Ђįçę qųę mę ęşpęŗąŗą ęŋ lą ƒųęŋţę poŗ mąş dę ųŋą ђoŗą y ƒųę çųąŋdo ąpąŗęçį.
.ђolą çlęŗ.mę şoŗpŗęŋdįo qųę ŋo ęşţąŗą çoŋ ŋįŋgųŋ ęƒęçţo dę ęŋojo y qųę ądęmąş ţŗąjęŗą......
Şoŋ pąŗą mį?.pŗęgųŋţę şįŋįçąmęŋţę,şoşţęŋįą ęŋ şų mąŋo dęŗęçђą ųŋąş ƒloŗęş ŗojo şąŋgŗę ђęŗmoşįşįmąş.
Ąŋţęş dę ţęŋęŗ ţįęmpo dę ŗęşpoŋdęŗmę mįŗę įŋşţįŋţįvąmęŋţę şų mąŋo įzqųįęŗdą.qųę şoşţęŋįą ųŋą bolşą ŋęgŗą dę çђąŋęl. Çląŗo ąŋgęl.ƒųę ęҳţŗąŋo oįŗlo lląmąŗmę ąşį,y mę ęŋţŗęgo lą bolşą ąbŗįęŋdolą y dęjąŋdo şų çoŋţęŋįdo bŗįlląŗ bąjo lą şųąvę lųz qųę qųędąbą çųąŋdo lą ŋoçђę şę ąşomąbą y oçųlţąbą loş ųlţįmoş ŗąşţŗoş dę lųz.
şoŋŗęį,ŋo podįą ęvįţąŗlo........lą bolşą çoŋţęŋįą ųŋ vęşţįdo poŗ ęŋçįmą dę ląş ŗodįlląş y şę ąląŗgąbą poŗ lą pąŗţę dę ąţŗąş,çoloŗ moŗądo ţąŋ obşçųŗo qųę şę çoŋƒųŋdįą çoŋ ęl ŋęgŗo,y ųŋoş ţąçoŋęş dę doçę çęŋţįmęţŗoş qųę şę ąmąŗŗąbąŋ ą lą pąŗţę şųpęŗįoŗ çąşį llęgąŋdo ђąşţą lą ŗodįllą,ęŗąŋ dęlįçądoş y ŋęgŗoş çoŋ bŗįlląŋţįŋą dę çoloŗ moŗądo.
Ţąmbįęŋ şę ęŋçoŋţŗąbąŋ ųŋąş mędįąş dę ŗęd çoŋ pędŗęŗįą dę dįąmąŋţęş dįmįŋųţoş y ţęŋįą lą ƒoŗmą dę pęqųęŋąş ąląş dę ąŋgęlęş çąįdoş,ą mį pąŗęçęŗ.
şęŋţį lą ŋęçęşįdąd dę ąbŗąząŗlo pęŗo mę çoŋţųvę.
Gŗąçįąş.şoŋŗęį lęvęmęŋţę şįŋ mįŗąŗlo ą loş ojoş.
Ęŋţoŋçęş..ţę ŗęçojo ą ląş oŋçę dę ţų ђąbįţąçįoŋ pąŗą şąlįŗ?.lo mįŗę çomo dįçįęŋdo.pęŗo şį yą ŋoş ęşţąmoş vįęŋdo.y ęl ąl pąŗęçęŗ ęŋţęŋdįęŋdo mį įŋdįŗęçţą mę ŗęşpoŋdįo poŗ mį męŋţę.qųįęŗo vęŗ ą ųŋ ąŋgęl vęşţįdą dę....şoŋŗęįą dę ųŋ modo pęŗvęŗşo y ądoŗąblę.vęşţįdą dę şųşpęŋşo y mąlįçįą.bųęŋo ęşę ęş ŋųęşţŗo podęŗ,lęęŗ loş pęŋşąmįęŋţoş pęŗo ąųŋqųę ŋo ƒųŋçįoŋąbą çoŋ vąmpįŗoş dę lą mįşmą çląşę,podįąmoş ђąbląŗ poŗ lą męŋţę.
ESTÁS LEYENDO
М.Н. ¢ℓєя
Fiksi RemajaÇlęŗ,vąmpįŗo algo te atormenta y ese algo eres tu. Si juegas con fuego y solo te basas en vivir.