Bölüm şarkısı medyada, bölümü yazarken aklıma bu sahne geldi ve aynı şarkıyı dinleyerek yazdım...
O zaman son kez, iyi okumalar!!
2 ay sonra
"Herkes geldi mi Jimin?"
"Evet evet herkes burada!"
"Tamam yirmi dakikaya oradayız."
"Tamam bekliyoruz."
Taehyung ile Jungkook'un busanı ziyaret etmesi üzerinden iki ay geçmişti. O süreçte Taehyung ve Jeon ailesi daha da yakınlaşmış nişan mevzusunu konuşmuşlardı. Korede eşcinsel evliliği yapılması yasal olmadığı için bu yolu bulnuşlardı. Kim bilir belki ileride bu hayallerini de gerçekleştirebilirlerdi.
Şimdi ise herkes -yakınları olanlar- Jungkook'un evinde toplanmış ikiliyi beklerken konuşup kaynaşıyorlardı.
Jimin, sevgilisi Yoongi, Yeji, Lisa geriye kalan grup arkadaşları, Jungkook'un ailesi, kütüphanede ki yaşlı kadın hatta hyejin bile. Kısaca herkes buradaydı.
Çiftimiz ise heskesten farklı olarak taehyung'un evinde hazırlanıyordu. Normalde Jungkook'un kendi evinde olup Taehyung'u evde beklemesi lazımdı ama onun yanında olan birileri olamadığı için evde durmayı istememiş onu yalnız bırakmamıştı.
İkiside güzelde takım elbiselerini giymiş ve saçlarını yapıp birazda süslenmişlerdi. Jungkook biraz makyaj yapmıştı çünkü sevgilisine -bugünden sonra nişanlısı olacaktı- güzel görünmek istiyordu.
Aynada son kez kendisine bakarken arkasında bir hareketlilik hissetti ve dönesiye kalmadan ince beli esmer eller tarafından kavrandı. Sonra sırayla omzunun üstüne sıcak nefesler ve boynunda ıslak dudaklar.
"Heyecanlı mısın?"
Esmerin sorusuna karşın küçük olan sadece 'hımhım' sesi çıkarttı. Çünkü kafasını arkasına yaslayıp ana odaklanmıştı. Her ne kadar neredeyse her gün beraber olsalarda küçük temasları olduğunda bile heyecanlanıyor midesinde kelebekler uçuşuyordu.
"Ben de heyecanlıyım, ama şimdi gitmemiz lazım birtanem. Herkes bizi bekliyor." Jungkook tekrardan kafasını sallamış ve ayrılmışlardı.
Sonrasında ise son kez aynada üstlerini başlarını kontrol ettikten sonra yola koyulmuşlardı.
Çokta uzun sürmeyen yolculuktan sonra Jungkook'un evine varmışlardı. Kapıyı Jungkook çaldı. Birkaç saniye sonra ise Jimin açtı.
"Hoşgeldiniz herkes sizi bekliyor haydi gelin içeriye."
Birbirlerine güldükten sonra içeriye geçtiler. Gerçekten herkes buradaydı. Salon çokta küçük olmadığı için herkes rahatlıkla sığmıştı. Hoş sığmasalar bile arka bahçede çok güzel dizayn edilmiş süslenmişti.
"Hoşgeldiniz çocuklar. Yemeğe oturmak için sizi bekledik. Hadi sofraya geçelim."
Bayan Jeonun sözlerinde sonra herkes onlara odaklanmış ve kısa hoşgeldinlerden sonra sofraya oturmuşlardı.
"Şaka maka Jungkook'un başı bağlanıyor ha?"
"Evet Hyujin, hem de benimle"
Hyujinin şakayla karışık söylediği şeye Taehyung da aynı şekilde cevap vermişti. İkili arasında artık bir sorun yoktu. Hatta yakın arkadaş bile olmuşlardı. Ama ne kadar arkadaş olmuşlarsa bile bu olay aralarında bir espri olarak kalmıştı.
"Hyujin aslında hiçbir zaman Jungkooktan hoşlanmamıştı en başından beri bir sevdiği vardı."
Hyujin'in kardeşi olan Yeji konuyu bilmeyenler için tekrardan açıklama yaptığında Hyujin yanında ki Felix'in elini tutmuş ve avucunu öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafuné | Taekook ✔︎
FanfictionCafuné Portekizce de "sevdiğin kişinin saçlarında ellerini nazikçe dolaştırmak" anlamına gelir -- "Yaşamak için bir sebebim yok" "Yaşama sebebini bulmana yardım etmemi ister misin?" -- texting, düzyazı 03102021 25072022