Merhabalar!
Düzenliyorum 2 ayın sonunda yaw.
İyi okumalar<3
~~~~~~~
Felix, Hyunjin'in kabul etmesi ile evleneceğini bütün halka duyurdu. Felix bu gün kardeşi hakkında kötü konuşan birini idam edicekti. Bu yüzden muhafızları çalışma odasına çağırmıştı.
"Kardeşim hakkında kötü konuşan kişiyi buldunuzmu?"
"Evet kralım. Kendisi şuan zindanda"
"Bulduğunuz için teşekkürler"
Muhafızlar anında Felix'in önünde eğildiler. Hyunjin biraz gezmek istiyordu ve izin almak için Felix'i arıyordu. Odasında bulamayınca çalışma odasına gitti. Kapı aralıktı, içeride Felix ve muhafızlar vardı. Hyunjin içeri girecekken bir şey konuştuklarını duydu ve yaptığının yanlış olduğunu bilsede içeriyi dinlemeye başladı.
"Adamı ne yapalım kralım?"
"O adamın karısı ve çocukları varsa ilk onları öldürün. Sonrada adamı kırbaçlayıp kafasını kopartın. Kafasınıda halka gösterin"
Hyunjin duyduğu şeyler ile içeri girmekten vaz geçti. Nasıl güvenecekti ona Hyunjin? Belki Hyunjin de hata yapsa öldürülecekti. Hyunjin kapının açılması ile sıçradı ve yere düştü.
"Hyunjin?"
Felix elini uzattığında Hyunjin onu görmezden geldi ve ayağı kalktı.
"Sen bir canavarsın! CANAVAR! Bir insanı nasıl böyle öldürmeyi planlarsın!"
Hyunjin koşarak odasına girdi ve yatağına yattı. Ondan korkuyordu. Hemde çok fazla.
Felix, Hyunjin'in kapıyı dinlediğini anlamıştı. Ama ona neden canavar demişti? Kardeşini koruduğu içinmi? Hyunjin'e karşı kötü davranmamıştı ki.
Felix Hyunjin'in odasına doğru ilerledi ve kapıyı açtı. Hyunjin Felix'in gelmesi ile uyuyor numarası yaptı. Felix Hyunjin'in uyuduğunu görünce içini dökmek istedi.
"Ben öyle biri değilim. Kardeşine 'orospu iyiki ölmüş' deseler ne yapardın? Kardeşin kim dersen baştan anlatayım. Ben 6 yaşındayken bir kız kardeşim oldu. Onu çok sevmiştim. Her şeyimi onun ile paylaşırdım. Onu her şeyden korurdum. Kendimden bile. 10 yıl böyle devam etmişti. Kardeşim bir ara her yerde sırıtarak geziyordu. Ve aşkla alakalı şeyler çiziyordu. Bir gün onun odasına girdim ve konuştum. Sevgilisi oldugunu ve o gün öpüştüğünü söyledi. Bende kızdım bağırdım işte. Babam bağırmamı duydu ve odaya girdi. Kardeşimin sevgilisi olduğunu ve öpüştüğünü öğrendiğinde onu idam ettirmek için götürdü. Ona bağırdığım için kardeşimin idamını bana izletti. Onu kırbaçlamışlardı. Sonrada kafasını kestiler kafası tam olarak ayağımın dibine düştü. Annem ise onu öylece izledi. Ben o günden sonra değiştim. Masum rolü oynadım ama inan ki ben kötü biri değildim. Benim hayallerim vardı. Ama hayallerimi çöpe attılar. Biliyormusun kardeşim artık bana sarılamıyor. Oysaki ona sarılmamı çok severdi. Bana küstü değilmi?"
Hyunjin duydukları ile kalbinin sızladığını hissetti. Hemen kalktı ve arkasına baktı. Koskoca kral önünde ağlıyordu.
"Ben özür dilerim. Bunları bilmiyordum"
Felix Hyunjin'e sarıldı. Kısa süre sonra Hyunjin de ona sarılmıştı.
"Ben kötü biri değilim. Sadece kardeşimi korumak istedim"
"İlacın olmamı istermisiniz kralım?"
"Benim gibi birini iyileştirmek mi istiyorsun?"
"Eminim sen çok iyi birisin, seni iyileştirmek ve iyi biri yapmak istiyorum"
"Bana bundan sonra adım ile seslen olurmu?"
"Peki Felix"
Felix Hyunjin ile sarılmayı bırakmıştı. Hyunjin'in yüzüne yaklaştı ve dolgun dudakları nazikçe öptü. Geri çekildiğinde Hyunjin'e baktı. Yanakları kızarmıştı.
"Utanınca çok tatlı oluyorsun müstakbel eşim"
"Böyle devam edersen tokat yiyeceksin!"
"Haşin kedicik"
Felix sırıtarak odadan çıkmıştı. Hyunjin ise elini dudağına koymuş öpücüğü düşünüyordu.
_________
Felix aşağı inecekti ki aşağıda dedikodu yapan hizmetliyi duydu.
"Kral kardeşi gibi bir orospuyu bulmuş"
Felix sinirlenmişti. Ses çıkarmadan odasına girdi ve okunu aldı. Sessizce hizmetliyi hedef aldı ve oku serbest bıraktı. Hizmetli yere düşünce diğer hizmetliler bağırmaya başladı. Felix'i merdivenlerin başında görünce sustular ve eğildiler.
"Başka kim böyle konuşmaya cesaret etti! Müstakbel eşim ve kardeşim hakkında edepsiz konuşmaya cesaret eden varmı! KONUŞSANIZA!"
"Sadece o k-konuştu kralım"
Hyunjin duyduğu sesler ile koşarak aşağı indi ve Felix'in yanına gitti.
"Sakin ol Felix"
"Bir daha eşim ve kardeşim hakkında konuşulmayacak! Ve bundan sonra Hyunjin'in önünde de eğileceksiniz. Anladınız mı!"
"E-evet kralım"
Felix Hyunjin'in elini nazikçe tuttu ve dışarı çıkardı.
"Biraz gezmek istermisin?"
"Olur"
"Peki o zaman seni özel bir yere götüreceğim"
Felix Hyunjin'in elini daha sıkı tutarak koşmaya başladı. Hyunjin Felix'in peşinden gidiyordu. Yol boyunca Felix'i izlemişti. Felix durunca etrafına bakındı burası papatya ve güller ile doluydu.
Hyunjin gülüyordu. Burası huzurlu bir yerdi. Hyunjin etrafına bakınırken farklı çiçeklerin olduğu yeri gördü. Biraz dikkatli bakınca çiçeklerin arasındaki mezarı gördü. Mezarın etrafında her çeşit çiçeklerden vardı. Hyunjin mezara yaklaştı ve çiçeklere dokundu. Çiçekler sahteydi.
"Orası kardesimin mezarı. Onun gibi solmasın diye sahte çiçekler ile etrafını sardım. Burayı gören ilk kişi sensin"
________
Nasıl oldu bölüm?
Biraz ağlamış olabilirim çünkü kralımız ilk defa birine kardeşinin mezarını gösterdi. Neden ilk defa dedi derseniz, Felix gizlice gömdü kardeşini ve bundan kimsenin haberi olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
Hayran KurguKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...