17.

128 18 4
                                    

Taehyungot a földre érő eső zajára ébred.  Hideg légkör veszi körül a szobát, miközben mennydörgő szürke felhők gyülekeznek az égen.  Csak egy újabb a hatalmas téli viharok közül, amelyek egész nap tombolni készülnek.

A kék fejű  morogva ül fel, ütőszerű karjai megtámasztják sérült testét.  A fiú körülnéz az üres szobában, és összeráncolja a homlokát.  A sebeit bekötöző Jungkook emlékei futnak át az agyán, de megkérdőjelezi a helyzet valóságát.

Tényleg megtörtént, vagy álmodtam?

Lenéz lüktető lábaira, és észreveszi a köréjük tekert fehér kötéseket.

Szóval tényleg segített nekem?

Rózsaszín pír fest a sápadt zúzódásos bőrre, és a lila tónusok mellé egy újabb színt ad.  A fiú megrázza a fejét, lelkileg szidja magát, amiért ideges.  Jungkook tettei egyszerűen a szobatársa iránti aggodalmak voltak, semmi több.

Igazság?

Helyes.  Taehyung elhessegeti  gondolatait, és lefekszik az ágyára.  A szombati napot az ágyában fogja élvezni, egyedül, testét borító horzsolásokkal.

Taehyung felsóhajt.  Az élet nagyszerű.

~

Egy fekete hajzuhatag látható a folyosókon rohanni, halálos arckifejezéssel.

A fiú közeledik barátjához, Min Yoongihoz.  Azt mondta, a szőke, akit egy beszélgetés kellős közepén kapnak el, megrémül, amikor egy határozott kéz megragadja és elrántja.  Zavartan néz Jungkookra, és azon tűnődik, hogy barátja miért vonszolja a sarokba.

– Jungkook?

A feketehajú a szőke szemébe fúrja a szemét, és a megfélemlítés hulláma teljes erővel eltalálja.  A fiút körülvevő sötét aura hidegrázást küld Yoongi gerincére, bár sikerül megőriznie az erős frontot.

– Miért verted  meg Taehyungot?  Hangja furcsán nyugodt, de a lehető legfurcsább módon.

Yoongi meglepődött.  – Úgy érted, hogy buzit?

Jungkook szeme felvillan a dühtől, de higgadtsága változatlan.  "Igen".  Enyhén összeszorított fogakkal közli.

Yoongi vállat von, miközben nevet: -A gyereknek szüksége volt egy kis leckére.

Hirtelen Jungkook megragadja Yoongi nyakát és a falhoz löki.  Jungkook összeszorítja az állkapcsát, miközben sötéten néz a másik hímre.

– Mi a fasz, haver – kiabálja Yoongi, miközben próbál kiszabadulni a másik erős szorításából.

– Ok nélkül megütötted?  Jungkook felforr, mérges hangjával megijeszti a szőkét.

– Semmi ok, megpróbálta megakadályozni, hogy meg verjék  ezt a másik srácot.

– Szóval inkább meg őt verted meg ?  – kérdezi, miközben megragadja a másik nyakát, és kissé megfojtja.

– Igen, az útjába állt a dolgomnak, azt a másik gyereket meg kellett vernem, és megpróbált megállítani.

Jungkook összeráncolja a homlokát:-miért kellett meg verned a másikat?

Yoongi küzd a másik irányítása ellen, -ő... basszus, túl sokat látott.

Jungkook lefagy.  Lassan leengedi a szőke fiút , és rábámul.  – Nem úgy érted...

-igen, igen, ő kurvára látta az egészet. Csak megfenyegettem, hogy ne menjen el és ne beszéljen, de megpróbált zsarolni. Meg kellett tanítanom neki egy leckét, de az a köcsög akadályozza.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]Where stories live. Discover now