⁰²

247 28 52
                                    

Haruto olduğu yerde dönüp dururken sinirini taze tutmak için sınav kağıdında çirkin bir el yazısıyla yazılmış olan "89ıq" notunu ve Jeongwoo'nun mesajlaşırken ne kadar sinir bozucu olduğunu sürekli olarak aklından geçiriyordu.

"Sana kısa olmadığımı söylemiştim."

Hareket etmeyi bırakarak sağa döndüğünde kendisine doğru gelen bir seksen boylarındaki çocuğun yüzünü inceledi.

"Ben de seni dövmeden bırakmayacağımı söylemiştim."

Esmer olan ukala sırtışıyla onun tam karşısında durdu.

Haruto elini, Jeongwoo'nun tişörtünün yakasına sararken aynı zamanda hasta olduğu için güçsüzleşen bedeni hiç zorlanmadan duvara doğru itti.

Birbirlerinin yüzüne aşinalardı.

İkisi de her öğle teneffüsünde futbol oynadıkları için sık sık karşılaşıyorlardı ama bu zamana kadar sohbetleri olmamıştı.

Jeongwoo maç aralarında yakın arkadaşı Jaehyuk ile formasını sık sık değiştirirdi. Haruto bu anlardan birine denk geldiğinde Jeongwoo'nun esmer teni ve güzel fiziği dikkatini çekmişti ama daha önce adının ne olduğuna hiç dikkat etmemişti. Zaten takımları sürekli değiştirdikleri için kendi sınıfından olan birkaç kişi haricinde kimsenin adını hatırlamıyordu.

Haruto birkaç saniye boyunca, hasta olduğu için yorgun görünen yüze ve peçeteyle aşındırdığı için ucu kırmızılaşmış burna baktıktan sonra onu beğendiği hatta maç aralarında izlediği gerçeğini bir kenara atarak Jeongwoo'nun yakasındaki elini sıkılaştırırken yumruğunu kaldırdı.

Jeongwoo, Haruto'nun ciddi ciddi onu dövmeye kararlı olduğunu fark edince iki gündür vücudunda taşıdığı mikroplu havayı karşısındaki uzun boylu çocuğun yüzüne öksürerek dışarıya çıkardı.

Haruto iğrenerek gözlerini sıkıca kapatıp birkaç adım geriye doğru sendelerken, Jeongwoo ise fırsattan istifade ederek topuklarını poposuna vura vura kaçmaya başlamıştı.

Hâlâ olduğu yerde duran Haruto yüzündeki tükürüğü beyaz tişörtünün ucuyla temizlerken ondan birkaç metre uzaklaşmış olan Jeongwoo'nun duyabileceği şekilde "Götünü sikeyim!" diye bağırmıştı.

°°°

jeongwoo
çok ayıp abiciğim
sokakta öyle bağrılır mı

tanrı tipine vermiş
sen bana hâlâ yazabilecek
yüzü nereden buluyorsun

jeongwoo
naptım sanki

iyilikti o

hasta olunca okula
gitmemek için bahane
üretmene gerek kalmayacak

yani sen dinlen diye yaptım💓

tanrı tipine vermiş
senden daha korkak
birini görmemiştim

cesaretlisin falan sanıyordum
ama yok sendeki deli cesareti

böyle devam edersen
başını çok derde sokarsın

jeongwoo
sokuyorum zaten

senden kaçmak ne ki😞
bir kere belalı bir çete
koşmuştu benim peşimde

tanrı tipine vermiş
karşı tarafa hak verdim

jeongwoo
ama ben haklıydım

tanrı tipine vermiş
hiç sanmıyorum

ayrıca bu öksürüğün
hesabını da vereceksin

jeongwoo
yakalayamazsın olum beni
tecrübeliyim diyorum

tanrı tipine vermiş
koridorda, tuvalette,
bahçede, kantinde, okul çıkışında
ya da girişinde belki de maçta
karşılaşacağız

nereye kadar kaçabilirsin ki

jeongwoo
ortadan öyle bir
yok olurum ki okul
değiştirdim sanarsın

tanrı tipine vermiş
insan korkak olduğunu
biraz bile olsa saklar

jeongwoo
sen yumruğunu yüzüme doğru
tutana kadar ben gayet
iyi saklıyordum zaten

şu saatten sonra bana
kaçmak yakışır

tanrı tipine vermiş
yakalarsam?

jeongwoo
muck muck

×××

×××

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
89ıq✘haruwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin