Giriş

8 0 0
                                    

Kaybedersen ne olur?
Kazanırsan ne olur?
Yarışmamışsan ne olur?
Yarışmışsan ne olur?

Aynı sen aynı beden aynı ruh.
Seni ne değiştirir?
Seni diğerlerinden ayıran özelliğin nedir?
Farklılıkların mı?
Ben hiç sanmıyorum.
Karşındaki aynaya baktığında ne görüyorsun?
Kendini mi?
İçini mi?
Yoksa aslında görmek istemediğin gerçekleri mi?

Hikayemiz tam burda başlıyor.
_______________________________________
Radyo: Kahraman Deniz - Böyle Sever

Eski model arabasını durdurdu arabadan indi arabayı kilitleyip eve doğru adımlamaya başladı. Ayaz vardı ay dahi zar zor ışığını veriyordu etrafa. Adam evinin kapısını açıp içeri girdi etraf dağınık ve bir hayli tozluydu karısına seslendi.
"Rana" ses soluk yok.
"Rana karıcım ben geldim" rüzgar içeri girmek için pencereleri zorlarken adam tekrar konuşmaya başladı.
"Rana... Selin... kızım nerdesiniz..." adamın gözlerinden yaşlar dökülmeye başladı. Mutfaya girip sürahiye bir bardak su koyup elleri titreye titreye zar zor içti. Kocaman bir bilinmezliğin ortasındaydı ne karısı ortalıktaydı ne de kızı üstüne üstlük etraf da dağınıktı.
"Kızım nerdesiniz beni çok korkuttunuz" kapıya döndüğünde kızını orada görünce içine su serpildi.
"Kızım annen nerde?" kız konuşmuyor öylece boş gözlerle bakıyordu. Adam kıza yaklaşmaya başladı kız koşarak uzaklaştı. Kendi odasına girdi kapıyı kapatıp mırıldanmaya başladı.
"Kızım neden böyle yapıyorsun ne oldu annen nerde" kızı anlaşılan babasına küsmüştü. Babası mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladı böylece kendini affettirebilirdi.
"Rana herhalde birazdan gelir"
"Ah kahretsin" Adam, soğanları doğrarken parmağını kesmişti. Parmağını bir peçeteyle sardı.
"Çok da derin olmasa gerek" kızı yeniden mutfaktan içeri babasına bakıyordu.
"Kızım sorun ne?"
"Acıktın mı birazdan yemek hazır olur dert etme sen" kız yüzünü buruşturup  odasına tekrar gitti. Zil çaldı.
"geliyorum Hayatım" adam mutfaktan çıkıp dış kapıyı açtı fakat orada kimse yoktu. Sanırım biri dalga geçmek için yapıyordu. Adam yavaşça kapıyı kapattı mutfağa tam girecekken yeniden kapı çaldı.
"Her kimse hiç komik değil" kapıyı tekrar açtığında polislerin onu almaya geldiklerini öğrendi.
_______________________________________

Polis sizce neden adamı almaya geldi yorumlarınızı bekliyorum okuduğunuz için teşekkürler

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin