Herkese selam arkadaşlar,bu ilk hikaye denemem.Mesaj yoluyla ne kadar iyi yazdığım konusunda şeyler geldi,teşekkür ederim.Bende siz okuyucularımın destekleriyle yazmaya gayret ediyorum.Umarım güzel bir kurgum olur ve beğenirsiniz.
-Ege.
''Barry,ilk günden geç kalacaksın şu lanet olası yataktan kalk dostum.''
Bu oda arkadaşım Lawrance 'ın sesiydi.Uzun süredir bir evde iki kişi olarak kalıyorduk.
''Canın cehenneme,Lawry.''dedim homurdanarak.Sonra kalkıp duş aldım ve yatakları topladım.Lawrance mutfakta bir şeyler pişiriyordu.Bende bu sırada telefonumdan Twitter'da dolanıp Tracy'nin attığı iğrenç fotoğraflara bakıyordum.Mutfağa girip Lawrence'ın hazırlamakta olduğu şeyleri masaya koydum.
''Hey,dostum.Birisi Tracy'ye iğrenç olduğunu söylemeli.''dedim hafifçe gülümseyerek.
Lawry bana bakmadan kahkaha atarak omleti masaya koydu ve oturdu.Eliyle hadi hazır gibi bir işaret yaptı.Yemek boyunca hiç konuşmadık.Sonra çantamı sırtıma takıp okuluma gittim.Her gün ayrı bir eziyet çekiyordum şimdi de okul.Okulların ilk günlerinden nefret ederim.Bok gibi hissedersiniz. Yalnız olursunuz ve süt çocukları gibi davranırsınız.Bu yüzden okulun ilk günü en boktan gündür.Okula geldim ve asılı listedeki kişilere bakıp olduğum sınıfı buldum.Yukarıya yani sınıfıma çıktım ve herhangi bir yere oturdum.Kapişonlumu takıp kulaklarımı da takıp dışarıya dolaşmaya çıktım.Okul fazlasıyla büyüktü ve her çeşit mal bulabilirdiniz.Sonra bir banka oturdum.Şarkı çalmaya devam ederken melodiyi mırıldanıyordum.'The Legacy*' en sevdiğim şarkılardan birisiydi.Sınıfa doğru yürüdüm.Sonra birden önüne bakmayan bir kız güm diye çarptı.
''Dikkat etsene.''dedim.''Önüne bakmalısın.''
''Pardon da önüne bakması gerek sendin.'' dedi bilmiş bir tavırla.
''Bak,bu okulda yeniyim ve ilk günden aptal bir kızla tartışamam.Şimdi gideceğim sen özür dilemedin ama her neyse.''
Benim söylediklerimi tekrarladı ve oradan uzaklaştı.Dediğim gibi okulu sevmiyorum.Sınıfa girdim.Fahişe olduğunu düşündüğüm kız yan sırama oturmuştu.Sarı uzun ve dalgalı saçlarını açık bırakıp siyah bir bandana takmıştı.Eteğinin boyu ise kıçından 5 santim uzundu.Açık renkli bir teni vardı ve okyanus mavisi gözleri vardı.Dolgun ve hafif morumsu dudaklarına parlatıcı sürmüş ve tam bir kaşara dönüşmüştü.Sırama oturdum ve beni inceledi ve gülümsedi.
''Selam.Ben Ashley.''
''Barry.''
''Tanıştığıma sevindim,Barry.Yeni misin ?''
''Evet.Sen yeni değilsin sanırım.''
''Ah,evet.Geçen seneden beri buradayım.'' dedi ve gülümsedi.
''Seni sevdim,iyi birisisin,Barry.''
Gülümsemekle yetindim.Sonra kulaklıklarımı cebime koydum ve gelenleri incelemeye başladım.Bir kız kızıl kısa saçlı ve oldukça çok dövmeliydi. Bir kız kumral saçlı ve koyu renk gözlüydü.Yapılı birkaç erkek vardı,geneli normaldi.Dikkatimi çeken bir kız olmamıştı şuana dek.Öğretmen sınıfa girdi.
''Evet yerleriniz değişmeyecek,şimdilik.''dedi ve yoklama aldı.Sıra bana geldiğinde bana baktı ve :
''Barry Collins.Yeni misin okulda ? ''dedi.
''Evet.''dedim ve herkesin bana baktığını fark ettim.
Ders böyle sıkıcı bir halde devam etti sonra teneffüse çıktım.Bahçede futbol oynayan erkeklere katıldım.Bir aralık sonra sınıfımın kızları futbol sahasına bakan banklara oturup gülüştüler.Hepsi bizi izliyordu. Fark ettim ki üçü de beni izliyordu.Bazen kaş göz hareketleriyle beni işaret ediyorlardı.Sonra sarı saçlı olan yanıma yani kalenin kenarına geldi.
''Adın Barry'di değil mi ?''dedi.
''Evet.''dedim.''Sende Christina.''
Sonra kızardı ve arkasını dönüp arkadaşlarının yanına gitti.Gülmeye devam ettiler bende yanlarına gidip oturdum.
''Sorun ne ?''
Cevap vermediler adeta donup kalmışlardı.
''Neden sürekli beni izliyormuşsunuz gibi hissediyorum ? '' dedim vurgulayarak.
Açık renkli saçlı olan bana göz ucu bakıp,
''Hiç,çok yakışıklısın.''dedi.
''Teşekkür.''dedim ve kalktım sınıfa doğru yürüdüm.
Bu sırada arkamdan yürüyorlardı.Saçımı dağıtan rüzgara sövdüm ve saçımı ellerimle tarak gibi yana doğru düzelttim. Bunu yaparken Christina,diğer kız ve diğer kız bana bakarken dudaklarını ısırdıklarını farkettim.Ne yani onları tahrik mi ediyordum ? Tanrı aşkına, canım cehenneme.
Merhaba wattygirls,ilk bölümdeki bir kaç yanlışı düzelttim tekrardan bakın istiyorum.Ve sürekli giremiyorum maalesef ki.Okulumun son sınav döneminde oluşumuz ve öğretmenlerimin çok ödev vermeleri dolayısıyla pek bir şey de yapamıyorum ara sıra girersem yazıyorum.
Oy vermeyi unutmayın !
-Ege.