Kapitola dvacátá druhá

1K 27 37
                                    

,,Nejsem děvka, to zaprvé. A za druhé, já mám své vlastní bydlení." Promluvila jsem a ten její nenávistný pohled se přesunul na mou osobu. Ten její pohled se mi vůbec nelíbil. ,,Vypadni už odtud Elen. Kdybych tě nahlásil na policii tě jsi mi vzala Katherine, tak bys měla velký problém. A věř mi, klidně to udělám. Hlavně když Katie bude v bezpečí a ty se jí nebudeš plést do jejího života." Elen se podívala na Liama naštvaným pohledem. Nelíbilo se jí jeho rozhodnutí, Katie byla v péči Liama, ne v její.

Teď kdyby žádala o to, že chce střídavou péči, tak by jí ani nedali. Hodně se v novinách psalo že Liamovi unesla dceru. K tomu ani Katie moc netouží být se svou vlastní matkou. ,,Myslíš si že tahle nána pitomá nahradí mojí pozici?! Katy je moje dcera. Ona nikdy nebude její matka. S tím se smiř. Já jsem biologická matka. Ne tahle.." A už jsem toho měla víc než dost. Vstala jsem, že odejdu k sobě do bytu, ale Liam to zaregistroval dřív než jsem stihla odejít ke dveřím a chytl mě za zápěstí.

,,Em, neposlouchej tu nulu. Ona ti nesahá ani po kotníky. A ty Elen, už konečně táhni z mého domu!" Zavrčel a bylo na Elen znát, že se jeho tónu hlasu vyděsila, otočila se a odešla domů. Když si byl Liam jistý že už Elen nepřijde, znovu se ke mě nahnul a políbil mě.

,,Přespíš tady, prosím?" Udělal na mě smutná psí očka, kterým nešlo odolat. ,,Ale musím ještě něco dodělat a nemám svůj note-" Liam ukázal na svůj MacBook, který byl na stole a uculoval se na mě. ,,A tvoje přihlašovací údaje mi ten náš "milý" šéf dal. Taky ti moc rád pomůžu." Políbil mě na špičku nosu a pak mě objal.

Dobře Liamovi Johnsonovi nešlo odolat, což už jsem teď zjistila. ,,Tak tady přespím. Ale nic víc. Jasný Johnsone?" Zasmála jsem se a sledovala Liamovu reakci, usmál se a přikývl. ,,Cokoliv jen když tady přespíš." Uculoval se jako malé dítě. A já se na něj usmála. ,,Jenom se ještě potřebuju u tebe vykoupat. A nemám žádné oblečení na spaní." Začala jsem se před ním červenat. ,,Elen má tady oblečení které nikdy na sebe nevzala. Ale přesto ho musela mít." Liam se usmál, vzal mě za ruku a táhl někam nahoru. Když se mnou vešel do dveří, poznala jsem že to je ložnice.

**********************************
Dneska fakt už poslední. Ať nejsem zase vzhůru bůh ví do kdy (i když nemůžu usnout tak prostě jdu psát 🤣) a nepíšu rychle další kapitoly, pak mi je líto že musíte čekat. 🥺

Co říkáte na volbu Em že u Liama přespí? 🤔🤔 Myslíte si že dojde k něčemu víc? 🤔👀

Jinak děkuji už za krásných 1K přečtení na této knížce❤️ Miluju vás!! 🥰

A kdyby náhodou se někdo chtěl se mnou na instagramu spojit a měl na mě nějaké otázky, tak vám sem hodím rovnou můj soukromý účet kde se mě můžete ptát. 😇 (brunneisetnigrum toho využila a píšeme si spolu ❤️)

@tereza_henclova

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat