3.Bölüm= SERZENİŞ

393 43 63
                                    

Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn.

Keyifli okumalar 🌷

Bölüm şarkıları:

•Ümit Besen - Nikah Masası
Bağzıları - Evleniyormuşsun Bugün

🥂🥂🥂

Kutay'ın yanından geleli on altı saat olmuştu. Saat 13:33'dü. Ve bugün Yasin'le buluşacaktım. Telefon numaramı nerden bulduğunu bilmiyordum çünkü ben vermemiştim. Ama o bir şekilde bulup bana mesaj atmış, saat 13:45 gibi konumunu attığı kafeye gelmemi söylemişti. Ben de ayıp olmasın diye kafeye doğru gidiyordum şu an.

Kafenin içine girdiğimde direkt onu gördüm ve gülümsememek için kendimi zor tuttum. Kutay'da burdaydı.

Fakat yanında ki kızı gördüğüm de kaşlarımı çattım. Yasin abinin daha doğrusu Yasin'in sırtı bana dönüktü beni göremiyordu. Ama Kutay ve yanında oturan kız beni görmüştü.

İkisi de bana bakınca Yasin'de arkasını dönüp bana baktı ve gel işareti yaptı.

Yanlarına doğru yürürken Kutay'ın yanında oturan kızın Kutay'a attığı kaçamak bakışları yakalamıştım.

"Merhaba" deyip Yasin'in yanında ki sandalyeye oturdum.

Tam o anda asla beklemediğim bir şey oldu.

Yasin "Hoşgeldin aşkım" dedi ve beni kendine çekip öpmeye başladı.

Şokla gözlerimi açarken hemen geri çekildim ve Kutay'a baktım.

Gözlerinde ki hissizlik canımı yakarken çaresizlikle gözümü yumdum ve onun cümlesini duydum.

"Vay! Aşıklar kavuşması ha!" Tekrar ona baktığımda gözünün dolduğunu, hatta gözünden bir yaş aktığını gördüm.

Gözlerimin Kutay'da takılı kaldığını gören Yasin ve kim olduğunu bilmediğim kız, gözlerini benden alıp Kutay'a çevirdiler.

Kız "Kutay! İyi misin?" deyip parmağını Kutay'ın yanağına götürdü ve Kutay'ın gözyaşını sildi.

O an onu hem kıskandım hem de ona minnet duydum. Kutay benim yüzümden ağlasın, üzülsün istemiyordum ve şu an çok utanıyordum.

Dudaklarımı silme ihtiyacı duydum, midem bulanmaya başladı. O sırada Yasin konuşmaya başladı.

"Aşkım utanmana, geri çekilmene gerek yoktu. Biz bizeyiz şurda. Kutay ve Sinem'den utanma, onlardan gizli saklımız yok" deyip güldü.

İçimden sabırlar dilerken keşke buraya hiç gelmeseydim diye düşündüm.

Yasin "Kutay olum sende iyice delirdin ha! Bir kız için ağlanır mı? Hem de şu an" deyip güldüğünde anlamsız gözlerle ona baktım.

"Sen bilmiyodun değil mi? Bir kız bunu terk etmiş bu da çok üzüldü, çöktü resmen! Bizi de böyle görünce aklına o kızla yaşanmışlıkları geldi herhalde"

Kutay'ın yanında oturan kız Kutay'ı süzdü ve bana bakıp konuşmaya başladı.

"Hayır yani Kutay'da terk edilecek insan değil. Ben olsam asla bırakmazdım, yanımdan bile ayırmazdım Kutay'ı." deyip imalı gözlerle Kutay'a baktığında kıskançlığın beni ele geçirdiğini hissediyordum.

AŞKIN KİRALIK KATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin