Hosszúnak véltem a részt így ketté szedtem. Még ma érkezik a második rész amiben a foci lesz!
◾▪ Novus Casus ▪◾
-Tehát, megnézünk videókat.-Kezdett bele Bence.-Követőink által kreált összevágás szerűségeket.-Marics nem értette elsőre.
-Editeket.-Segítette ki őt Adél.
Tomival kezdték, utána Máté, Bence majd Peti. Petiről volt a fiúk közül a legtöbb. A lényeg az volt, hogy mindenki videói után átbeszélték az adott ember munkáját és pár dolgot róla. Elmeséltek pár dolgot az életükkel kapcsolatban, hogy jobban megismerjék egymást.
-Alexát írj be.-Szólt Bencére Adél.-Alexa Bliss. Úgy kifogja adni.-A férfi így is tett. Rengeteg WWE-s meccset adott ki majd videókat is. Az elsőre kattintott.
Peti büszkén nézett míg a többi férfi döbbenten. Adél pedig szomorú mosollyal pillantott oda sokszor. Két focis és egy pankrátoros videó után felé fordultak mind.
-Ha szabad kérdeznem, milyen sérülésed volt?-Kérdezte Máté érdeklődve.
-De jó lenne, ha csak egy lenne.-Sóhajtott.-Elég hosszú történet...-Húzta el a száját.
-Haladjunk lentről felfelé.-Dőlt hátra Tomi és Bence egyszerre.
-Akkor gyors leszek és csak a sérüléseket mondom, történeteket nem.-Vett nagy levegőt.-Jobb bokaszalag szakadás, mellé térdem eltörött. A bal lábamat is műtötték, azóta is egy rúd van benne. Bal combcsontom pedig megrepedt. Ez még csak a lábam.-Emelte fel az ujját amikor Bence megszólalt volna.-Egy bordám repedt kettő törött, bal csukló törés és műtét. Egy kulcscsont repedés, a szívem majdnem leállt. Agy rázkódás. Illetve mivel volt egy autó balesetünk és kimásztam a törött ablakon a kezembe, hasamba, lábamba és arcomba is üvegszilánk fúródott.-Mondta igyekezve.
Ezek után még sokat beszéltek. Sérülések és sportok voltak a téma. A végén pedig, mikor a felvétel leállt egy fiatalabb nő lépett be két kisfiúval. Az hat és a három éves fiú egyből Bencéhez futottak. Mikor a nő bemutatkozott volna a szőke nőnek az ő telefonja megcsörrent. Bence és Peti oda pillantott. Szép fiú . Ennyi volt oda írva. A lány bocsánatot sugárzó tekintettel pillantott a barna nőre aki mosolyogva bólintott.
-Melyik Szép fiú vagy?-Emelte füléhez a telefont.
-A kedvenced! -Szólt bele nevetve.
-Mind így nevezitek magatokat. Így elég nehéz lenne, ha nem ismernélek fel benneteket hang alapján, Lang!-Hadarta, de még érthető volt.-Mi az? Nem volt fárasztó az edzés?
-Dehogyisnem! Csak Rossi azt mondta, hogy menjünk elérted mind és mellé vigyünk neked...-Magyarázta lassan, viszont félbe szakították.
-A csokisat!
-Nem! A gyümölcsöset!
-Fogjátok már be! Éppen megakarom kérdezni!-Szól hátra Lang.-Tehát, milyen sütit kérsz?-Adél elmosolyodott.
-Hát ti nem vagytok normálisak.-Sóhajtott.-Olyat kérek, mint Nagyi. Ő mindig azt eszi amilyet én akarok.-Hallotta a fiú örömét majd letette.-Sajnálom.-Pillantott a barna nőre, majd egy fájdalmas mosoly kíséretében felállt.
-Ugyan! Semmi gond!-Mosolygott.-Csobot Adél vagyok.-Nyújtotta a kezét.
-Bolleai Adél.-Rázott vele kezet.-És ti?-Mosolygott a két fiúra akik hozzá futottak, szinte körbe ugrálták.
-Alexa.-Mutatott a nőre Nátán.-Nátán vagyok.-Megfogta a nő kezét és kezet rántott vele.
-Adél vagy Alexa.-Mosolygott a kisfiúra.-És te?
-Ádin.-Mondta szégyenlős mosollyal.
-Nagyon örvendek.-Egyenes lábakkal hajolt előre a kicsikhez.-Mondjátok, szeretitek a focit?-Mindketten hevesen bólogattak.
-Te is focizol!- Mondta izgatottan Nátán. A szőke nő végül leült a kanapéra, mellé pedig a két fiú. Negyed óra múlva viszont dudát hallottak kintről.
-Gyertek, mutatok focistákat.-Engedélykérően pillantott Adélra aki mosolyogva bólogatott. -Gyertek!-Mindkét fiú megfogta a kezét és együtt mentek ki. Mögötte követték őket.
-DOKI NÉNI!-Kiabálták a buszukból kiszálló focisták.
-Bolondok.-Sétált hozzájuk a két fiúval Adél.
-LECSERÉLTEK DOMI!-Kiabálta Szalai és Dzsudzsák nevetve. Adél egy pillanatra engedte el a fiúat mikor is hátulról valaki felkapta a nyakába.
-Böde!-Ütött a vállára a lány.-Magas vagyok!-Vigyorgott, hisz százhatvan és pár centije alig ért valamit. A csapatból érkezők és a két kisfiú indult az épület sarkán állókhoz. Adél továbbra és Böde nyakában volt, Nátánt Szala vette fel, míg Ádint Némó.
-Hát itt mi történt?-Nézett körbe hatalmas mosollyal Csobot Adél.
-Szia anya!-Integettek a kisfiúk.
-Leszállhatok?-Tette fel a kérdést Adél.
-Várj segítek.-Állt mögé Dominik ahogy többen.
-Nem kell. Párszor le kellett már ugranom..-Böde vállaiba kapaszkodott majd hátra felé leugrott, abba bele sem gondolva, hogy ő most sérült.-Csak akkor nem voltam sérült..-Nyúlt a térdéhez majd felegyenesedett. -Na Szép fiúk! Irány ledolgozni a sütit!-Csapta össze a kezeit. Marics és Flour felnevetett.-Ti is jöttök!-Ragadta meg régi csapattársa karját majd Tomiét.
-Őket visszaadjuk.-Adták vissza a kicsiket a focisták. Adél Flour bemutatása után Maricsra mutatott.
-És a még Honvédban a csapattársam, Marics Peti. Tudjátok akié a Magyarok dal!-A fiúk mintha felvilágosodtak volna, úgy csaptak a homlokukra. -Na irány a pálya! Az esti edzések a legjobbak!-Végül a két férfi tényleg velük tartott és egy közeli játszótérhez tartozó focipályához mentek.
Szerencsére a buszon voltak labdák. Bence is belement végül ahogy Nátán is Ádin is. Az összes fiú egymás mellé állt a fehér vonalla, Adél pedig velük szembe. Csobot Adél és Járai Máté pedig videózott és fényképezett...
***********************
YOU ARE READING
Novus casus
Teen FictionEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...