Arabanın içerisinde devam etmekte olan şarkı, Hasan abi kontağı kapattığında durmuştu. Kulağımıza dolan kemençe ve tulum sesleri geldiğimizin kanıtıydı.
Arabadan heyecanla indiğimde Vera'nın inmesini bekleyip koluna girdim.
"Kim kızım söyle sabahtan beri çatlayacağım aha şurada"
Vera heyecanla etrafa bakındı ve konuşmaya koyuldu.
"Telefon ekranında senin resmini görünce anladım bende, zaten hareketleri de bir farklıydı sana karşı. Sabah sen uyanmadan öncede seni sordu annene dedim tamam kesin bu!"
"Vera reklam arasını geçip sadede gelsen! Kim diyorum kim!"
"Ay tamam söylüyorum be-"
Yanımıza gelen abim ile susmak zorunda kalan Vera'yı tek kaşık suda boğmak artık tek hayalimdi.
"Hadi kızlar herkes sizi bekliyor"
Vera gözlerime 'beni öldürme, masumum' bakışı atsa bile artık elimden kurtuluşu yoktu. Tek yakaladığım anda kopartacaktım kafasını.
Horona giren insanların peşinden ilerlediğimde koluma giren yabancıyla beraber kafamı çevirdim. Bizim buralardan olmadığı belli olan yüz tipi daha çok yabancıları andırıyordu. Çok geçmeden çantamda olan telefonum birkaç kez titrediğinde horondan çıkmıştım, Vera'yı bulup bütün olan biteni de öğrenmem lazımdı.
Çantamdan çıkardığım telefonda gördüğüm bildirimle beraber gülümsedim.
Dağ Ayısı: O dallama ne hakla senin kolunda
Dağ Ayısı: Ulan kaç yıldır seviyorum ben tutamadım daha o elinden!
Etrafa bakındığımda az önce yanımda olan çocuğun Murat abi ile uzaklaştığını görmüştüm. Mesaja cevap vermeden çantama geri attığım telefonla beraber Vera'yı aramaya koyuldum.
Kalabalıklaşan şenlik alanında tanımadığım insan yüzleri çoğaldıkça uzaklaştığımı anlamıştım, neredeydi bu Vera Allah aşkına!
Gelen sisle beraber yaşlanan çimenlerin arasında yürümeye devam ettim, elbisemin etekleri ıslandığı için yukarı çektiğimde aniden kolumdan tutan kişiyle istemsizce bağırdım.
Ömer'i gördüğümde gözlerimi devirdim, tanıştırayım bu Ömer yıllardır benim peşimi bırakmayan takıntılı manyağın teki!
"Ömer, bırak bak ters günümdeyim vallaha çarparsam bir de yer çarpar!"
Gülmeye başlayan Ömer kolumu bırakmış ama ilerlememem için önüme geçmişti.
"Bak ne diyeceğim, ilişkimizi bu açık hava ve temiz oksijenle beraber tekrar gözden geçirebiliriz güzelim. Ne dersin?"
Tam ağzımı açacağım sırada Ömer'in yüzüne yediği yumrukla beraber şaşkınlığımı gizleyememiş, koluma destek olmak için giren Vera'ya sıkıca sarılmıştım.
Hasan abi attığı yumruğun peşine vurmaya devam etti, Ömer histerik bir kahkaha atıp kan dolu ağzı ile iğrenç bir manzara sunmuştu bize.
'Hasan, tamam yeter!"
Hasan abi Vera'nın sesini duyduğunda geriledi ve yürümemiz için elini öne doğru uzattı. Vera'nın hızla ilerlemesiyle peşimizden gelen Hasan abi bir ıslık çalmaya başlamıştı.
Vera hiç konuşmadan yeri izliyor, kafasını çevirip bakmıyordu bile. Yanakları çoktan kızarmış, gözlerini kaçırmaya başlamıştı.
Aniden durduğumda ikisi de durmak zorunda kaldı
"Sizin aranızda ne var?"
"Sevgiliyiz"
"Hiçbir şey"
İkisi de aynı anda konuştuğunda Hasan abinin söylediği şey ile gözlerim yerinden fırlayacak gibiydi.
"N-ne ne ney!"
Vera elindeki çantayı alıp Hasan abinin omzuna vurmaya başladı.
"Yalancı, yok öyle bir şey desene!"
Hasan abi gülmeye başladığında Vera daha da hırslanıp çantasını kafasına geçirmişti.
"Niye? Kıskanıp beni herkesin ortasında öpmedin mi?"
"YUH!"
"Aynen öyle abicim"
Vera sinirle önden yürümeye devam ettiğinde peşinden hızlansam da yetişememiştim.
Şenlik alanına geri döndüğümüzde arabadan sırt çantamı alıp bir lavaboya girdim, hızlıca ıslanan kıyafetlerimi değiştirdiğimde artık daha rahattım.
Eline telefonu alıp mesajlara baktığımda yine beklediğim kişiden gelen bildirimle sinsice sırıttım
Dağ Ayısı: Nereye kayboldun kızım iki dakika içerisinde!
Asiye: Sanane, seni ne ilgilendiriyor?
Asiye:
Dağ Ayısı: Bende huzur istiyorum ama bunun olması için senin benim yanımda olman gerek.
Asiye: Biliyor musun ben senin bu gizemli tavırlarından çok sıkıldım, konuşmak istemiyorum artık.
Dağ Ayısı: Tamam Asiye söyleyeceğim bu gece.
*Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz*
Dağ Ayısı: Hay anasını!
*Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz*
Dağ ayısı: Tamam ulan anladık!
*Bu kişiye mesaj göndermezsiniz*
________________________________
Selammm ve günaydınlar, nasılız bakalım??
Nasıl gidiyor hikaye beğeniyor musunuz:)
Öpüldünüz kır çiçeklerim oy vermeyi unutmayın 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayla Çiçeğim / yarı texting
Teen Fiction0543x: Geldin yine yaylaya güneşle beraber, kaç gündür sisliydi. 0543x: Gönlüme açtırdığın Güneşi bir bilsen, yaylayı kasıp kavururdu anasını satayım! Asiye: Kimsin? Gerçekten bir telefon sapığım eksikti! 0543x: O nasıl laf Asiye, sapık falan ayıp o...