,,K tobě. Prosím." Zády se opřela o sedačku, ty otázky co se mi kolem její sestry teď dostaly do hlavy, jsem se snažil zahnat. Nebudu se jí přece teď ptát, když jí ten poděs vyděsil. ,,Jessica ho jen tak neopustila Liame." Promluvila po chvíli cesty ke mě domů. Koutkem oka jsem se na ni podíval, aby věděla že ji poslouchám.
Na semaforu zrovna svítila červená, tak jsem se natáhl pro pití, první jsem nabídl Em, která s radostí přijala plastovou láhev s vodou. Napila se a láhev mi podala. Rychle jsem se napil i já a v tu chvíli nám blikla zelená a my mohli jet dál.
,,Prosila mě ať to nikomu neříkám. Když ti teď řeknu důvod proč s Tannerem přerušila veškerý kontakt, neřekneš mu to? Prosím." Sice jsem se s Tannerem bavil, ale moje přítelkyně je v tuto chvíli důležitější. Nehodlám mu to říct, když si to Em ani Jessica nepřejí. ,,Neřeknu mu nic. Ať je to cokoliv." Přísahal jsem. Em hned vydechla úlevou a stále mě pozorovala.
Usmál jsem se, jednou rukou ji chytl za tu její a propletl s ní prsty. ,,Poslouchám tě zlatíčko. Ale taky na tebe s ničím netlačím." Em ve mě měla plnou podporu ale i oporu. Kdykoliv se o mě mohla opřít, říct mi co jí trápí. Věděla že ji jako její přítel vyslechnu a pomůžu s čímkoliv. ,,Jess má s Tannerem dceru. Neřekla mu to, jelikož si myslela že on děti nechce. Prosím tě neříkej mu to." Překvapilo mě to, nebudu lhát. Ale chápu Jessicu, jestli s ním nemluvila o dětech a ona pak zjistí že je těhotná, vyděsila se a radši mu hned zmizela ze života než aby ji pak posílal na potrat.
,,Andílku nemusíš se ničeho bát. Tannerovi nic neřeknu." Usmál jsem se víc. Svěřila se mi úplně sama. Udělalo mi to radost, sice může mít stále strach že bych to Tannerovi řekl, ale takový já nejsem.
Navíc jestli se jí teď ulevilo, tak mi to udělá ještě větší radost, než aby to v sobě držela a tajila. I když takové tajemství by měl Tanner vědět, já ale nebudu člověk kdo mu to řekne. To si musí rozhodnout Jessica sama. ,,Nepodíváme se na nějaký film až přijedeme ke mě?" Stále jsem se věnoval řízení, ale koutkem oka jsem se mrkl i na Em. ,,Když budeš chtít tak můžeme." Uculila se na mě. A znovu ji zrudly tváře.
**********************************
Kdo jste to čekal, tak gratuluji vyhráváte velký kopec zmrzliny🍦podle vaší oblíbené příchutě a teď k věci. Čekal někdo z vás že se to až takhle s Tannerem potentuje? 🤔Jelikož je tady hodně postav, plus i některé z předešlé knížky (i z budoucí knížky) tak tady ta krásná dějová linka - Tanner - Jessica - končí. I když budete teď asi možná smutný, tak nebojte samostatnou knížku o těch dvou plánuji a bude od začátku toho jak se poznali. 🥰
Kapitolu věnuji brunneisetnigrum a ještě taky jedné holčině, která mě vyděsila tím že mi tady hackne můj počítač - devil_aurelia
Snad se vám kapitola líbila a zlepšila trochu den. ❤️
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomantikDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...