Teringat dulu, Aboy hanya menyeringai nyeringai ketika mak Siti melancap batang zakarnya.
" Hem, dah keras dah."
Kata mak Siti. Lalu dia pun menjilat jilat kepala zakarnya itu, sebelum di kulum kulumnya pula.
" Sssss, eeeee..."
Keluh Aboy, dengan terus menyeringai menahan kegelian. Apa yang mak Siti buat, sama seperti apa yang aunty Martha dan aunty Winnie buat. Mula mula dulu sama, tetapi kini sudah tidak lagi. Mereka kata Aboy sekarang sudah pandai. Aboy sudah boleh beraksi sendiri. Itu kata mereka, tetapi mak Siti masih buat dia macam budak kecil.Mak Siti masih tidak percaya Aboy boleh melakukannya sendiri. tanpa perlu bantuan atau tunjuk ajar dari sesiapa pun. Se cerewet cerewet nya aunty Jim pun telah boleh mempercayainya.
" Boy, sekarang buat kat mak Iti pula."
Kata mak Siti, sambil berbaring di sebelah Aboy. Aboy pun bangun, lalu terus mengucup mak Siti. Dia melumati bibir mak Siti, hingga mak Siti mengemam keluhan.
" Emmmmm..."
Sambil dia memegang kepala Aboy dengan kedua belah tangan nya.Selepas itu, Aboy pun menjilat jilat telinga hingga ke leher mak Siti.
" Sssss, mmmmm..."
Mendesis dan mengeluh mak Siti menerima tindakan Aboy itu.
" Sssss, dah pandai Aboy sekarang ya."
Puji mak Siti. Inilah pertama kali mak Siti memuji Aboy, dan kurang pula dia menegur atau memberi tunjuk ajar seperti yang sebelum sebelum nya. Bila Aboy melakukan sesuatu yang berlainan atau yang baru, dia akan bertanya dari mana Aboy belajar atau Aboy dapat. Memang, walaupun mereka sama sama pelacur, tetapi daripada segi kelebihan adalah berbeza beza di antara mereka." Aboy mari naik lah atas mak."
Pinta mak Siti. Aboy yang ketika itu sedang asyik mengerjakan buah dada orang tua itu, terus sahaja berhenti. Lalu dia pun merangkak untuk mengambil kedudukan nya. Dan tanpa perlu basah basi terus sahaja,
" Emgh."
Keluh mak Siti. Terus dengan mudah sahaja zakar Aboy meluncur dan membenam ke dalam faraj mak Siti. Tidak perlu tunggu apa lagi, tekan sampai santak sahaja terus lakukan sorong tarik. Hanya itulah, untuk membuat orang orang yang seperti mereka ini mencapai kemuncak nya memang susah.Beberapa orang di antara mereka Aboy telah cuba, tetapi semuanya tetap dia yang tewas awal. Begitu juga dengan mak Siti, ketika itu entah yang ke berapa pun dia tidak ingat. Sekali pun Aboy tidak dapat bertahan lama. Paling boleh tahan pun hanya keluar sama sama.
" Macamana Boy, boleh?"
Tanya mak Siti sambil tersenyum. Tercabar sungguh Aboy dengan pertanyaan dan senyuman mak Siti itu. Sedaya upaya dia cuba untuk bertahan. Aboy sudah bermandi peluh, tetapi mak Siti masih biasa biasa sahaja." Bertahan Boy, buat sampai mak Iti keluar air."
Cabar mak Siti. Aboy pun memperlahan gerakan, dan ada kalanya dia telah menghentikan nya seketika, sebagai usaha untuk bertahan. Namun segala galanya seperti sia sia, bila dia tidak dapat untuk bertahan lama juga.
" Aaark."
Pekik Aboy sambil merangkul tubuh mak Siti. Mujur nya Aboy ini masih muda, masih mudah untuk bangkit kembali. Hanya dengan beberapa minit sahaja dia berehat, zakar Aboy sudah pun berfungsi dan sudah boleh beraksi semula. Dengan mak Siti ini pun sama, hanya pada yang berikutnya baru Adie dapat keluar bersama sama dengan mak Siti.Begitulah yang sering di lakukan bersama dengan mereka yang lain juga. Adakalanya hingga tiga kali baru dia mampu untuk membuat mereka mencapai kemuncak nya. Namun itu dulu, semasa dia mula berjinak jinak dengan dunia seks. Tetapi kini dengan berjalannya waktu Aboy sudah semakin matang. Sedikit demi sedikit pengetahuan dan pengalaman yang di himpunan telah menjadikan dia seorang yang hebat dalam dunia seks. Aboy tidak pernah belajar dengan mana mana pakar di institusi pengajian. Segala galanya dia dapat di lembah pelacuran itu, dan guru guru nya juga adalah para pelacur semua nya.
Di lembah pelacuran itulah dia mengenal erti kehidupan dan kematian. Bila nenek mek telah meninggalkan nya untuk selama selamanya. Orang yang telah mengutip dan memeliharanya ketika Aboy tidak punya hala tuju semasa dia mula mula sampai ke tempat itu. Pelacur tua itulah yang mengajar dia erti kehidupan dan kemanusiaan. Di dalam nya pula ada erti kasih sayang, hormat menghormati, bantu membantu dan banyak lagi.
YOU ARE READING
pelacur pelacur itu guruku
Short StoryKesah seorang pemuda yang sedari kecil, sampai remaja hinggalah ke dewasa, yang di asuh dan di didik oleh mereka mereka yang telah hidup dan bergelumang dalam dunia pelacuran.