S01E35 - Will

382 15 1
                                    

Minden szerelemmel és szeretettel együtt jár bizonyos fokú féltékenység. Aki szeret, az félt is.

Perlaky Lajos

Katherine épp Marcussal, legjobb barátnője ex férjével táncolt a parkett szélén, mikor a férfi mögött megjelent Derek szigorú tekintettel. Kat már messziről is figyelte visszafojtott mosollyal a srác komor közeledését, ami valljuk be igazán szórakoztatta. Morgan nem tudta ki a férfi, de az, hogy pár percre hagyja csak magára barátnőjét és már rögtön fel is kéri valami idegen kicsit sem tetszett neki. Az ügynöknő hangosan felnevetett az ismeretlen egyik viccén, majd lazán ellépett tőle, hogy bemutathassa az érkezőt.

-Marc, ő Derek, Derek ő Marcus. -Mutogatott közöttük, de mielőtt bármelyikük bármit is mondhatott volna Rose vigyorogva vágtatott közéjük két pohár pezsgővel. Örült a lánynak, mert így nem kellett egyikük titulusát sem megneveznie. "Derek ő a legjobb barátnőm exférje, Marcus ő pedig a majdnem barátom, mert még nem hivatalos vagy nem tudom hivatalos e." Felettébb kellemetlen szituáció.  -Ó és Roseal már találkoztál! -Intett a vörös felé, akit Morgan esetlenül két puszival köszöntött. Hirtelen nem tudta mi történik körülötte, s egészen addig kapkodta csak értetlenül a fejét, míg el nem indult egy sokkal lassabb zene és lépett hozzá Bundy sokkal közelebb. A nő legjobb barátai hamar elköszöntek tőlük és pár méterrel arrébb kezdtek el táncolni. Kat vigyorogva kulcsolta a férfi nyaka köré ujjait, miközben egészen közel hajolt füléhez.

-Aranyos, mikor féltékeny vagy. -Kuncogott fel édesen, majd apró puszit nyomott a füle mögötti vékony bőrre. Morgan gyomra megremegett az érintéstől, de nem hagyhatta ki, hogy ne ellenkezzen.

-Nem vagyok féltékeny. -Ingatta meg halvány mosollyal fejét, s kicsit eltolta magától a nőt, hogy ráláthasson arcára. Annyira gyönyörű! Sötétbarna szemei szinte feketeként csillogtak, miközben édesen nevetgélt. Derek gyomra egyfolytában remegett és testében forróság áradt szét minden pillanatban.

-A szemeid szikrákat szórtak Marcusra. -Kacagott fel újonnan, mialatt a zene lágy ritmusára ringatóztak. Mindkettejük igen jó táncos és ezt most kamatoztathatták. Katherine válla a pozíciótól kezdett iszonyúan fájni, de a világért sem változtatott volna a helyzeten.

-Tulajdonképpen ki is ez a Marcus? -Vonta fel szemöldökét érdelődve, miközben még közelebb húzta mellkasához a lányt. Kat még egyszer felkuncogott. Tetszett neki, hogy féltékenynek látta Morgant. Alapból mindig is rosszul volt a rögeszmés féltékenységtől, de ez a fajta gyöngéd érdeklődés felettébb imponáló.

-Rose volt férje.

-Volt? -Pillantott oldalra az említettekre, akik hasonlóan közel táncoltak egymáshoz. A vörös egyfolytában kacagott, miközben a férfi tenyere egyre csak lefelé csúszott derekán. Kat hitetlenül megcsóválta kósza tincseit, mialatt végigmérte barátait. Fixen egy ágyban fognak kikötni az este végére, másnap pedig majd neki kell hallgatnia Rose kétségbeesett "már megint megtörtént" monológját.

-Gyakorlatilag igen, de még extrázzák néha a dolgokat. -Mérte végig újonnan az említetteket, majd teljesen visszafordult partneréhez. Sokkal jobban vonzotta Derek, mint az hogy legjobb barátnője baklövéseit figyelje.

-Mi is tehetnénk most azt. -Hajolt közelebb Katherine füléhez, mielőtt hatalmas tenyerét a nő fenekére vezette volna. Kat reflexszerűen lépett hozzá közelebb, így teljes testük egymásnak feszült. Derek hihetetlenül kívánta az előtte álló gyönyörű nőt. Szemei elé olyan pimasz képek kúsztak, amiket minél előbb megakart valósítani.

