İyi okumalar ❤
Sabah erkenden kalkıp banyoya girdim kısa bir duşun ardından aşağı inip beni bekleyen büyük bir temizliğe başladım etrafı sesiz ve hızlı bir şekilde topladıktan sonra bulaşıkları makinaya doldurup etrafta ki çöpleri büyük çöp torbasına doldurdum ve son olarakta kapının önüne bıraktım. Şimdi kahvaltıyı hazırlayabilirim.
Dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp masaya koydum çayla uğraşmayıp dolaptan portakal alıp sıktıktan sonra masaya koydum tek eksik şey Araz'dı yukarı çıkıp odaya girdim. Aklıma gelen fikirle gülümseyip bir iki adım geri gittim ve hemen sonrasında koşarak Araz'ın üstüne atladım.
"Sahraaaaaa !"
Kahkahalarımı bir türlü durduramıyordum hemen üzerinden kalkıp odadan koşarak çıktım Araz'da arkamdan geliyordu tabi.
"Kaçma gel buraya !"
"Eğer yakalarsam..."
Tam yakalayacakken eğildim bahçeye çıkıp deli gibi koşmaya başladım arkama bakmamla ayağımın kayması bir oldu ve yeri boyladım Araz hızını alamayıp üzerime düşünce kahkahamı serbest bıraktım.
"Bir de gülüyor Allahım sen bana sabır ver."
Ben gülmeye devam ederken Araz birden beni kaldırıp kucağına aldı ellerimi boynuna dolayıp başımı göğsüne yasladım.
"Beni uyandırmanın cezasını çekiceksin."
"Hı hı."
Gülümseyip başını sağa sola salladı.
İçeri girdiğimizde merdivenlerden çıkıp banyoya girdik temizlendikten sonra aşağı inip keyifli bir kahvaltı yapmaya başladık.
"Araz ?"
"Efendim."
"Şey.. Begüm'ü arayabilir miyim uzun zamandan beri konuşamadık."
Cebinden telefonunu çıkarıp birkaç tuşa bastıktan sonra kulağına tuttu.
"Nerdesin."
"Bırak şimdi kızı Begüm'ü getir."
"Evet şimdi Alp."
"Siktir olup gidicek misin artık."
"Buraya getiriceksin Alp."
"Olum gerizekalı mısın yoksa taşak mı geçiyosun."
"Tamam."
Begüm buraya geliyor yaşasın ! Çok özledim onu. Heyecanla ayağa kalkıp Araz'ın boynuna sarıldım.
"Teşekkür ederim teşekkür ederim teşekkür ederim teşekkür ederim teşekkür ederim."
Geri çekilip dudağına öpücük kondurup hızla mutfaktan çıktım hazırlanmam gerekiyordu kızın karşısına pijamalarla çıkamazdım. Odaya girip hızla üzerimdekileri çıkardıktan sonra dün aldığım kıyafetlerden kombin yapıp giydim. Saçımı tarayıp kendi haline bıraktım. Hazır odaya gelmişken yatağı toplayıp tekrar koşarak aşağı indim. İlk defa bu kadar hızlı hareket etmiştim yorulsamda bir türlü yerimde duramıyordum. Mutfağa girdiğimde Araz yoktu. Masayı toparlayıp kirlileri makinaya tıkıştırıp mutfaktan çıktım.
Araz'ın merdivenlerden indiğini görünce pür dikkat onu inceledim çok yakışıklı görünüyordu her zaman ki haliydi ama daha da yakışıklı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUNDAN SONRA BENİMSİN
ChickLitintikam aşkıyla tutuşan bir adam , her şeyden habersiz masum bir kız...