Kedves Naplóm!
Tizenhat óra alvás után végre újra látom a napfényt! Hogy őszinte legyek, egészen délután hatig aludtam. Tegnap (pontosabban ma) hajnali négykor értem haza, addig Jeongguk-al voltam.
Ha érdekel, hogy jó volt e... Egyszerűen csodálatosan éreztem magam! Jeongguk nagyon jó társaság, de ezzel igazából eddig is tisztában voltam.
Elmentünk quadozni! Pontosabban, ő vezetett én pedig hátul próbáltam nem szörnyet halni, de szuper volt! Az elején konkrétan remegtem a félelemtől, de Jeongguk mondta (üvöltötte), hogyha erősen ölelem, akkor semmi bajunk nem lesz. Igaza is volt, mindketten épségben szálltunk le a járműről egy folyó mellett. Jimin (egy ott dolgozó) figyelmeztette partnerem, nehogy megszegjen bármi szabályt. Nem sikerült volna, ha nem én vagyok az, aki Jeongguk-ot lebeszéli a hülyeségekről, amik eszébe jutottak!
Sokat beszélgettünk, illetve vacsorázni is elmentünk egy étterembe ugyanúgy, mint ebédnél. Kajálás után elmentünk egy parkba, ami nincs messze onnan, ahol lakom, így ha bátyám vagy apám hiányol, hamar hazaérek.
Baekhyun kettőkor írt is nekem, amire válaszoltam egy "mindjárt érkezem"-el. Persze, kijelentem, Jeongguk elvette az eszem! Egyszerűen nem bírtuk otthagyni egymást a csillagos ég alatt! Csak vicceltem naplóm, nehogy elhidd! Romantikus lett volna együtt csillagokat nézni, de a városi fények és megszámolhatatlan mennyiségű felhő ellenünk volt az este folyamán. A zsúfolt ezesetben már nem is kifejezés!
Szóval igen. Azt hiszem rohadtul tetszik Jeongguk és nem tervezem megállítani ezt az érzést!Viszont most kénytelen leszek visszatérni unalmas életembe egy hétre...
Jeongguk elutazik nagybátyjához Busan-ba és addig nem fog iskolába járni (nyilván).
Kénytelen leszek a barátaimmal lenni. Kész katasztrófa! (ez csak szarkazmus volt)
Igazán jól elvagyok velük, de Jeongguk egyszerűen kell! Hidd el, nem a legjobb a kis törékeny lelkemnek, hogy miután a kiszemeltemről kiderült: belém van esve(!), elmegyünk egy randira, majd másnap egy hétre elutazik. Emiatt meg kell néznem három részt az Untamed-ből!Mivel fogalmam sincs hányadika van, ezért ezután csak mosolygós fejeket fogok rajzolni minden bejegyzésem után! Sajnálom (azt hiszem)!
: )
YOU ARE READING
Flirt | Taekook
FanfictionEgy történet, amiben Taehyung csak azért tanul meg flörtölni, hogy levegye Jungkook-ot a lábáról. ---Taekook--- A történetben ship-ek, illetve kpop idol-ok is vannak más bandákból. Kezdődött: 2022. július 18.