Artık katlanamıyordum babamın bana yaptıklarına . Ölmek istiyordum bu çileden kurtulmak istiyordum. İlk defa deni cektim
En fazla ne kaybede bilirdim ? Baştan kaybetmemişmiydim. Hayatımı,benliğimi , çocukluğumu, gençliğimi. Yaşım küçüktü ama ruhum yaşımdan büyüktü .Hazırdım yapmaya hazırdım intihar etmeye . Balkona doğru ilerlemiştim ve terliyordum korkuyordum ama neyden korkuyordum ? Ölmekten mi hayır yaşamaktan korkuyordum. Balkon demirlerinin arkasına geçmiştim ve aşağıya bakmıştım çok yüksekti hemde çok .
Hazırdım yapmaya annemi düşünmüştüm ellerimi bırakcakken ses duydum yapma diyorlardı, içeri gir diyorlardı . Engel olamazlar ölmeme engel olamazlar .iç cektim kısık bir sesle yanına geliyorum anne diyerek bırakmıştım ellerimi . Nasıl bir duygu bu süzülüyor gibiydim havanın beni ölmemem için yavaşlatıyordu sanki .
Yere çakıldım sanıyordum . Yorgan tutmuşlar altıma . Bayılmıştım hastaneye götürmüşler di durumuma bakmak için . Uyandığımda hastanedeydim . Çok soru soruyorlardı. Dinlenmeye ihtiyacım var demiştim . Çıkmıştılar ve kaçmam için bir şanstı . Camdan dışarı baktığımda yangın merdiveni vardı hızlıca inmiştim merdivenden .
Farketmişlerdi kactığımı arkamdan dur diyorlardı duramazdım . Ara sokağa girmiştim . Korkuyordum karanlıktı her yer önümü görmüyordum biraz daha ilerlediğimde bir park vardı . Oturdum banka düşündüm yarın bana olacakları babamın beni dövüşünü. Titriyordum korkudan ve soğuktan . Sonra kaydıraklara baktım. Çoçukken hiç kaydıraktan kaymamıştım . Ve kaymak için ilerlemiştim eğlenceliydi sonra salıncakta sallanmıştım. Güzel di . Çocukluğumu yaşasaymışım keşke .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son gecem
Short StoryHayattan bıkmış,kendisi intihar girişiminde bulunmuş fakat her defasında kurtarılmış ve kendisi için bir adam tutturup o adama aşık olmasıdır . Başından geçen herşeyi günlüğüne yazması ile başlamıştı..