,, vy máte teda kuráž!" Vykřikl Ross a opřel se o svůj stůl.
Bože ten chlap mě tak nehorázně prudí.
,, Myslím si že ji budete potřebovat" ozvala se Nat. Vypadala ale o dost jinak než si ji pamatuji. Krátké blonďaté vlasy, které ji konečně dávají podobu na její věk a ne na dvaceti letou holku.
Steve taky vypadal jinak. Řekla bych že mu svaly ještě vyrostly a stejně tak i fousy které má teď na tváři. Stoprocentně mu to sluší víc než předtím.
Wanda a Vision jsou ale pořád stejní, jenom jsou trochu obouchaní což mě dost zarazilo vzhledem k tomu, co mi řekl Strange než mě poslal sem. A pak tam stál Sam. Ten rypák co mě nemá rád.______°°°°°°______
Držela jsem ji pevně v objetí a nechtěla jsem se pustit. Byla jsem jako malé dítě s novou hračkou.
,, Tak moc jsi mi chyběla zlato" pošeptala a dala mi pusu na tvář.
,, Máš nový účes" zasmála jsem se abych schovala svoje starosti.
,, Ahoj prcku" řekl Steve a chvíli jsme na sebe jenom koukali.
K čertu s tím, zachránila jsem mu prdel
Taky jsem ho chytla do pevného objetí, ale narozdíl od Nat jsem si musela stoupnout na špičky. Jediné co jsem v tu chvíli chtěla udělat, bylo zeptat se na Buckyho. Kam ho zavezli a jestli je v pořádku. Táta mi to nechtěl říct, myslel si že bych se za ním vydala a měl samozřejmě pravdu.
Když mě Steve vrátil nohama pevně na zem, vrhla se na mě Wanda. Měla skoro slzy v očích, protože moc dobře věděla co se celou tu dobu dělo a když jsem jí z ničeho nic přestala volat, musela být k smrti vyděšená.,, Měl bych vás všechny do jednoho zatknout" řekl Rhodes a stejně jako já se s nimi přivítal.
,, Ahoj lidi" ze stínu místnosti k nám vyšel Bruce. Objevil se u nás chvíli před nimi a vysvětlil mi co se stalo.
New York napadlo nějaké mezigalaktické monstrum a chce získat kámen času. Taky se tam objevil táta a spolu se Stephnem se ho pokusili zastavit. Nebudu lhát, ale je divné uvědomit si že je táta s chlapem který mě prakticky převychoval. A taky tam byl Peter.
,, Co se stalo vám?"
,, Modrá ženská, velkej chlap" odpověděla Natasha
,, Chtěli Visiona" dodala Wanda a chytila ho za ruku.
Přesně v ten okamžik mi to došlo.
Kámen času, mysli a Loki v té nekonečné zimě mluvil o teseraktu. Kámen prostoru.
______°°°°°°______,, Počkej! Chceš mi říct že jsi byla s doktorem Stephnem Strangem a on tě naučil tohle všechno?!" Udivil se Bruce když jsem jim v rychlosti vše vysvětlovala.
,, Ano, ale na to teď není čas. Jde jim o ty kameny! Kámen času a mysli. Nevím kolik jich mají, ale podle Bruce čtyři a tyhle dva poslední jsou na Zemi."
....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanficjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...