1. kapitola - Stěhování, výtahová šachta a GGG

29 3 0
                                    

Byt, leden 2022, odpoledne
Vidrail a Naflexx sedí v obýváku na gauči. Vidrail stříhá video, overthink o tradicích, a Naflexx je na tripu. Adam, který právě dotelefonoval, přichází do pokoje.

Adam: Tak jo. To by byl domluvený ten byt.
Naflexx: My sa zas sťahujem?
Vidrail: Kriste, vždyť o tom mluvíme už týdny.

V přijde do pokoje.

V: Co je to tady za povyk? Uteklo mi něco?
Adam: Ale nic. Vidrail jen šílí, protože Naflexx zapomněl na to stěhování.
V: No moment, ale já o tom taky nic nevím.
Adam: Děláte si prdel? Tak já to zařizuju a platím jenom kvůli vám a vy si to ani nepamatujete?
V: Jak kvůli nám?
Adam: No přece kvůli vám, klonům.
V: A nejsi to náhodou ty, kdo si nás všechny vymyslel, abychom ti tady dělali kontent a pracovali?
Adam: Tak sám si ten byt na sebe nevydělá. Když jsem to byl jen já s Vidrailem, bylo to mnohem snazší.
Vidrail: Jako jo, ale sorry. Jdu to dodělat vedle.

Vidrail i s notebookem odchází do vedlejší místnosti.

Naflexx: Si ho nasral.
Adam: Co, já? Vždyť ani nebyl… No to je jedno. Vidrail je tu ten poslední, co dělá svoji práci.
V: Tím narážíš na nás? Nezapomínej na svůj kanál. Kam se poděly ty pravidelné vlogy, které pokaždé skončí po třetím díle?
Adam: Tak o vlozích mi tu nezačínej. Ty si byl v jednom jediném videu a kdybys mi nevybíral do videí hudbu, už bys dávno skončil ve výtahové šachtě.
V: Cože?
Naflexx: Cože?
Vidrail z vedlejší místnosti: To už nezakecáš, Adame. Prostě už jim to řekni.
Adam: Fajn no. Další důvod, proč se stehujeme je ten, že všechny klony, o kterých vím, že už nevyužiju, hážeme s Vidrailem do výtahové šachty.
V: Co to kurva?
Adam: Už je jich tam prostě moc a lidi z baráku by si toho mohli všimnout.
Naflexx: To je slušne random.
V: Oukej, dej mi chvilku, než to zpracuju.

Všichni se nechápavě dívají na V. Naflexx si posune brýle na špičku nosu.

V: No dobře. Chápu, že s těmi klony musíš asi něco dělat. Asi by to bylo divný, kdyby se jen tak procházeli po ulici. Proč si ale do té šachty nestrčil Petra Lišáka?

Petr Lišák přijde jako na zavolanou do místnosti.

Lišák: Volal mě někdo?
V: Ne.
Naflexx: Nie.
Adam: Ne, Petře.
Lišák: Aha, tak já si tu jenom sednu.

Petr Lišák se posadí vedle Naflexxe.

Adam šeptá: Protože je strašně dotěrnej. Je pořád všude a nikdy nevíš, co od něj můžeš čekat.
V: Cože? Tak mimo zase není.
Adam: No jasně, tys ho v té době ještě neznal. Šerif Tonda chtěl udělat jen malou parodii, ale úplně se mu to zvrtlo. Jakmile se lidi dozvěděli o Lišákovi, začali mu psát a házet cihly do oken. To proto ho teď držíme pod zámkem.
V: Tak jo, tak jo, už chápu. Bože, nemusíš mě hned děsit.
Adam: Věř mi, že kdybych věděl, jak se ho zbavit bez rizika možných katastrof, hned bych to udělal.

Vidrail přijde do pokoje.

Adam: Tak jak jde to video, Vidraile?
Vidrail: Jo, už mi tam zbývají jen nějaké zvukové efekty. V, mohl bys?
V: Jo, jdu na to. Za chvíli jsem zpátky.

V odejde.

Vidrail: No a jaké bude další video? Už máš nápad?
Adam: Napadlo mě natočit nějakou recenzi na ten Cyberpunk.
Vidrail: A to chceš po mně? Víš ale, že já přes recenze moc nejsem.
Adam: No říkal jsem si…
Vidrail: Co?
Adam: No… Však ty víš.
Vidrail: Ne, nebudeš si vymýšlet dalšího klona. A kam ho asi dáme?
Adam: Hele, v tom novém bytě jsou tři ložnice. Pokud budeme spát v ložnicích po dvou…
Vidrail: V jakých dvojicích? Hm?
Adam: No… Já a Klára, Naflexx a V a ty s GGG.
Vidrail: GGG?
Adam: Jo. Zkráceně God Gamer Garry.
Vidrail: Kriste a s tímhle já budu na pokoji.
Adam: Hele, ještě jsi ho ani nepotkal.
Vidrail: Mám chuť se odpravit.
Adam: Vole, nech toho. Aspoň to nemusíš platit.
Vidrail: A kam dáš vlastně Petra Lišáka?
Adam: No, v kuchyni je i komora, která se dá zamknout.
Vidrail sarkasticky: Super. A Šerif Tonda?
Adam: No, tomu jsem zase zaplatil byt vedle nás, když má celou rodinu.
Vidrail: Aspoň že tak. Kdyby bydlel s náma, ani se kvůli Naflexxovi nevyspí.
Naflexx: Hej! A to má byť čo?
Adam: Ale nech ho. To byla jen sranda.
Naflexx: No len aby. Ale ja to beriem, však so mnou je stále sranda.