-Ni csak, ni csak. -Csendült fel egy idegesen ciccegő hang mellőlük, ők pedig egy emberként fordultak annak irányába. Kat ex vőlegénye, Will állt oldalukon keresztbe font karokkal, miközben keményen Morgant méregette. Dereknek nem voltak szép emlékei a srácról, nem is nagyon szimpatizált vele, s bármelyik pillanatban kész volt betörni az orrát, ha csak egy olyan mozdulatot is tesz barátnője felé. Barátnője. Egyáltalán nem volt biztos még ez, de ő már nagyon is annak tartotta a nőt. Szerette és tudta ez kölcsönös, így az égvilágon semmi nem tartotta vissza őket. A lány tudta nélkül még Aaronnal is beszélt és vázolta neki a helyzetet. A rangidősnek először nem tetszett kapcsolatuk, de ő is kezdte belátni, hogy jó felé halad a dolog, s így nincs semmi kikötése egészen addig, míg nem akadályozza őket a munkájukban. -Még mindig itt tartunk Katherine? Mikor unod meg játszani a hőst és jössz vissza hozzám? -Mérte végig tetőtől talpig a nőt, akit azonnal elöntött a méreg. Nem félt a sráctól, tisztában volt azzal, hogy egy ütéssel simán beveri a képét, amit igazán meg is érdemelt volna. Derek teljesen megfeszült a nő jobbján, kezét észreve vehetetlenül csúsztatta derekára.

-Soha, nőj fel Will és keress egy lányt, aki olyan hülye, hogy hozzád megy. -Kat azzal rövidre zárta volna a témát, s sarkon fordulva indult barátai irányába, de akkor a William elkapta kötözött felkarját. Kat automatikusan felszisszent, s a fájdalomtól térde is megremegett. Hirtelen lezsibbadt egész karja és legszívesebben üvöltött volna. Alapjáraton a golyó sem okozott neki ilyen fájdalmat, de akkor, hogy az a patkány rászorított, szinte csillagokat látott. Derek agya ezzel egyidőben elborult, reflexszerűen indította öklét a srác felé, de Marcus még időben termett mellette és tette vállára kezét. Nem kellett a balhé. Nem ott és nem akkor. Marcal egyidőben Sarah és Rose lépett a szenvedő mellé, hogy legalább az egyik székig eltudják kísérni. Nem akarta ott hagyni a férfit ebben a szituációban, de nem volt más választása, különbed összeesik. Morgan oldalán pillanatok alatt jelent meg Hotch, aki csak a szigorú nézésével megrémítette a férfit. Will mindig is tartott Aarontól, pedig egyszer sem tett semmi olyat, ami azt tükrözné van rá oka, de most viszont volt félnivalója. A csendet végül mégsem ők törték meg, hanem a két férfi között felbukkanó ötödik.

-Menj el William. -Linda hangja komoly volt és tekintélyparancsoló. Régen nagyon szerette volna, ha lánya megcsinálja a pszichológusit és hozzá megy feleségül a sráchoz, aztán boldogan élnek amíg meg nem... Évekig ringatta magát abban a hitben, hogy ez jó lesz Katnek, mivel ő az egyetlen lánya. Csak azzal nem számolt, hogy Will csak előadta a mézes-mázos alakját, legbelül viszont rohadt és Linda erre most jött csak rá. Mérges volt, ideges és csalódott. A férfi meglepődött, egy darabig tátogott, mint hal a szatyorban, de aztán szó nélkül sarkon fordult és elment. Tudta, ha már Mrs. Bundy is ellene van, semmi esélye visszakapni a nőt. Igazából sosem szerette Katherinet, inkább csak birtokolni akarta, mint egy játékbabát, akit beültetsz a sarokba. Aki nem gondolkozik, nem beszél, csak szép. Ezzel az elmélettel pedig csak egy volt a baj: Kat Bundy egyrészt apja lánya, másrészt pedig az anyjáé. Erős jellem, makacs és túl nagy az igazságérzete, mint a Hotchner család nagy részének és öntudatos, okos és nagyszájú, mint egy Bundy.

Szép és karizmatikus, mint Ted Bundy.

2022.07.20.


behind closed doors // Derek MorganDove le storie prendono vita. Scoprilo ora