Hoofdstuk 4

219 3 0
                                    

POV lisa van dijk

De dokters vertelde dat ik naar huis mocht maar ik heb geen huis meer...
Ik liep uit het ziekenhuis samen met enzo en myron ze waren samen een beetje aan het smoesen ik dacht er niks achter ik was namelijk nog steeds aan het bedenken wat er vandaag allemaal was gebeurt.

Ik stond buiten en keek naar de grond myron ging naast me staan en vroeg.
Hey, we hebben je naam nog niet gehoord.
Oh sorry. Antwoorde ik
Uhm mijn naam is lisa. Zei ik tegen myron en enzo.
Hey lisa, enzo en ik hebben even overlegt en als je wilt mag je de komende weken wel bij ons logeren aangezien je geen huis meer hebt.
Huh ik weten jullie dat? Vroeg ik
We hebben je vader het horen schreeuwen. Antwoorde myron
Oh ja hoe kan ik zo dom zijn. Dacht ik in me zelf.

Lisa.. zei myron.
Ja. antwoorden ik
Alleen als je het goed vind. Zei myron
Ja alles is beter dan weer terug naar me vader.
Kom maar mee naar de auto. Zei myron

Aan gekomen bij huizeknol
We stonden bij de deur van het apartement.
Ik vond het heel spanned van noel, tice en bas waren der ook aangezien het echt idolen van mij waren vond ik het heel spanned.
Noel deed de deur open en gaf myron en enzo een knuffel. Ik stond heel ongemakkelijk ik de deur openening. Kom maar naar binnen lisa. Zei myron. Ik liep naar binnen en volgde myron. Wil je wat drinken vroeg myron. Ja graag water alsjeblieft. Ik kreeg een klas water en zat op de bank samen met myron de rest zat in de studio de gamen. Ik en myron waren een beetje aan het praten ik voelde me al steeds meer op me gemak. Myron was echt nog aardiger in het echt dan op de video.

2 uurtjes later
Myron en ik waren samen pasta pesto aan het maken. We hadden het super gezellig. Myron en ik hadden heel veel gepraat en ik vertelde ook veel over hoe het thuis ging. Ze was super aardig op me verhalen en lachte me niet uit. Ze was al een van me comfort personen maar nu nog meer.
Het eten was klaar en myron riep de jongens.
We aten op de bank samen met een film we keken de film "pirates of de caribbean.

Half uurtje later
Ik ben heel erg moe van wat er allemaal vandaag gebeurt was en ik sliep ook al niet zo goed door alle stress door school en me vader. Ik heb binnenkort een toetsweek en ben nog niet echt begonnen met leren. Ik had het veelste druk met dingen doen voor me vader. Gelukkig is die stress bijna allemaal weg. Ik zou graag willen beginnen met leren maar ik heb me boeken niet bij me, ik denk dus dat ik helemaal niet meer kan leren want ja geen boeken.

1,5 uur later

Enzo, noel en bas zitten in de studio te gamen en myron en ik zitten op de bank op onze telefoon.
Hey isa, hoe zit het eigenlijk met je spullen. Vroeg myron
Die liggen allemaal nog thuis. Antwoorde ik. Ik voelde in me zakken en voelde dat ik de huis sleutel nog in me zat had zitten.
Omg. Zij ik
Wat. Vroeg myron
Ik heb me huis sleutel nog in me zat zitten.
Omg, dat is super fijn dan kunne we je spullen ophalen. Zij myron
Jaaa. Antwoorden ik
Weet je waarneer je vader weg is. Vroeg myron
Me vader zou dit weekend naar een festival gaan, dus morgen zou die weg gaan en hij zou zondag terug komen.
Zullen we dan morgen je spullen ophalen. Vroeg myron
Ja ik vind het goed. Antwoorde ik

Just fell in loveWhere stories live. Discover now