Capitolul 11

37 5 0
                                    

Ajungem în portul orașului Busan, iar de acolo, un feribot ne conduce spre insula Jeju. Suntem în jur de patruzeci de elevi plus doi profesori, Jong și Kim. Mi-am imaginat excursia aceasta plictisitoare, dar uite-ma cã merg pentru prima datã pe o barcã.

Deja începe sã mã enerveze grãmada de voci a celor din jurul meu, pânã când Dasom acoperã vocile tuturor.

"Ce ziceți sã jucãm ceva?" o privim toți.

"Deja începem jocurile?" întreabã Dae.

"De ce nu?" îi rãspunde.

"Atunci tu începi." accept ideea.

"Ce alegi?" mã întreabã ea.

Deja regret faptul cã am lãsat-o pe ea sã înceapã.

"Adevãr."

"N-ai fãcut o alegere bunã." îmi spune Dae.

Kook a stat mut pânã acum. Mã întreb la ce se gândește.

"Mai ești virginã?" totalmente regret, regret cã am acceptat sã joc.

"Cred cã dacã nu aș mai fi, ai fi știut pânã acum." îi rãspund.

"Mi se pare corect. Jungkook, ce alegi?" mã uimește cât de repede a trecut peste.

M-am simțit jenatã de întrebare degeaba. Trebuia sã-mi dau seama cã dacã nu am fãcut nimic niciodatã, nu sunt atât de interesantã.

"Adevãr." vocea îi e normalã.

Pare indiferent sau dezgustat. Este ciudat. De obicei, nu e așa. Îl enerveazã jocul?

"Mai ești virgin?" întreabã Dasom direct.

"Câtã timiditate ai în tine, dna. Dasom." spune Dae.

Doamnã?

"Nu." rãspunde Kook la întrebare.

Stai, ce?... Am avut doi neuroni pânã acum, iar din momentul acesta, au dispãrut fãrã urmã.

"Sunt șocatã." spune Dasom.

"La fel și eu." spun dupã ea.

"Tu de ce ești șocatã?" își întoarce Kook privirea spre mine.

"Pentru cã mã așteptam sã fi știut pânã acum!" îi spun. "De ce nu știam pânã acum?"

"Trebuia sã știi pânã într-un moment din-ãsta?" continuã el.

Daejung își scarpinã ceafa, pentru cã știe cã situația asta se poate aprinde.

"Pentru cã sunt cea mai bunã prietenã a ta, Jungkook. Cel puțin tu ai fi știut a doua zi dacã eram în cazul tãu." îi rãspund și încerc sã-mi pãstrez calmul.

"Cred cã în a doua zi, tipul ãla ar fi fost deja mort." mã încrunt.

Deja, nu-mi place discuția. Nu înțeleg cum de azi dimineața, a fost atât de dulce și scump, iar acum spune toate astea. Sincer, nici nu înțeleg de ce îmi bat capul.

Daejung și Dasom deja încep sã-și șopteascã lucruri. Eu îmi ridic genunchi la piept și stau rezematã de balustrada bãrcii.

"Hai sã nu mai jucãm adevãr și provocare." spune Dae. "Jungkook, vii sã vorbim?"

Mariage d'AmourUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum