Bölüm 1

27 2 15
                                    

Herkese keyifli okumalar dilerim. Umarim seversiniz bölümü.
Bu bölüm hikayenin çok azimli olan okuruna @ElnareKoc ' a gelsin. Umarım sende beğenirsin ilk bölümü 😊
Bölüm şarkısı: Kubilay Karça - Seni kırmışlar

Yazarın anlatımı:

Eyşan, Demir ve Ceyda nihayetinde uçaktan indiler. Demir iner inmez telefonunu açtı. Baran'dan onlarca arama ve bir kaç mesaj vardı.
Demir ilk mesajı açtı ve okumaya başladı. Demir burada ortalık karıştı. Babam çok sinirlenip tüm herkesi sorguya çekti. Maalesef çalışanlardan biri Eyşan ve seni yakın temasta görmüş. Babam öfkeden deliye döndü.
Demir 2. Mesajı açtı
Dönmeyin kardeşjm her ne olursa olsun ne duyarsanız duyun ama dönmeyin. Ben burayı halletmeye çalışacağım. Allah'a emanet olun

Eyşan Demir'in yüzünün düştüğünü fark edince bir şeylerin ters gittiğini anladı ve yanına yaklaştı.

'Demir. Bir şey mi oldu? Neden gerginsin?:

Demir bunu Eyşan'a söylemek zorundaydı.

' Evet. Baran msj atmış. Herkes herşeyi öğrenmiş Eyşan. Biz artık dönemeyiz. '

Eyşan duydukları karşısında şaşırdı ve korktu.
Şimdi ne olacak diye düşündü. Demir'in babasının elinin her yere ulaştığını biliyordu çünkü. Baran için de çok endişeliydi.

' Ne yapacağız biz Demir? Baban.. '

' Sana zarar vermesine izin vermem Eyşan! '

Diyerek Eyşan'ın sözünü kesti Demir. Eyşan kendinden daha çok Demir için endişeliydi aslında. Demir Eyşan'ı Eyşan ise Demir'i düşünüyordu. Kimse bana ne olur acaba diye düşünmüyordu.

' Demir ben senin için endişeliyim. Baban bizi bulur. Söylemek bile istemiyorum. Korkuyorum anlasana!'

Ceyda biraz gerideyken birden yanlarına geldi ve konuşmaya başladı.

' Beni neden beklemiyorsunuz be! Farkında mısınız bilmem ama ben iki canlıyım!'

' Ceyda bi sus! '

Demir ve Eyşan aynı anda aynı şeyi söylediklerinde Ceyda aniden ürktü. Konunun ciddi olduğunu anlamıştı onların bu keskin tavırlarından.

' Ortam gerilmiş anlaşılan kötü bir haber mi var Türkiye'den? '

Demir kısaca özet geçti Ceyda' ya. Onun da bilmesi gerekirdi. Demir ona durumu anlatırken uyarmayı da ihmal etmedi.

' Ceyda eve geçtiğimizde kesinlikle bensiz dışarıya adım atmayacaksın. Gerekmediği sürece çıkmayacağız zaten. Ben bir çaresini bulana kadar durum böyle olacak. Aksi taktirde anlaşmayı unut.'

Ceyda onaylarcasına baş salladı Demir'e. Başka çaresi de yoktu zaten Demir ne derse onu yapmak zorundaydı. Aksi taktirde istediği amaca da ulaşamazdı.

' Peki sen nasıl istersen. Sadece merak ettim kötü bir haber var belli ki. Anlat işte '

' Herkes herşeyi biliyor. Eyşan ve beni. Kaçtığımızı öğrendiler işte. Sende adımlarını ona göre atacaksın bebek doğana kadar bizim başımızı daha fazla belaya sokmanı istemiyorum. Bebek doğduktan sonra yollarımız ayrılacak zaten. '

' Bebeği kim besleyecek buna da bir fikrin vardır umarım. Eyşan emziremiyeceğine göre '

Ceyda'nın son cümlesi Eyşan' ı derinden yaralarken Demir'in sinirlenmesine neden oldu.

YANGIN ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin