O dva měsíce později
𝐋𝐢𝐚𝐦,,Em tohle je Ryan Harrison a jeho snoubenka Brooklyne." Usmál jsem se, při představování své přítelkyně mým kamarádům. ,,Brooklyne a moc mě těší, ale můžeš mi klidně říkat Bee." Na rtech měla úsměv. Ryan si ji majetnicky držel u sebe a mohl na ní oči nechat. Ani jsem se mu nedivil. Každý tady koukal jak na Bee, tak i na moji Em.
Když jsem se otočil, tak se nedaly přehlédnout růžové vlasy mojí sestřenice Grace. ,,Graiciano!" Jen co uslyšela můj hlas, se otočila a usmála se na mě. Přišla hned sem nám i s Jorgem, jejím snoubencem a oba se dívali na Em.
,,Lásko, tohle je Grace a její snoubenec Jorge. Grace, Jorge tohle je Em. Moje přítelkyně." Oba se na Em usmáli. To znamenalo že se jim moje přítelkyně líbí. ,,Těší nás. Jo a zapomněl jsi ještě něco dodat Liame, jsem jeho sestřenice. Žádná jeho bývalá přítelkyně. Navíc.. Koukám že jsi už konečně změnil vkus. Elen byla hrozná ženská. A taky.. Příště přijedeme s Jorgem a prckem za vámi. Chci vidět svoji neteř!" Em se podívala na břicho Grace a v tu chvíli si toho Grace všimla a hned se zasmála.
,,Ano Em, jsem v očekávání. A už i možná vím co to maličké bude." Ušklíbla se na Jorgeho. Byl jsem za Grace rád. ,,Otec se stále snaží odvést mě od Jorgeho." Jorge políbil Grace na spánek a ruku jí dal kolem ramen, aby si jí přitáhl víc k sobě. ,,Je to hrozný Liame. Davide se taky neustále snaží mě unést a vzít si mě za manželku." Nenáviděl jsem svého strýce. Nikdy jsem ale nechápal tetu, sestru mojí matky.
Kdyby se tady měla Melissa ukázat, tak by ode mě schytala pár hnusných slov. Nechala svou vlastní dceru trpět s jejím otcem a manželem.
,,A jak se má teta?" Snažila se navázat na úplně jiné téma. Grace pro mě je jako moje vlastní sestra. ,,Mamka se má dobře. Neustále se na tebe ptá. Měla by jsi jí jet představit Jorgeho." Usmál jsem se a podíval se na Em, která nás poslouchala.
,,Andílku abych ti to vysvětlil, Jorge je něco jako Kai a Aiden, který byl u Ryana a Bee. Akorát že Jorge je ten hodný mafián a Aiden je bratranec Kaie, Tannera a Isabelly. Tak ten bude takový..." Když jsem řekl Tannerovo jméno, Em se na mě hned vyděšeně podívala.
,,Počkej... Tanner? Jakože ten Tanner Bennett?" Grace se na mě jen podívala a asi stejně jako já, nechápala co tím teď Em myslí.
**********************************
Další nádherná kapitola je za námi, tak co na ni říkáte? Co myslíte že u Em vyvolalo ten strach? Doufám že se dneska máte krásně, já se mám úplně na dvě věci jelikož snad každý tady u nás má bazén a my co? My ne. 👀Krásný den vám přeji zlatíčka, já si jdu asi na chvíli odpočinout, včera jsem totiž fakt málem omdlela a ani teď mi není nejlépe.
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
Storie d'amoreDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...