Avengers binasında Peter'ın odasında oturuyorduk. Felicia'nın burada kalacak olması nedensizce beni rahatsız etmişti.
Üstelik Peter'lar da rahatsız görünüyordu. Arkadaşım olan Peter ayağa kalktı ve önüme geldi.
"Onu tanıyor musun?"
Felicia'dan bahsediyordu kafamı evet anlamında salladım "Sadece ona yardım etmiştim." koltukta oturan Peter aniden bana döndü.
"Ne yaptın sen?" diye sordu ne demek istediğini anlamamıştım. Peter ayaklandı ve diğer Peter gibi önüme geldi.
"Ona yardım mı ediyorsun Nat?"
Gözlerim ikisi arasında gidip geldi ve ben de ayağa kalktım kendimi sorguda gibi hissediyordum.
"Ne düşünüyorsun bilmiyorum ama onu sokakta ki birkaç aptaldan kurtardım."
"Başına bela olabilirdi biliyorsun değil mi!?" sesini yükseltmişti onun önüne geçip bana sinirle bırakmasıyla aynı tepkiyi verdim.
"Onun hakkında ne biliyorsun Peter?"
Yutkundu ve gözlerini kaçırdı "Onu nereden tanıyorsun?" diye sormaya devam ettim.
Kafasını salladı "Onu nereden tanıyayım sadece bir yabancı ile bu kadar iyi olman endişelendirdi beni."
Sinirle güldüm "Yalan söylüyorsun." tam ağızını açacağı sırada konuşmasına devam ettirmedim.
"Eğer başıma bela olursa onu öldürürüm. Bu kadar basit."
İkisini de itip odadan çıktım. Tony ile konuşmaya gidecektim arkamdan gelen ses bir anda durmama neden oldu.
"Nat!"
Arkamı döndüğümde minik örümcek arkamdan geliyordu "Natalie iyi misin?"
Ona bakışım ile gerilmişti çok mu kötü davranmıştım?
"Git varyantın ile uğraş Peter."
Gülümsedi ve elini omuzuma koydu "Lisenin başından beri yanımda olan o değil ama Nat." birlikte yürümeye başladık.
Bunu çok önceden yapsa muhtemelen kalbim yerinden çıkardı ama şimdi o benim için arkadaştı.
Tony'nin odasının önüne geldiğimizde kapısı hafif aralıktı ama içerisi sessizdi.
"Gwen ile nasılsınız?" diye sordum elini çekti ve omuz silkti "Her zaman ki gibiyiz." mutlulardı ve her zaman öyle kalacaklardı.
"Ondan özür dilemeliyim Natasha konusunda ona kötü davrandım."
Kafasını sağa sola salladı "Hayır buna gerek yok o da kendini suçlu hissediyor." tam konuşacakken odanın kapısı tamamen açıldı ve Felicia çıktı.
Önce bana sonra Peter'a baktı ve kafasını hafifçe sallayıp gitti. Odanın kapısını açtığımda Tony yoktu.
Peter'da peşimden geldi "Tony yoksa o neden burada?" boş odaya bakarken "İnan hiç bilmiyorum." dedim ve odadan çıktım.
Felicia için bakınıyorduk ama etrafta yoktu.
Peter Parker (Andrew)
Natalie'nin üstüne çok gitmiştim galiba derdim onu o kızdan uzak tutmaktı. Kimseye söylememiştim ama o geçen ki kadındı.
Bina da deli gibi Natalie ve Peter'ı arıyordum. Sanki yok olmuşlardı son koridora bakmak için döndüğümde onu gördüm.
Felicia siyah elbisesi ile elinde birkaç dosya ile yürüyordu. Kafasını kaldırıp bana baktı göz göze geldiğimiz an gözlerini çekti ve adımlarını hızlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Science FictionNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.