V přijde do pokoje.

Vidrail: Čus, tak co? Postaral ses o to?
V: Jasně, máš to tam hotový.
Adam: Hele, V. Vadilo by ti, kdybys v tom novém bytě sdílel pokoj s Naflexxem?
V: No když omezí to vychloubání se.
Naflexx: Aké vychvaľovanie? Však ja tie peniaze, o ktorých spievam, fakt mám.
V: Jo? A kde?
Naflexx: Na Adamovej karte.
V: A ty tvoje kámoše?
Naflexx: Song s Dušanem už je v procese.
V: Já ale myslel Yung TTho.

Adam a Vidrail na něj vrhnou vražedný pohled. Naflexx začne popotahovat.

Naflexx: Tak hele, čo bolo medzi mnou a TT, ty vôbec nemôžeš zažiť. Máš jeden song, čo si urobil sám, ale TT, bol... je môj najlepší priateľ. Môj brat. A ja ho neprestanem hľadať v ďalších dimenziách kým budem nažive.
Vidrail odvede Naflexxe z pokoje: Tak tak. Jen se hezky uklidni.
Naflexx: TT! Ja ťa nájdem!

Naflexx a Vidrail odejdou. Vidrail se vrátí sám.

Vidrail: Vážně jsi ho musel tak rozhodit?
V: Tak sorry no.
Adam: No nemáš na výběr. Budeš s ním bydlet v tom novém bytě. Prozatím. Jestli to půjde takhle dál, tak vás asi rozdělíme.
V: Fajn no. Co mi zbývá.

Šerif Tonda přijde do bytu.

Šerif: Zdravím vám přátelé. Moje jméno je Šerif Tonda, zvláštní jednotka řešení hoven na internetu. Nemusím se vám představovat.
Adam: Ne, to vážně nemusíš.
Šerif: Aha, no jo. Já jen, že už mi nějakou dobu nevyšlo video.
Vidrail: Ehm, video s tebou vyšlo před deseti dny.
Šerif: No… Deset dnů už se dá považovat za nějakou dobu. No to je jedno. Konečně jsem uspal děti, tak jsem konečně tady. Co se řeší?
Adam: Řeší se rozdělení pokojů v tom novém bytě. Pro tebe a tvou rodinu jsem ale zaplatil vlastní, ať máte prostor.
Šerif: Dík moc. Hele, nic proti, kluci. Ale přece jen, moje žena je moje žena, to musíte uznat.
Vidrail: Eh, cože?
Šerif: To máte jedno.
V: Šerife, měl bych dotaz.
Šerif: Ptej se, mladej.
V: Jsme stejně staří. I když jsem vznikl díky tobě. Začíná v tom být dost zmatek. To je jedno. Ty jsi věděl o tom, že Adam a Vidrail se zbavují klonů tak, že je hází do výtahový šachty?
Šerif: Eh… Ne… Protože kdyby jo, tak by mě vedení připravilo o odznak.
V: Jo, jasně.
Adam: Vidraile?
Vidrail: Jo?
Adam: Vydáme to video a zahrajem něco na PSku?
Vidrail: Jdu na to.

Vidrail odejde. Šerif Tonda propaluje Petra Lišáka pohledem.

V: Co mu je?
Adam: To kvůli…
Šerif: Já ti to řeknu. Jeden z mých případů je Ondra Vlček, podobný Petrovi Lišákovi, a vzhledem k tomu, co všechno už Vlček stihl udělat, dávám si tady na Lišáka vždy dobrý pozor.
V: Jo aha.
Adam: Šerife, teď toho nech a pojďte hrát.

Všichni asi 3 hodiny hrají.

V: Guys?
Všichni: Jo?
V: Můžu vidět tu výtahovou šachtu?
Adam: Ehm, no můžeš.

Všichni se vydají na chodbu až na Petra Lišáka, kterého zamkli vevnitř, aby ho na chodbě nikdo neviděl. Vidrail a Adam otevřou dveře výtahu. V se podívá dolů na desítky mrtvol.

V: To je cool. A zároveň mega nechutný.
Adam: Jo, proto jsme vám o tom nechtěli říkat.
V: Proč se mi zdá, že hodně těch těl tam není dlouho?
Adam: No, to JEB video bylo celkem nákladné na nové klony. Co bys chtěl dělat s postavami, které byly ve videu pět vteřin?
V: Pravda.
Šerif: Já jdu dál. Jestli mě uvidí někdo ze strážnice, budu toho muset hodně vysvětlovat.

GGG přijde po schodech za ostatními.

GGG: Tak mě tu máte.
Adam: Kde se tu bereš tak brzo?
GGG: Normálně, jako vy všichni. Spawnul jsem se v lese a dojel vlakem až sem.
V: A jak to tam teď vypadá?
GGG: Ani nechtěj vědět.
Vidrail: Má pravdu. Já tam byl před měsícem.
Adam: Tak pojď, GGG. Všechno ti tu ukážem. I když to asi nemá moc smysl, když se za pár dní stěhujeme. No, tak nám aspoň pomůžeš.
V: Jo, na to jsme ti dobří, Adame. Ještě, že máš tu svou fantazii.

Všichni odejdou do bytu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 18, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vidrail a jeho klonyKde žijí příběhy. Začni objevovat