válláig sem ért, így hasát ölelte át.
-Reggel találkozunk.-Csókolta meg ismét Adél.-Mindegyik Szép fiúnak üzenem, hogy ne féljenek. Holnap nem én tartom az edzést.
-Átadom.-Kísérte ki a lányt a taxihoz.
Félórás út után már meg is érkezett. Fizetés után pedig táskájával és telefonjával a kezében szállt ki. Betűrt pólója alatt lévő fűzőjét amennyire tudta megigazította harisnyájával együtt, majd pedig besétált a megadott helyre. Egy emeletet kellett sétálnia és csak abban reménykedett, hogy hozott fájdalom csillapítókat. Két harmincas éveikben járó férfit látott beszélgetni egy kicsit idősebb férfival együtt. Ők egyből észre vették a lépcsőn nagy nehezen felszenvedő lányt.
-Hogy engem mennyire megfognak ölni az orvosok..-Motyogta az orra alatt amikor felért.
-Biztos te vagy Adél.-Állt elé az egyik férfi és kezét nyújtotta.-Istenes Bence vagyok. Járai Máté, színész és Flour Tomi rapper, pedig szintén itt lesznek és még egy valaki.-Mutatta fiúkat.
-Örülök. Bolleai Adél.-Nézett a három férfire, miközben levette magáról a táskáját.
-Remélem erős idegzeted van.-Nevetett a Flour.
-Eléggé.-Felelte miközben mind beljebb sétáltak.
Bence egyből leült a saját fotelébe. Máté a kanapéra a Bencéhez közelebb felére, Tomi a fotelbe ami mindig ott van. Adél pedig a fehér kisebb méretű fehér fotelbe foglalt helyet és egy mikrofont kapott. Amint megkapta megjelent a negyedik fiú. Adél huszonévesnek nézte és valahonnan ismerős volt neki, de egyszerűen nem tudta honnét. Megszólalni viszont nem tudott, a telefonja megcsörrent. Tudta, hogy van ideje ugyan is Bence is telefonált.
-Igen, tessék? Dr. Bolleai Adél.-Vette fel hátra dőlve a fotelbe.-Egy csapat? Fiú csapat? Mikor?-Hadarta.-Holnaptól minden reggel és péntek este meccs, értem. Részvétem és pénteken találkozunk.-Azzal letette és sebesen nyomkodott valamit a telefonján. Éppen letette amikor Bence belépett,de még nem kezdték a forgatást.
-Adél bemutatom neked, Marics Petit.-Mutatott a fiúra miközben a lányra nézett.
-Már tudom honnan voltál ismerős!-Mutattak egymásra egyszerre.
-Honvédos fiú!-Vigyorgott a szőke.
-Alexa.-Mérte végig a lányt.
-Alexa?-Kérdezte Bence értetlenül.-És honnét ismeritek egymást?
-Ezért nem értettem! Mert, hogy én nem Petinek hívom. Nekem ő Márk.-Mosolyodott el ismét.-Kérdésedre válaszolva, Dr. Bolleai Adél Alexa. Külföldön Alexa . Sérülésemig sportoló, azóta a magyar válogatott másodedzője.-Magyarázta nagyon röviden.
-Egy évig egy csapatban fociztunk.-Folytatta Peti.-Igaz, Alexa Bliss? Portugál csapatban focizó és a WWE legfiatalabb pankrátora?
-Wow.-Reagálták le a fiúk is. Pár perc után mindenki feldolgozta a hallottakat.
-Egyébként milyen sérülésed volt?-Kérdezte Máté.
-Van. Amitől vége lett a karrieremnek és elveszítettem az egész családomat. De! Élek.-Mondta gyorsan miközben Bence a tabletjét nyomogatta.
-A hírekkel kezdünk.-Nézett körbe majd elindult a forgatás..
*********************
BINABASA MO ANG
Novus casus
Teen FictionEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...