- Це добром не закінчиться — зітхнув лікар як тільки детектив зник за дверима, — Роб жорстока людина, він не відступить від своїх слів, навіть якщо знатиме, що неправий.
- Але ж Іскорка може подовше побути в госпіталі? У неї он знову жар.
- На жаль не зможе. Її жар уже майже повністю минув. Ми навіть не встигли його зафіксувати як слід. Два дні — максимум що в неї є.
- Так мало? — Ірен мало не заплакала.
- Я щойно від керівництва. Вони вимагають якнайшвидшої виписки. Госпіталь і так витратив на неї чималі кошти, а у міс Козак як виявилося нема ані родичів, ані страховки.
До палати зайшов Андрій.
- Що сталося? Ірен, ти плакала?
- Кріс арештують як тільки її випишуть і у неї нема грошей, щоб продовжити лікування — сльоза пробігла по щоці Ірен.
- Гроші не проблема. Мені щойно телефонував той журналіст... Ларрі. Так от він відкрив спеціальний рахунок для збору коштів на підтримку міс Козак і багато хто із глядачів відгукнулися. Там вже зібралась кругленька сума, а кошти все продовжують надходити.
- Ларрі займається благодійністю? Фантастика! Легше повірити в історію Кріс.
- Запевняє, що її розповідь його вразила, він їй повірив і щиро хоче допомогти, або... — Андрій знизав плечима, — або просто намагається загладити провину та сподівається на ще одне інтерв'ю. Врешті, гроші ж не його.
- В будь-якому випадку це хороша новина для Кріс, щоправда, ненадовго — лікар підняв склянку і зробив рух рукою ніби виплескуючи воду, — Стоун нічого не забуде. Він швидко зметикує, що ми просто затягуємо час.
- Я не віддам йому Іскорку — вигукнула Ірен крізь сльози.
- Ми не віддамо її — Андрій поклав руку на плече медсестрі, — повір мені.
- У тебе є план? — поцікавився лікар.
- Є одна ідея. Якщо все вдасться, то наша астронавтка отримає захист на федеральному рівні. З Вашого дозволу я візьму два-три вихідних?
- Можеш взяти навіть тиждень, якщо буде потрібно. Сподіваюсь ти знаєш, що робиш.
- А я тим часом зв'яжусь зі своїм адвокатом. Він той ще хитрюга й має давню неприязнь до сенатора, то ж візьметься за цю справу залюбки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В тіні Сонця
Ciencia FicciónЛюдство, переживши страшну кліматичну катастрофу спричинену зростанням Сонячної активності, кидає великі ресурси на дослідження свого Світила. Молода астронавтка-стажистка Кріс Козак відправляється на пошуки зонду, що загубився десь біля Першого сон...